Par @ spring *work*

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 00:59

En spokie heeft morgen geen spierpijn hoor. Heb al gerekt en gestrekt en ben me aan het voorbereiden (mentaal en fysiek) op zondag.
Hyper! Zal ik dan normaal of in een flits de bouw zien. Kan ik bij mijn huis naar binnen kijken of zie ik een flits en kan ik alleen maar gokken wat mijn huis was.
Ze was in ieder geval erg remloos en stuurloos vandaag Scheve mond . Heb bijna een sprong gemaakt het hek in, maar gelukkig kan mijn binnenhand erg goed trekken en ging ze toch maar de bocht om ipv mij in het hek te parkeren.
Ik weet dat dat gedeelte van het hek nog niet gebruikt is, maar wil het voor mezelf maar zo houden.


spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 01:02

Gekke raceknol....helaas heeft ze mijn hart al gestolen. Lovers

HorseyLover

Berichten: 1349
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 01:05

springt leuk hoor!

moes
Berichten: 1005
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 10:44

Nou ik vind de haf super leuk, en hij springt ook goed (zeker voor de eerste keer) en peggel kan heel goed rijden en nu ga ik nergens meer op in want ik word er ook een beetje gaar van

O:) ......::: Wie liefde zaait, zal liefde oogsten :::...... O:)

Siets

Berichten: 8417
Geregistreerd: 22-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 11:43

hehe marloes, geef het maar op Haha!.

Ik mis je zo... ;(

Dag lief vriendinnetje, dag grote zus, dag engel!

Zwanger! Wat een prachtig lichtpuntje, ik zie het graag als een lijntje met boven :). Het moest zo zijn!

moes
Berichten: 1005
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 16:34

Hallo damens wat een geneuzel ik ben een vriendin van moes en heb de nodige evaring in het springen ben ook gevraagd voor het ek team ieder doet het op zijn eigen manier en als je al van je zelf denkt dat je goed kunt rijden dan kun je er beter acuut mee stoppen want de beste ruiter maakt fouten!!! nou groetjezzzz

O:) ......::: Wie liefde zaait, zal liefde oogsten :::...... O:)

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 17:07

leuke foto´s hoor en leuke haflinger.
Ik wil je alleen een paar dingen zeggen:
1. Kijk niet naar beneden en blijf naar voren kijken, want als jij naar beneden kijkt ga jij je evenwicht verliezen en dan breng jij je pony in de war.

2.Hou je benen goed aan en probeer ze recht voor de hindernis te sturen en ga niet als je begint te springen al direct overdreven naar voren zitten prober met het gevoel van het paard mee te gaan.

Succes

Het leven met dieren maakt je lichaam rustiger waardoor je meer je vrijheid voelt.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 43 bezoekers