Kleine ondeugd @ work!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 21:14

Wat een poepie paardje!! Leuk dat dat mocht zeg! Grappig hoor!

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-04 12:05

marahorse schreef:
maneges kunen niet echt dure zadels permiteren, daan gaan ze overkop. het leven van manegehouders is zwaar! de zadels gaan altijd over van paard naar paard, wordt wel natuurlijk iets of wat rekening mee gehouden dat ze iets of wat passen.


Op de manege hebben ze allemaal passende zadels en ook dure ( een aantal van kieffer). Niet iedere manege is zo hoor
Maar als de zadles worden overgeplaatst op een ander paard worden ze eerst helemaal aangepast tot ze goed passen door de zadelmaker.

Koortje: Nou deze manege verbaasd je dus Haha! en normaal ligt er altijd een shabrak onder alleen dit half uurtje niet omdat de instructrice dat niet erg vond voor een half uurtje.

LuvdaTossa: Nee ik heb niet meer dressuurfoto's maar als ik er weer een keer op mag ( zal niet vaak voorkomen want normaal rijdt hij gewoon in de lessen met kids) zal ik foto's maken. ( Moet ik eerst Annetje vragen Haha!)
En hij is bedoeld als kinderpony jah maar hij is dus niet altijd even lief en maakt zich heel erg sterk bij kinderen en dan moet hij af en toe wel eens gereden worden door een groter iemand. Zoals ik dus Haha!

Flutterby: dat hij te klein voor mij is staat al bovenin het topic ( goed lezen Haha!)
Maar dit was ook niet in de les maar gewoon efffe na de lessen omdat hij niet gereden was die dag en erg fit was.

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 12:59

Ahh wat lief zeg!! Leuk beessie!

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 21:37

Leuk paardje!

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-04 13:16

Het is ook een heel leuk schattig pony'tje!
Voor de liefhebbers meer foto's in profiel
Maar hij is denk ik wel de ondeugendste van stal ( beetje shetlanderbloed)

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-04 15:34

Larissatjuh schreef:
Wat zit daar een liefffff koppie op Clown echt een schattig beestje!!!


Ja lief he!
Kunnen jullie een beetje shet in hem vinden??? Het karakter heeft hij iig wel. en hij is geloof ik half welsh!
Ik vind hem vaak in de zomer nog mooier omdat hij dan veel schoner is en je zij witte vlekken beter kan zien. Hij is echt heel mooi bont Zal nog wel een keer foto's van hem maken.

Laurakeuh

Berichten: 360
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: hove

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 00:46

zolang het paardje er geen moeite mee heeft om je te dragen, ben je nog niet veel te groot Haha!
Ik vind toch ook wel dat je een sjabrak op moet doen ...

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 13:26

Ik vind dat ook!! ik vind dat je er ook een sjabrak op moet doen.. waarom doe je dat eigenlijk niet??????? heb ik dat gemist??

Neej

Berichten: 17620
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: In het huisje bij het boompje en de beestjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 15:45

doh.. lezen.. Tong uitsteken
hahaha ze zei dat ze normaal wel een shabrak gebruiken daaro.. maar nu even dat half uurtje niet.. dekjes waren in de was en haar instructrice vond het niet erg.
begrijp ik het zo?
leuke foto's trouwens! je bent wel te groot, maar niet heel storend Lachen

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 19:56

NaNi schreef:
doh.. lezen.. Tong uitsteken
hahaha ze zei dat ze normaal wel een shabrak gebruiken daaro.. maar nu even dat half uurtje niet.. dekjes waren in de was en haar instructrice vond het niet erg.
begrijp ik het zo?
leuke foto's trouwens! je bent wel te groot, maar niet heel storend Lachen


Precies. Jij hebt goed gelezen
Vandaag weer gewoon schone dekjes hoor Tong uitsteken

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 01:14

Hoe groot is ie ongeveer? Ik heb B=maat gelezen hoor, het is gewoon om op af te gaan hoe "erg" het eruit zou zien als ik op onze grote shet zou klimmen Bloos

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 13:56

Owh uhm als het zadel past dan moet het eigen lijk wel kennen maar zie het tog liever anders ik zal me mondje ver houden in dit topic Tong uitsteken:P

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-04 13:18

sonjabelgium schreef:
Hoe groot is ie ongeveer? Ik heb B=maat gelezen hoor, het is gewoon om op af te gaan hoe "erg" het eruit zou zien als ik op onze grote shet zou klimmen Bloos


ik denk dat hij zo'n 1.20/1.25 m. is.
Hij is ook een soort uit de kluiten gewassen shet Tong uitsteken

Junta_mellie: Het was maar voor een keer zonder dekje hoor. nu ligt het er weer netjes onder Tong uitsteken

Roselie

Berichten: 10764
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Voorhout City

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 14:16

ik vind het ook gewoon goed staan hoor., het beessie kan het makkelijk dragen!

