Na halfjaar rust -> Tiek @ work! Commentaar welkom

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-04 15:32

Jordy schreef:
Heey myrth!
Wat ziet tiek er leuk uit, echt zo'n beertje is het nou Lovers
Goed dat je het rijden weer hebt opgepakt!



Cute he? Maar vind zomervachtje toch mooier Haha!

Moeten gauw weer eens afpreken!!

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-04 16:45

peggel schreef:
ziet er goed uit! ik mis alleen iets....... een cap misschien?!

Bloos Schijnheilig

Tinus19
Berichten: 269
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 17:28

Tiko schreef:
Van de week heb ik hem voor de eerste keer weer echt opgepakt, en dat ging zo lekker dat ik iemand (mijn lieve vriendje Lovers ) heb gevonden die foto's wilde maken....bij deze het resultaat...


't was zooooooooooo koud Nagelbijten / Gniffelen Cheese!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 17:33

mag ik zeggen dat ik vind dat je een hele mooie zit hebt........... je onderbenen mogen iets terug maar dat valt eigenlijk niet eens op..... echt een hele mooie zit.

Ik vind ook dat je m netjes aan het werk hebt........

leuk hoor OK dan!

Predator

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 19:07

Hey Myrthe! (eindelijk weer eens foto's!!!)
Goed dat je weer lekker gaat trainen met Tiko Lachen
Verder dacht ik ook bij het verhaal van "ohjee.. nou krijgen we wat ergs te zien..." maar dat valt dus echt wel mee Lachen Volgens mij was je op zoek naar complimentjes, ofnie? Knipoog
Verder over Tiko's bewegingen: ik vind ze zeker wel mooi! (zolang t maar geen steigeren is Clown) )
en opmerkingen over je houding... nee, die kan ik niet maken Lachen Knipoog

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-04 19:30

Predator schreef:
Verder dacht ik ook bij het verhaal van "ohjee.. nou krijgen we wat ergs te zien..." maar dat valt dus echt wel mee Lachen Volgens mij was je op zoek naar complimentjes, ofnie? Knipoog



Nee...maar het ging van de week zo lekker, dat ik meteen een fotograaf had geregeld. En toen ging het op de foto's veel minder...dat was wel jammer Scheve mond

Tiek was gewoon zo druk, echt vreemd Verward

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 19:59

Tiko"]
[quote="Jordy schreef:
Heey myrth!
Wat ziet tiek er leuk uit, echt zo'n beertje is het nou Lovers
Goed dat je het rijden weer hebt opgepakt!



Cute he? Maar vind zomervachtje toch mooier Haha!

Moeten gauw weer eens afpreken!!
[/quote]

Gaan we zeker doen! Ik mis jou en dat beertje wel hoor Lovers

RTM
Berichten: 6132
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 20:10

Wat is hij wollig Lovers

Hij zou over het algemaan ook iets meer op de achterhand mogen, maar ach, wanneer je weer lekker aan het rijden gaat komt dat wel weer goed allemaal joh! Hij blijft iig wel lekker ruim lopen Lachen Daart mag Kado wel iets van hebben Knipoog

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-04 20:13

*Tequila* schreef:
Wat is hij wollig Lovers

Hij zou over het algemaan ook iets meer op de achterhand mogen, maar ach, wanneer je weer lekker aan het rijden gaat komt dat wel weer goed allemaal joh! Hij blijft iig wel lekker ruim lopen Lachen Daart mag Kado wel iets van hebben Knipoog



Mmm..voor mijn gevoel liep hij eigenlijk alleen op de 2e en de laatste 2 foto's echt op de voorhand Verward Maar dat kan ook mijn beperkte of vertekende visie op mijn eigen foto's zijn.

Meer mensen hier een mening over?

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-04 21:14

gijsenkim schreef:
mag ik zeggen dat ik vind dat je een hele mooie zit hebt........... je onderbenen mogen iets terug maar dat valt eigenlijk niet eens op..... echt een hele mooie zit.

Ik vind ook dat je m netjes aan het werk hebt........

leuk hoor OK dan!



Bloos Bloos Bloos

Natuurlijk mag je dat zeggen Hartstikke leuk om te lezen OK dan! Of het ook klopt..... dat laat ik in het midden Haha!

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 21:29

Yes, Tiko is back. Ik had hem al gemist, ik kijk altijd naar je foto's.
Vind het echt een super tinker.
Even over je rijden, ik vind het er best goed uitzien, zoals Gijsenkim al zei heb je een supermooie houding en hij loopt lekker. Af en toe een beetje op de voorhand maar aangezien je net weer begonnen bent komt dat vast wel weer goed.
Het is wel een echte teddiebeer zeg met die vacht Lovers

Bayan
Berichten: 1598
Geregistreerd: 18-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 23:11

wat een prachtige tinker!!!!!!
hij ziet er heel leuk uit

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-04 00:24

Jolynn schreef:
Yes, Tiko is back. Ik had hem al gemist, ik kijk altijd naar je foto's.
Vind het echt een super tinker.
Even over je rijden, ik vind het er best goed uitzien, zoals Gijsenkim al zei heb je een supermooie houding en hij loopt lekker. Af en toe een beetje op de voorhand maar aangezien je net weer begonnen bent komt dat vast wel weer goed.
Het is wel een echte teddiebeer zeg met die vacht Lovers




Bloos Bloos Bloos

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 00:36

Tiko schreef:
Dat springen vind ie helemaal geweldig! Vroeger had ik om de week springles, dus toen ging het super, nu niet meer, dus als hij een keer mag springen is hij zooooo blij Haha! Wordt ie ook super snel, dat is minder Scheve mond Niet netjes meer te schakelen ed, hij is zo blij dat hij mag....

