[FriesxNew Forest] aan het werk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 21:40

Ik zie dan eindelijk 2 reacties staan die ik al eerder verwacht had (Tessebes & Koortje) Deze foto's zijn gemaakt toen ik net 4 minuten erop zat en amper in gestapt had, de fotograaf had eigenlijk helemaal geen tijd maar ik had geen zin in stap foto's. In het begin wilde ze alleen maar erg hard en pakte ze het bit vast. Later wat je op de foto's dus niet meer ziet werd ze langzaam wat meer ontspannen (ik was zelf niet geheel ontspannen dus dat is geen goeie combi Bloos )

Wat later kon ik haar dus met iets meer lengte in haar hals rijden maar de nagevelijkheid was er nog lang niet zoals hij er moet zijn. Ik probeer vanaf nu wat meer tijd te kweken om wat vaker op haar te klimmen en flink aan de slag te gaan. Dit is verder geen excuus want meiden voor de rest hebben jullie gelijk wat jullie zien, maar het is niet leuk als ik hier alleen maar perfecte foto's zou neerzetten Haha!

fancylover

Berichten: 2870
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 21:51

Koortje schreef:
1 woord: loslaten!!!

Je zegt zelf al dat ze zo achter de teugel kruipt. Nou, dat bevorder je zo ook wel een beetje, heel eerlijk gezegd. Laat haar minstens 15 cm losser, zou ik zeggen. En zo strak omtrekken lijkt me ook niet zo bevorderlijk natuurlijk. Probeer niet alleen op de houding van het hoofd te letten, maar in eerste instantie op de ontspanning en het volgen van je hand. Het is niet met vechten dat je het op gaat lossen...

Eigelijk om heel eerlijk te zijn ben ik het helemaal met je eens! Scheve mond

prisje_marie

Berichten: 755
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 21:57

Barb schreef:
hahaha party tent, het is een super de luxe de Boer tent Haha!

Silverado is zeker geen makkelijke maar met een hoop
geduld en zelf rustig blijven kun je een heleboel bij haar
bereiken!


volgens mij was het de laatste les mij niet gelukt Schijnheilig Bloos

Kato
Berichten: 39
Geregistreerd: 15-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 21:59

fancylover"]
[quote="Koortje schreef:
1 woord: loslaten!!!

Je zegt zelf al dat ze zo achter de teugel kruipt. Nou, dat bevorder je zo ook wel een beetje, heel eerlijk gezegd. Laat haar minstens 15 cm losser, zou ik zeggen. En zo strak omtrekken lijkt me ook niet zo bevorderlijk natuurlijk. Probeer niet alleen op de houding van het hoofd te letten, maar in eerste instantie op de ontspanning en het volgen van je hand. Het is niet met vechten dat je het op gaat lossen...

Eigelijk om heel eerlijk te zijn ben ik het helemaal met je eens! Scheve mond
[/quote]

Ik geloof dat als je het 1x zegt dat het dan wel genoeg is Verward Of je moet jezelf zo'n rijwonder vinden dat je recht hebt om dingen vaker te zeggen??

Ik vind het een leuk paardje, het is jammer dat er Fries in zit want ik hou niet van Friezen. Ik geloof dat als je flink oefent er dan wel komt hoor, zo te lezen heb je een tijd niet op haar gereden en ik denk dat je alle knoppen nog moest zoeken ofzoiets Scheve mond

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 22:03

Leuk beestje zeg ! aparte kruising.. ziet er wel heel mooi
uit..

Anike

Berichten: 1933
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 22:06

ShetRullez ( ben op die van mn zus nu ..)

Wat een leukerd!! *LOL* heel apart maar wel leuk
-xx-Madieke

fancylover

Berichten: 2870
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 22:18

Kato"]
[quote="fancylover"][quote="Koortje schreef:
1 woord: loslaten!!!

Je zegt zelf al dat ze zo achter de teugel kruipt. Nou, dat bevorder je zo ook wel een beetje, heel eerlijk gezegd. Laat haar minstens 15 cm losser, zou ik zeggen. En zo strak omtrekken lijkt me ook niet zo bevorderlijk natuurlijk. Probeer niet alleen op de houding van het hoofd te letten, maar in eerste instantie op de ontspanning en het volgen van je hand. Het is niet met vechten dat je het op gaat lossen...

Eigelijk om heel eerlijk te zijn ben ik het helemaal met je eens! Scheve mond
[/quote]

Ik geloof dat als je het 1x zegt dat het dan wel genoeg is Verward Of je moet jezelf zo'n rijwonder vinden dat je recht hebt om dingen vaker te zeggen??
[/quote]
Ja maar dat zeg ik niet! ik zeg niet dat ik goed of beter kan rijden dan haar! maar ik geef gewoon mijn mening! daar vroeg ze om!! en misschien heeft ze er wat aan!! en als zij vind dat ik het nie goed doe ofzo dan moet ze dat zelf zeggen en dat hoef jij dan niet te zeggen!!!!

