Dolfijntje & Flip @ work

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 14:15

Jee wat een gaaf beest!!! Kwijl
Het rijden ziet er echt heel netjes uit vind ik! dat hij te diep loopt vind ik wel meevallen. Hij loopt wel netjes naar mijn mening. Heel veel succes in het M2.
Die shet is ook schattig op de achtergrond! Misschien kun je daar ook eens wat van plaatsen in een ander topic???

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 15:39

Als dit zijn gewone houding is, dus niet de loswerkhouding, is dat wel degelijk te diep voor een M2 paard. Maar goed

dolfijntje

Berichten: 196
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 16:00

met de wedstrijden rij in hem wel iets hoger. Maar thuis met trainen doe ik hem altijd iets dieper, zeker in het begin. Ik weet dat er nog een hoop moet veranderen en daarom zijn we ook hard aan het trainen.

Ik zal kijken of ik wat meer foto`s van de kleine kan plaatsen. uiterraad met hulp..hahaha

Het is wel heel leuk om te horen dat iedereen hem leuk vind!!!!!!!!!!!

groetjes

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 16:06

janee het was niet tegen jou bedoeld dolfijntje, meer tegen anderen die dit niet te diep vonden voor een gewone houding. Verder niks mis mee als je hem zo traint hoor! Die kleine is idd leuk ja

dolfijntje

Berichten: 196
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 16:17

o Dat geef niet hoor lenn... Ik vind het altijd wel fijn om te horen wat andere er van vinden. Als ik er op zit kan ik het alleen maar voelen en niet goed zien natuurlijk. En ik vind dat je altijd wel een hoop kan leren van anderen. Daarom vind ik het commetaar altijd welkom....
groetjes

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 16:23

dolfijntje schreef:
Als ik er op zit kan ik het alleen maar voelen en niet goed zien natuurlijk.

Ja dat is vervelend he, heb ik ook last van! Maar jij hebt nog een kleine spiegel zie ik Knipoog

dolfijntje

Berichten: 196
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 16:27

haha ja dat klopt. kan ik toch een beetje zien hoe hij loopt. Nou vanavond hebben we weer les en morgen ook dus dan kunnen we weer horen of we de goede kant op gaan. en wat er nog verbeterd moet worden...

groetjes

PattyS
Berichten: 157
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 10:58

Superfoto's!! En helemaal als je weet dat Dolfijntje Flip wel eens achter 't behang kan plakken... En dat was nog eens zo heel lang geleden!
Goed om te zien dat het weer lekker gaat Lachen