Nieuwe springles met Cielito

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Samantha_

Berichten: 10806
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 16:05

Leuke foto's weer Eva!

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-04 16:07

Thnx Samantha

Sharona probeer het gewoon nog een keer want bij de rest doen ze het wel!

peggel

Berichten: 1134
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 16:15

heb je al gePBt.

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 16:17

hehe ik zie ze!
ziet er goed uit eva!!
erg leuke foto's ook .
(zie ollie ze snuit op de achtergrond Lachen )

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-04 18:24

thnx Haha!

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 18:51

wow egt super mooi zadel en hoofdstel! ik ben jaloers...

mdmoiselle

Berichten: 847
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 21:51

Ik vind dat je er netjes op zit in de gewone rijfoto, maar op de springfoto's lijkt het er een beetje op dat je weinig grip hebt met je been/onderbeen, wat eigenlijk op de singel moet liggen. Dan zit je ook stabieler boven/voor/na de sprong. Je kunt proberen je gewicht in je hakken te laten vallen en je tenen omhoog te trekken, dat gaat makkelijker als je je beugels iets korter doet. Veel succes! Jullie zijn een leuke combi!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 22:12

sommige foto's vind ik dat je je handen goed hebt (foto 3,5,6,8,10)
op die andere foto's,heb je ze net even iets te ver naar achter (foto 4,7,9,)
kan mischien zo lijken,maar op die foto's waar je ze net iets te ver naar achter hebt,daar kijk je paard ook minder prettig.

zelf kan ik er geen comentaar op geven,ben er zelf ook geen ster in,je moet mij eens met mickey zien springen Haha! *LOL*

vind het een erg leuk paardje! (altijd wel als ik je foto's zie Tong uitsteken )
leuk stel zijn jullie!

ik wil van de zomer mischien ook eens een springlesje gaan nemen met mijn volbloedje,ben benieuwd *LOL*

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 22:16

Ik ben t met mickey eens, het ene moment geef je hem wel ruimte en op die 3 fotos wat minder, en kijkt hij idd wat minder prettig... misschien kan je het er eens met je instructrice over hebben?

paardengirls
Berichten: 45
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 22:25

hoi.

wat klink jij chagarijnig. maar mooi paardje en heeeeeeeel mooi hoofdstel

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-04 23:36

haha ik ben niet chagerijnig hoor!

De sprongetjes waar jij het over hebt Mickey zijn sprongetjes waarbij ik inderdaad niet goed mee kom. Dat komt omdat ik dan teveel afwacht, of zoals mn instructrice zeg, mezelf te druk maak of hij wel of niet springt en dan resulteerd het in slecht meekomen. Maarjah we zijn na een hele lange blessure net weer begonnen voor de tweede keer dus we moeten allebij weer helemaal inkomen Haha!

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-04 15:09

Volgende week weer nieuwe foto's??

Haha!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 15:28

CielitoLindo schreef:
Volgende week weer nieuwe foto's??

Haha!


altijd leuk

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 20:06

CielitoLindo schreef:
Volgende week weer nieuwe foto's??

Haha!



houden we je aan Tong uitsteken

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 20:17

leuke foto's

alleen is het heel jammer dat je niets met het commentaar doet
want wat miss petit zei, daar ga ik helemaal in mee, je belemmerd door jouw hand, het paard in zijn springen
nou heeft jouw pony geen super techniek,maar die is heel goed te verbeteren, door jouw rijsteil
handen staan tevaak vast op de schoft en jijzelf zit vaak voor de beweging in...
zorg dat ie dressuurmatig beter over de rug loopt en hij zal meer gaan basculeren
ook laarzen of chaps zullen jouw zit verbeteren, want ik zag op een foto ook een flinke schuurplek
Afbeelding

zonder chaps / laarzen is de beenligging niet zo vast. zoals op veel foto's ook te zien is
het is goed dat je lesneemt, maar het is gewoon onwijs sund dat je niets met het commentaar van bokkers doet

ik snap jou instructrice trouwens ook niet, want toen ik nog lesgaf, kwam er niemand zonder cap en chaps in mijn les, en zeker niet met springen !!
en oh ja, van dat geen dekje onder je zadel, je leer lijdt daar behoorlijk veel mee, misschien niet onverstandig om dat evt een dun dekje ertussen te doen?
zweet is zout, en zout bijt uit....of maak jij elke dag je zadel schoon met zadelzeep?

veel succes met je lessen

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 20:26

Ik ben het helemaal met crossmonster eens. Klinkt trouwens idd best irri dat je meteen al zegt dat je geen negatief commentaar wilt horen en er toch niks mee doet, waarom zet je hier dan foto's neer?

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 20:31

zeer mooi kleurtje zadel en hoofdstel ja:#!!! Toen ik nog in mijn kop had om springwedstrijden te gaan springen, was het debedoeling ook om zo'n kleur tuig te kopen. Jammer genoeg is dat gespaarde geld in de kosten van de DA gaan zitten... Schijnheilig

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 21:45

Leuke fotos.
Heb jeje helm bij eventing.be besteld?

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-04 23:15

ReBaTi schreef:
Leuke fotos.
Heb jeje helm bij eventing.be besteld?


Ja die heb ik daar besteld Lachen

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-04 23:26

crossmonster schreef:
leuke foto's..

..een flinke schuurplek..

..veel succes met je lessen


Die schuurplek is niet van het rijden, hij komt van de deken. Ik snap dat het lijkt alsof het van het rijden komt. Aan de binnenkant van de deken zat ineens ook een hele pluk haar, helaas begon het op andere plekken ook al te schuren. Maar die deken is nu verwisseld voor een ander dus hopelijk zetten de plekjes niet door.

En bedankt, we lessen gewoon rustig door en stukje bij beetje zal er heus wel vordering in komen ooit.. OK dan!

En ik zal voor de mensen die niet snappen dat ik niets met commentaar van anderen doe eens kort uitleggen waarom.

1.) Vanaf een foto kun je niet alles zien
2.) Mensen kennen mij en mijn paard niet
3.) Ik heb 1 instructrice en niet 20, de ene zegt a, de andere zegt b.

Uiteraard lees ik het uitgebreide commentaar zoals crossmonster hierboven beschrijft wel, en ik zal ook zeker niet ontkennen dat ze vast wel gelijk heeft (zoals mijn handen teveel bij mij houden op sommige foto's) maar nutteloos en niets zeggend commentaar als "waar zijn je cap en laarzen" of enkel "Je doet het niet goed" zoals ik vaak lees onder foto's, daar doe ik niets mee.

Daarom heb ik ook aangegeven, commentaar mag, maar wel met uitleg. Anders dan vind ik er niets aan Haha!

En als je dan nog denkt, waarom plaats je dan foto's? Omdat ik het leuk vind foto's te bekijken en ook te delen met anderen, daar is het fototopic toch voor? Haha!

paardengirls
Berichten: 45
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 08:44

oh ik dacht al

haahha