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 23:19

ach jee, meiden geen ruzie maken!! Kato rustig maar fancylover bedoelde niks verkeerd!! Zo nu weer vrede Haha!
Iedereen mag zijn mening geven, ik kan best tegen kritiek Schijnheilig Haha! Haha!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 23:24

Ik vind het een slecht excuus om amper ingestapt te gaan draven, omdat de fotograaf geen tijd heeft. Dan alleen maar stapfoto's. Probeer de rust erin te krijgen. Desnoods stap je eerst een half uur, als hij dan wel ontspant. Hij loopt idd zwaar achter de teugel, maar jij hebt je teugels ook wel erg kort. Probeer meer lengte in de hals te krijgen, ookal heb je geen aanleuning. Desnoods rij je eerst met lange teugels.

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 23:27

sorry dat ik hier over zeur maar altijd dat gezeur over fotos va mensen die het altijd beter weten:S

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 23:44

mesastamp schreef:
sorry dat ik hier over zeur maar altijd dat gezeur over fotos va mensen die het altijd beter weten:S


Als me niet tegen commentaar kan, dan moet men geen foto's plaatsen.
Iedereen kan wel roepen "wat een schatjuh!" of "egt leuke foto's!", maar aan opbouwende kritiek heeft de TS meer.

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 23:45

als het dan nog opbouwend is wel ja...............dat is vaak het verschil maar heb al m et de TS gepbt Haha! dus laat me hier over niet meer in het topic uit Schijnheilig

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 23:47

Ach ja tegen opbouwende kritiek kan ik wel, ik heb tenminste alle tijd om dingen aan mezelf en aan mijn eigen paard te veranderen. Er zal ook niemand zijn die zegt dat ik niet meer op mijn paard mag rijden omdat ik haar de eerste 5 minuten niet met aanleuning rijd.

Dus don't worry be happy is mijn motto Haha!

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 23:49

Barb schreef:
Ach ja tegen opbouwende kritiek kan ik wel, ik heb tenminste alle tijd om dingen aan mezelf en aan mijn eigen paard te veranderen. Er zal ook niemand zijn die zegt dat ik niet meer op mijn paard mag rijden omdat ik haar de eerste 5 minuten niet met aanleuning rijd.

Dus don't worry be happy is mijn motto Haha!

LOLZ Haha!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 10:15

Koortje schreef:
1 woord: loslaten!!!

Je zegt zelf al dat ze zo achter de teugel kruipt. Nou, dat bevorder je zo ook wel een beetje, heel eerlijk gezegd. Laat haar minstens 15 cm losser, zou ik zeggen. En zo strak omtrekken lijkt me ook niet zo bevorderlijk natuurlijk. Probeer niet alleen op de houding van het hoofd te letten, maar in eerste instantie op de ontspanning en het volgen van je hand. Het is niet met vechten dat je het op gaat lossen...


Dat is ook het eerste wat ik dacht Maar dan met andere woorden Haha! . Laat haar helemaal los van voren en op zijn eigen benen lopen. Niet makkelijk maar dit is ook niet goed. Vooral als je er net op zit gaat dit na verloop van tijd problemen in de spieren geven zou toch zonde zijn.
Misschien proberen met longeren haar wat lang en laag te krijgen?.

Ik hou niet zo van kruisingen maar ze ziet er nu goed uit en met wat meer spieren ziet ze er niet verkeerd uit. Leuk paard volgens mij om mee te mennen.

fancylover

Berichten: 2870
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 18:06

Barb schreef:
ach jee, meiden geen ruzie maken!! Kato rustig maar fancylover bedoelde niks verkeerd!! Zo nu weer vrede Haha!
Iedereen mag zijn mening geven, ik kan best tegen kritiek Schijnheilig Haha! Haha!

Gelukkig maar Barb Haha! ik bedoelde het ook niet boos hoor maja je snap wel!!

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 13:49

Wanneer komen er weer foto's van Joey en Blossem?

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 16:00

Ik zie kruisje!
Had ze graag willen zijn!

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 16:04

ik zie ook kruisjes

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 14:49

ben ik supernieuwsgierig naar die KRUISing, zie ik alleen een boel KRUISjes Verdrietig ....
zag trouwens op marktplaats een poos terug een 'friese forest' of 'new fries' Haha! , en het was een práchtig beestje!

paardeloverr

Berichten: 467
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 19:54

x-Jes !! Boos!:(:(

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 20:29

paardeloverr schreef:
x-Jes !! Boos!:(:(


Ja ik ook