GeNeRaAlTjE te pony :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

GeNeRaAlTjE te pony :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-04 18:43

Generaaltje kwam een paar daagjes bij mij logeren, en ik daarna bij haar. Woensdag nam GeNeRaAlTjE het zonnetje mee, dus zijn we meteen naar de paardjes gegaan. Donderdag lag het helemaal vol met sneeuw en konden we niet rijden. Dus, ziehier: het resultaat van een gure wind, pony, GeNeRaAlTjE en ik

Afbeelding
Eerst ik op mijn knolliebollie Lovers
Let niet op mijn baggerhouding, die is flink naar de knoppen door sunny's gedrag. Ook had ik daarvoor zomerrijhandschoentjes aangehad [ ik ben een sukkel ] dus ik had koude handen. Het was sowieso erg koud omdat het tussendoor sneeuwde. Vandaar dat sommige foto's erg donker zijn.

Afbeelding
De baas van Sunny had de hele wei omgeploegt, en nu konden we voor het eerst sinds een half jaar in galop in de wei. Hier zit ik erop, van GeNeRaAlTjE heb ik alleen rijfilmpjes Clown

Afbeelding
Zoef Hyper!

En dan nu, de reden dat ik het topic open: GeNeRaAlTjE te pony Lachen
Stappen
Een wel enórm klein bokje
Even de fotograaf vermoorden
Verzet Nét te laat om de steiger van sunny vast te leggen..
Wei omploegen

Ook hebben we op Hubo gereden, omdat Hubolover op vakantie was en ik had gezegt dat ik hem wat beweging zou geven. Is helaas bij een dag gebleven, maar het was wel leuk. We waren eerst naar het crossbosje geweest dus Hubo was lekker fris.

Afbeelding
Ik op hubo, door de jas lijkt het alsof ik niet recht zit. Ik weet zeker dat ik wél rechtop zat.

Afbeelding
Hubo zegt: sneller.. sneller !!! Hyper!

Afbeelding
GeNeRaAlTjE op Hubo..

Filmpjes
Ik in galop
GeNeRaAlTjE in draf
GeNeRaAlTjE in galop
GeNeRaAalTjE zegt links. Hubo zegt rechts. Ze won van Hubo, maar dat staat er niet meer op

En we hebben April nog even gelongeerd. Ben echt heel trots op d'r, ze liep zo met GeNeRaAlTjE de wei uit, en dat hardstikke goed haar best.

Afbeelding
April met sunny's hoofdstel. Ze liep deze keer niet zo erg te pronken ermee, wel jammer. Ze is ook echt geintresseerd in wat wij doen

Afbeelding
Een hele mooi foto van haar, vind je ook niet Lovers ?

2 seconden April

Misschien plaats ik ooit nog de erg mislukte rijfoto's..

Ik was nog een foto vergeten; is ook geen Sunny at work foto.. Hij is gemaakt door GeNeRaAlTjE, Ik zat er toen op. Maar ik kán hem gewoonweg niet achterwege laten, ze kijkt er zo leuk op. Hie rzie je trouwens ook mijn mooi "nieuwe" frontriem. Overgekocht van een bokker, maar ik weet niet meer welke. En de kleur van sunny's dekje is een beetje vaag door de camera, hij is dus aardig rood. *LOL*

Afbeelding

leuk dat je keek, au revoir !
Laatst bijgewerkt door Flutterby op 29-02-04 18:51, in het totaal 1 keer bewerkt

MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 18:46

Aaaaah.. April is zo'n schat he Lovers
En bokkers.. bekijk mijn filmpjes niet Lips are sealed Het is toch té verschrikkelijk voor woorden

__Carmen__

Berichten: 1189
Geregistreerd: 05-10-03
Woonplaats: Hoeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 19:14

Zo te zien was het hartstikke gezellig met Sun en Huubje. Leuke filmpjes! Ja Generaaltje, ook jou filmpjes zijn hartstikke leuk hoor! Heb ook weer zin om te rijden...

__Carmen__

Berichten: 1189
Geregistreerd: 05-10-03
Woonplaats: Hoeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 19:17

En natuurlijk allebei hartstikke bedankt voor het rijden van mijn pony ! Wat zou ik toch moeten zonder jullie ?

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 19:49

leuke fotos

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 20:00

*LOL* leuk hoor OK dan! veel filmpjes doen et nie omdat ze blijkbaar tegroot bestand hebben ofzo of omdat ze te lang duren Verward geen flauw idee Tong uitsteken maar wel leuk hoor Lachen

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-04 16:58

Misschien ligt het aan je internetverbinding en doet hij het wel gewoon als je op vernieuwen klikt, anders moet je gewoon even "Doel" en dan "opslaan als" doen. Ik weet zeker dat ze dan wel werken