Vervolg Sjors, los en onder het zadel (mooi!)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-04 21:41

Wederom bedankt voor de reacties!

Zilverster, ja ik ga zeker wedstrijden met hem starten, maar voorlopig nog even niet. Sjors loopt nog niet voldoende op eigen benen en daardoor is de aanleuning ook nog wat rommelig. Dat verklaart ook mede de wat langere teugels en mijn handen wat lager. Maar eerlijk gezegd rijd ik meestal met mijn handen wat lager, al probeer ik altijd de lijn elleboog-bit te behouden. En volgens mij is die op de meeste foto's wel intact Verward ?

Wb de frontriem, heb zelfs al pb's van mensen gehad of ik m niet wilde verkopen, hahaha. Heb m zelf net! En ook ik vind m erg mooi OK dan!.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 21:42

Weer van die mooie foto's!
Mijn god, heb je wel genoeg lijstjes? Haha!
Kan je van die nieuwe muren gelijk gatenkaas maken, zal Olaf ook blij mee zijn Tong uitsteken

loulou

Berichten: 14811
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 21:49

wauw, mooi paard!
ziet er goed uit

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 15:09

Sjuimpje schreef:
Weer van die mooie foto's!
Mijn god, heb je wel genoeg lijstjes? Haha!
Kan je van die nieuwe muren gelijk gatenkaas maken, zal Olaf ook blij mee zijn Tong uitsteken


Nope Haha!, ben er ook nog niet uit welke in een lijstje gaat Haha!. Ik denk de foto waar ik achterom zit en Sjors ook achterom kijkt, die vind ik wel schattig (ander topic). Verder nog iemand een goede suggestie???

Ik denk niet dat het een gatenkaas mag worden thuis Haha!, we hebben juist zoveel gaatjes dicht moeten smeren voor we konden gaan verven. Daar trapt meneer vast niet in Nagelbijten / Gniffelen.