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-04 15:34

roosje84 schreef:
ik vind het ook gewoon goed staan hoor., het beessie kan het makkelijk dragen!


ja hij kan het ook makkelijk dragen. Hij is supersterk!
Alleen het ziet er minder mooi uit dan met een kleintje er op Tong uitsteken

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 13:40

Ik zit met een morele drempel om op ons mannetje te klimmen, hij is 115/116cm groot. Met m'n 56 kilo zou het moeten kunnen en 1.62 is niet zo mega-lang. Ik heb zoiets van "kan een 30-jarige wel op een shetje klimmen" Clown Bloos! De penny-age is al vervlogen voor mij, ik vrees een beetje de commentaren en kritieken Bloos

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-04 14:54

sonjabelgium schreef:
Ik zit met een morele drempel om op ons mannetje te klimmen, hij is 115/116cm groot. Met m'n 56 kilo zou het moeten kunnen en 1.62 is niet zo mega-lang. Ik heb zoiets van "kan een 30-jarige wel op een shetje klimmen" Clown Bloos! De penny-age is al vervlogen voor mij, ik vrees een beetje de commentaren en kritieken Bloos


Met jou lengte en gewicht kan je er makkelijk op gaan zitten hoor! daar is niks op tegen.
en dat je 30 jaar bent heeft daar niks meer te maken. Je kan er makkelijk op gaan rijden. 1.15 is redelijk groot dus jij kan daar met jou lengte echt wel op.
gewoon proberen hoe hij daarop reageerd. als hij het niet leuk vind merk je dat wel.
ik weet niet hoe oud je shet is maar als hij goed uitgegroeid is en naar jou idee stevig genoeg is kan je er best op gaan

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 19:11

Mijn shetterventje is volgens de vorige eigenaar 10 jaar en volgens de DA 8 jaar.

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 11:29

xx_Irisje schreef:
leuk ponytje!
en je bent wl erg groot maar op 1 of andere manier niet heel erg storend.. aprt.. snap mezelf niet meer


dat vondt ik ook al.. je benen komen niet eens zo overdreven onder zijn buik uit.
mss komt het doordat zijzelf nogal "rank"(mager) is. kijk als je een stevig iemand van die lengte erop zet hebben ze commentaar,omdat dat er niet uitziet.

mnaar leuke foto's!!

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-04 15:13

sonjabelgium schreef:
Mijn shetterventje is volgens de vorige eigenaar 10 jaar en volgens de DA 8 jaar.


Dan moet het kunnen vind ik dan he! en ik denk dat de meeste hier wel vinden dat het kan!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 16:02

Toch maar 's meeliften op z'n rugje naar school dan in de plaats van wandelend naar daar te gaan om de kinderen op te gaan halen

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-04 16:08

haha ja doen! zullen die kids ook leuk vinden.
Maar ik zou het eerst maar eens thuis gaan proberen en goed kijken of hij het ook leuk vind!
en als hij goed verkeersmal is kan je dat best doen

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 16:54

Hij is een echte kinderpony voor beginners, dus dat zit wel goed Haha! Hij schrikt niet eens van luid toeterende vrachtwagens Knipoog! Superknul is dat pony'tje Ik doe 'm wel vaker mee naar school, altijd een succes OK dan!

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-04 13:23

sonjabelgium schreef:
Hij is een echte kinderpony voor beginners, dus dat zit wel goed Haha! Hij schrikt niet eens van luid toeterende vrachtwagens Knipoog! Superknul is dat pony'tje Ik doe 'm wel vaker mee naar school, altijd een succes OK dan!


Oh kei lief hee! wat een schatje dan!
ik zou het dan gewoon doen! kan echt geen kwaad en de kids vinden het vast heel leuk