Het KAT & DOOS spel, men neme 2 katten...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-01 23:58

en een doos en zet die leeg op tafel neer....

Afbeelding

Kat 1 (Gaeti) ligt in de doos maar laat zich niet 'vangen' door Kat 2 (Grizla)

Dan draaien de rollen om;

Afbeelding

Nietvermoedend dat Kat 1 (Gaeti) achter haar staat te wachten om toe te slaan....

en dan....

Afbeelding

Kat 2 (Grizla) heeft verloren....Kat 1 heeft haar in de doos weten te vangen (was dus ook echt zo!!!)

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 00:16

hihii ja katten en dozen *LOL*
daar weten ze altijd wel wat leuks mee te doen Knipoog

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 13:26

onze kat (leeft niet meer, zomervakantie overleden) die meost ook altijd in elk doosje wat ie tegen kwam, zelf zat ie een keer in de doos waar me meoder boodschappen in had springt ie er gewoon in Verward
Het was dan ook mijn poes he *LOL*
Ze is helaas deze zomervakantie overleden op 17 jarige leeftijd, ze had slechte nieren en kon niet goed meer lopen, ze is gewoon weggelopen we denken om een plekje te zoeken om te overlijden.
We hebben godzijdank haar dochter nog, waar we hele goed aan kunnen merken dat ze haar mist, want het is heel vaag maar die kat ligt nu nergens anders meer als op ejs choot terwijl die eerst niets van je moestw eten, ze ligt op de plekjes waar die ouwe eerst altijd lag!


-Maaike-

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 13:42

Mijn kat is ook kenettergek Frusty Die wil altijd op een papiertje liggen Verward Gooi een A4 tje op de grond en de kat springt en gaat er op liggen *LOL* Hetzelfde doet ze helaas met mijn nette verslagen doe op de grond liggen, en dan vooral als ze net van buiten komt met der natte pootjes Frusty