kittens

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-01 10:26

Hallo allemaal,
Gisteren heb ik 4 moederloze jonge katjes opgehaald, om met de hand groot te brengen.Ze zijn ongeveer 2 weken oud, en door de moeder verstoten omdat het nest verstoord was
Toen ik aankwam na een bezoek aan mijn pup, hoorde ik ze al krijsen toen ik het huis in liep. Dat was al meer dan ik verwacht had
De kittens zijn levendig en druk en krijsen als gekken
Er gaan er 2 naar Texel, bij Gandr, omdat 4 toch wel erg veel is om te voeden etc. Zo hadden we dat van tevoren afgesproken.
Op dit moment zijn ze heel even stil, maar als ze wakker zijn is het net een concert. Ze hebben daarom oook muzikale namen gekregen. Het witte poesje met zwarte vlekken heet Monserrat, het zwartwitte Queen. Dit duo gaat naar Texel.
Het pikzwarte poesje heet Prince, en de enige waarvan ik zeker weet dat het een kater is heet Pavarotti. Hij is cypers met wit, en als het allemaal goed gaat wordt hij geplaatst bij een vriendin van me.
Dusss, als ik weer met dikke ogen achter de puter zit na het voeden en laten kakken van die kleine dingen, hoop ik dat ik nog genoeg energie heb om alle berichten bij te houden.
Groet, Ineke A, die net een ochtendvoeding van 4 kittens achter de rug heeft
[img]../upload/823/kittens3.jpg[/img]

_________________
Two people can look at the exact same thing and see something totally different!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Billy op 2001-09-19 10:27 ]</font>

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 10:35

Ah wat een schatjes!! Maar wel ontzettend veel werk om die kleintjes te voeren!! Sterkte de komende weken, maar veel plezier!

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 10:38

AHHHHHHHHHHHH wat lief, houd je die 2 zelf?

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 10:47

Wat skattig!!
Lovers En die zijn al dat werk natuurlijk meer als waard!

Dan zijn die twee van mij al weer grote lummels...

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-01 11:14

Nee hoor, ik hou ze niet allemaal zelf. Twee kittens gaan opgevoed worden door een vriendin van me, en die zal ze plaatsen. De andere twwe blijven voorlopig bij mij. Als alles goed gaat gaat de ene naar een vriendin van me, en de andere moet dan nog een plekje gaan krijgen. Maar daar vinden we ook wel weer een huisje voor, en anders blijft die gezellig bij mij.
Even een update na 2 dagen, ze leven nog Lachen
Twee zijn er verhuisd naar Texel, en hebben een surrogaat moeder gevonden. De andere 2 zijn nog bij mij. Ze eten prima, alleen het kakken gaat wat lastig Boos!, maar dat gaat ook wel lukken.

_________________
Two people can look at the exact same thing and see something totally different!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Billy op 2001-09-20 20:20 ]</font>