Verder bedankt voor je leuke reactie!

Ja, dat gevoel ken ik... niet meer te schakelen. Scheve mond Maar ik wou dat mijn paardje zo hoog kon springen als Tiek... met haar haal ik de 30 cm nog net. Rolleyes

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-04 00:40

Jessie88"]
[quote="Tiko schreef:
Dat springen vind ie helemaal geweldig! Vroeger had ik om de week springles, dus toen ging het super, nu niet meer, dus als hij een keer mag springen is hij zooooo blij Haha! Wordt ie ook super snel, dat is minder Scheve mond Niet netjes meer te schakelen ed, hij is zo blij dat hij mag....

Verder bedankt voor je leuke reactie!

Ja, dat gevoel ken ik... niet meer te schakelen. Scheve mond Maar ik wou dat mijn paardje zo hoog kon springen als Tiek... met haar haal ik de 30 cm nog net. Rolleyes
[/quote]

Tiek is gewoon erg hoor Haha!. Als ik aan een lange teugel langs de hindernis wil rijden, in bijv. een drafje, schiet hij er op het laatste moment over Verward Hoe bedoel je freek Schijnheilig

*toen ik hem kreeg kan hij ook geen balk laten liggen hoor Bloos! Was echt een lomperd, maar sinds ik heel intensief en wedstrijd gericht dressuur/springlessen heb gehad, is hij niet alleen super te schakelen geworden (verkorte-verlengen ed) maar is hij ook heel soepel gaan springen. Zelf meedenken, zelf passen ed. Nu ik helaas alweer 9 maanden geen les meer heb, is alles wat minder geworden... Nu spring ook minder vaak, daarom wordt hij nu zo overdreven blij als ie mag...sukkel Blond *

Maar hij is wel liev hoor... Ach gut

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 00:53

hahaha, geweldig! Echt een paard met karakter! Waarom ben je eigenlijk gestopt met de dressuur en springlessen? Of stel ik nu een hele domme vraag? Blond

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-04 00:54

Jessie88 schreef:
hahaha, geweldig! Echt een paard met karakter! Waarom ben je eigenlijk gestopt met de dressuur en springlessen? Of stel ik nu een hele domme vraag? Blond



Ander stal Scheve mond Achteraf misschien niet slim geweest gezien de lessen en het geld (is nu veeeeeeel duurder)... maar hier was er veel regelmatigere weidegang, netter voer, beter stro ed.....

Dat ging even voor...

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-04 13:52


Denman

Berichten: 303
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 14:11

Heyz, hij blijft leuk en ik denken dat mijn paard een bolletje wol is zonder deken Knipoog

ff offtopic: BOS BOS BOS BOS Lachen Bloos Schijnheilig Bloos Schijnheilig hint hint

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30660
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 20:36

Ik vind het er wel netjes uitzien. Na je eerste stukje gelezen te hebben dacht ik, dat ziet er vast niet uit. Maar ik vind dat je Tiko lekker aan het lopen hebt hoor!! Leuk Tinkertje!

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 21:27

Tiko schreef:
Sprongetje tussendoor:



een sprongetje tussendoor >;) En dan krijg je een foto te zien waar ze (ongeveer Knipoog ) 70 CM springen Rolleyes *LOL* *LOL*

dat zomer/winte veschil kun je echtheel goed zien! Maar het blijft een leuke tiker

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 23:04

Oooh die zomer-Tiek plaatjes zijn echt wel mooi Kwijl ! en je rijfoto`s vind ik ook echt niet verkeerd! Hij stapt op de meeste plaatjes heel netjes over in de draf en jij zit er mooi op OK dan! !
Hartstikke leuk trouwens zo`n vlotte Tinker. Ik ken er maar eentje IRL en die is echt ontzettend SLOOM! Tiko ziet er iig lekker wakker uit

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-04 14:59

Pjelk schreef:
Oooh die zomer-Tiek plaatjes zijn echt wel mooi Kwijl ! en je rijfoto`s vind ik ook echt niet verkeerd! Hij stapt op de meeste plaatjes heel netjes over in de draf en jij zit er mooi op OK dan! !
Hartstikke leuk trouwens zo`n vlotte Tinker. Ik ken er maar eentje IRL en die is echt ontzettend SLOOM! Tiko ziet er iig lekker wakker uit



Tiek is helemaal niet sloom, normaal niet, maar op de dag van deze foto's was ie al helemaal hyper en overactief. Nee, dat is echt het leuke aan tiko, het is wel een tinker, met op zijn tijd het lompe, eigenwijze, rustige, maar toch heeft kan ie ook ontzettend elegant overkomen, en daarboven op is hij heel werklustig, lekker voorwaarts en springt ie als de beste!

(Hoeveel paarden kan je vinden die als je aan een lange teugel langs de hindernis wil rijden, gauw een sprintje neemt om er toch nog over te gaan (de hindernis op de foto, 85 cm....) Verward Tiek is zo enthousiast tijdens het werk, echt heel leuk!! )

noekie123

Berichten: 419
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: Heythuysen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 15:09

Mooie tinker inderdaad Rijtypischer of niet?
Ik vind het plaatje er mooi uitzien, netjes nageeflijk en al.
Leuke combinatie Lachen

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-04 17:01

noekie123 schreef:
Mooie tinker inderdaad Rijtypischer of niet?
Ik vind het plaatje er mooi uitzien, netjes nageeflijk en al.
Leuke combinatie Lachen


Hij is iig rijtypischer dan sommige ander tinks.
Al had ik dat totaal niet gedacht toen k hem kocht, toen zag hij er nml zo uit:
Afbeelding