O'Neill fotoshoot: dressuur en springen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
rominkeuh
Berichten: 2
Geregistreerd: 01-03-04
Woonplaats: Dorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 00:24

StOeR PaaRdJeUh Haha! Tong uitsteken OK dan! !!! eFFe VraaGsKe HebDe Er AL 1m Mee gespRonGen En Zo NieT Wrm NiEt ZijDe DiEj AAnT traiNen Verward St En KunDe EenS Dan FoToW'S Cheese! ZeTTe WaaR dieJ HooG SpRinGT!!!

Mijn ponyke is echt wel de max he !!! => mijn shetlanderke ikke hvj 4-evah !!


CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 13:57

irritant die letters,je mag ook niet met msn taal schijven rominkeuh

maar idd een heel mooi paard

Siets

Berichten: 8417
Geregistreerd: 22-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 14:01

wat een knapperd . Loopt heel netjes!

Ik mis je zo... ;(

Dag lief vriendinnetje, dag grote zus, dag engel!

Zwanger! Wat een prachtig lichtpuntje, ik zie het graag als een lijntje met boven :). Het moest zo zijn!

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 14:12

Wat een leuk paardje!
Ziet er netjes uit, loopt netjes en springt ook netjes vind ik OK dan!

Rona, Linanda en Oackly

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 17:49

Echt heel erg mooi dier, kan lekker sjouwen. Is hij nooit veel gereden hiervoor? Leuk om zo 3 verschillende paarden te rijden. Eigenlijk 4, want Magic mogen we natuurlijk niet vergeten. Misschien ook wat voor Antoinette?

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-04 20:48

Fabiƫnne1 schreef:
Echt heel erg mooi dier, kan lekker sjouwen. Is hij nooit veel gereden hiervoor? Leuk om zo 3 verschillende paarden te rijden. Eigenlijk 4, want Magic mogen we natuurlijk niet vergeten. Misschien ook wat voor Antoinette?


Het echte sjouwen moet nog komen, hij moet nog leren meer zijn achterhand te gebruiken, die was vrij zwak.. Ook moet hij nog wat meer balans en evenwicht krijgen.. Als hij een beetje gestresst is loopt hij ontzettend te zwalken, ook is bv afwenden bij A nog erg moeilijk voor hem.. We zijn nog druk bezig Lachen

De eigenaren van het paard hebben hem nu 1 jaar.. Hij was hiervoor een zielig ingevallen hoopje paard (verwaarloosd vind ik weer zo'n penny uitspraak, ik hou het maar op minder aandacht). Het afgelopen jaar heeft z'n andere bijrijdster hem recreatief gereden, maar hij was nogal baldadig en na er goed vanaf gedondert te zijn kwam er toch iets angst opzetten. Dit bevorderde niet het rijtechnische gedeelte.. Sinds een paar maandjes rij ik hem, in begin iets meer, nu 1x in de week.. Hij is al veel minder baldadig en kan een normaal rondje in de bak lopen. Door meer actief met hem te rijden is hij ook rustiger geworden, ook zijn andere bijrijdster heeft hier profijt van en ze rijdt weer lekker op hem weg (en springt zelfs weer!).. Nu is het dus rustig opbouwen tot echt dressuur (of spring) paardje, hij pikt het in ieder geval goed op!

Magic vergeten we absoluut niet! Het gaat ook al een stuk beter met haar:
[VvdD] Update Magic: Weer voor het eerst gereden!

Enne vertel het antoinette maar dat ze erop mag rijden, zal ze blij mee zijn Haha! *LOL*

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 60 bezoekers