Primeur: Kelvin aan het werk...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 17:07

ShannaY schreef:
Overigens is echt goed te zien dat hij op zijn voorhand valt, en dat is meestal het resultaat van te veel aan voren werken en te weinig met je been.


Nogmaals... Ik deed zondag idd weinig met mijn benen, aangezien ik kapot ging van de spierpijn...

En mezelf tegenspreken? Kelvin is echt niet aan mijn been... Uitzwaaien op de volte doet hij aan de longeerlijn ook, en hij zwaait echt niet uit zodra ik hem aandrijf hoor...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.


iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 17:07

siets schreef:
Leuk dier, ziet er heel netjes uit, alleen tussen de oren van het paard doorkijken, of zitten er dubbeltjes in zijn manen? Knipoog.


heej we zitten al in de eurotijd hoor!!! effe wakker worden Haha! Haha! Haha!

Maar ik vind dat kelvin wel netjes loopt hoor!!!
jij zelf mag idd lekker voor je uit kijken tussen zijn oortjes door!!! ( is ook mooi uitzicht hoor) En je tenen naar binnen!
Jammer dat hij daarna zo vervelend werd maar dat komt wel goed zolang jij maar laat weten dat je de baas bent!!!

.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 01:03

Pervinco"]
[quote="ShannaY schreef:
Overigens is echt goed te zien dat hij op zijn voorhand valt, en dat is meestal het resultaat van te veel aan voren werken en te weinig met je been.


Nogmaals... Ik deed zondag idd weinig met mijn benen, aangezien ik kapot ging van de spierpijn...

En mezelf tegenspreken? Kelvin is echt niet aan mijn been... Uitzwaaien op de volte doet hij aan de longeerlijn ook, en hij zwaait echt niet uit zodra ik hem aandrijf hoor...
[/quote]

Als je niet tegen kritiek kan, vraag er dan ook niet om, althans commentaar. Op het andere forum loop je ook alles te verdedigen wat er word gezegd, en als meerdere het zeggen geef je pas toe. Beetje jammer..

Dit is dan ook het laatste wat ik kwijt wil hierover.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 02:26

Je bedoelt over mijn hoofd/zit? Dat ik daar weinig meer over gezegt heb, wilt niet zeggen dat ik er niet over nagedacht heb. Ik schreef dat ik meende dat ze gelijk hebben ter info, niet in de zin van 'iedereen zegt het, dus dan zal het wel'. Ik wilde enkel laten blijken dat ik er wel over nagedacht heb. Overigens is het ook zo dat de ene het helderder uitlegt dan de ander, dat scheelt ook al aardig wat!

En ik zie het probleem van bovenstaande echt niet... Ik kan goed tegen kritiek, maar ik schreef in mijn eerste bericht al dat ik gigantische spierpijn had en moeite met drijven. Dan wordt ik het commentaar op het voorwaarts rijden op den duur inderdaad moe ja... Je bent ook de enige die er zo over door blijft gaan.

Ik weet zelf ook verdomd goed dat hij uitzwaait, en dat ie NIET aan mijn been is. Dat kun jij niet van een paar foto's bepalen lijkt me... Dat hij op de voorhand duikt, daar heb ik iedereen, zowel hier als op het andere forum, gelijk in gegeven, want dat doet ie nl ook...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 09:16

Pervinco schreef:
En ik zie het probleem van bovenstaande echt niet... Ik kan goed tegen kritiek, maar ik schreef in mijn eerste bericht al dat ik gigantische spierpijn had en moeite met drijven. Dan wordt ik het commentaar op het voorwaarts rijden op den duur inderdaad moe ja... Je bent ook de enige die er zo over door blijft gaan.
..


Hoe kom je er nou bij dat ik erover doorga ?
Andere mensen vragen elke keer maar weer wat iknou bedoel, en dat leg ik uit, jou paard jou leven. Je weet het toch allemaal beter.. mooi toch..

Pffff

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 10:48

Laat maar Shanna, ik heb geen zin om mijn topic te gaan verkl**ten door ruzie met jou te gaan maken...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 11:09

Pervinco schreef:
Laat maar Shanna, ik heb geen zin om mijn topic te gaan verkl**ten door ruzie met jou te gaan maken...


Knipoog Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 11:21

Pervinco schreef:
Laat maar Shanna, ik heb geen zin om mijn topic te gaan verkl**ten door ruzie met jou te gaan maken...


Ik maak geen ruzie, ik voer nog niet eens een discussie.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 11:32

Ik dacht dat jij niet meer reageerde? Dat zei je een pagina geleden al...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 12:17

Pervinco schreef:
Ik dacht dat jij niet meer reageerde? Dat zei je een pagina geleden al...

Nagelbijten / Gniffelen

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 12:18

Shanna, kun je nou aub stoppen?

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 12:25

Pervinco schreef:
Shanna, kun je nou aub stoppen?


Wees eens wijs, en negeer het ?
Is dat zo moeilijk ?
Overigens praatte ik niet meer, maar het lijkt wel of je persé het laatste woord wilt hebben ?
Waar maak je je druk om ?

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 12:28

Ik hoef mijn eigen topic niet te negeren imo, ik wil graag zinnig commentaar en niet die zwaar onzinnige berichten die je nu aan het posten bent! En je praat idd niet meer, je gaat heerlijk zinnige berichten met smileys plaatsen.

STOP NOU TOCH!

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 13:04

Shanna valt het jou soms niet op dat je altijd ruzie maakt, of denk je dat dat steeds aan al die anderen ligt?

Celvin

Berichten: 888
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 13:53

stephje schreef:
leuk paard zeg!

wel grappig waar ik op rij heet ook kelvin.
dezelfde naam, twee heel verschillende paarden Haha!
( en bijna 20 cm groter) hihi

groetjes stephje


Onze pony heet ook zo alleen dan Celvin! *LOL*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 bezoekers