Foto's Pinky & zijn nieuwe spulletjes :)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 20:05

Leuk hoor! Schattig paardje Lachen
Leuk halster, die heeft Kenzo ook *LOL*

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 15:04

Echt leuk allemaal!
Mooi halstertje zeg, mét bijpassend touw...!
Ik heb voor Buster ook pas een nieuw halster gekocht (nog geen foto's), Bordeaux-rood met een donkergroene streep in het midden, alleen nog zonder bijpassend touw Huilen
Ik ben wel benieuwd om het binnenkort allemaal in het echt te zien!

Tot gauw!

Nadia

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 15:08

wat een knapperd zeg maar dat zadel zou ik maar terug gaan brengen het ligt voor geen meter! het zadel valt achterover en dat is NIET goed (geloof mij ik heb er voor geleerd) je paardje kan zo verschrikkelijk last van zijn rug krijgen en jij zal ook niet stevig en lekker zitten .
lekkere ruitersportzaak waar je dat hebt gekocht.
Ik zou er nog maar eens iemand naar laten kijken die er verstand van heeft

groetjes debora Koe Koe

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 15:52

Kim, zo'n schuimrubber ding die achter hoog oploopt kan ook helpen, bij IJsco's zadel had ik namelijk hetzelfde probleem als jij nu hebt, je zit dan in stoelzit ipv dat je een nette lijn kunt trekken vanaf je hak.

Ik wilde geen nieuw zadel aanschaffen voor een pony die niet van mij is maar voor jou is het wel zonde als je direct moet gaan 'behelpen' met onderleggers terwijl je een nieuw zadel hebt.
Je mag die van mij er wel eens onder proberen, maar die zal wel wat groot zijn op Pinky's ruggetje *LOL*

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-01 16:11

Nee ik ga ook geen nieuw zadel kopen. Ik heb alleen een zadel gekocht om te beleren want ik heb een hekel aan zadels.. Ik rij liever zonder. Ben ook van plan om zonder zadel in te gaan rijden, vind ik natuurlijker. maar ja, voor af en toe wou ik toch een zadel... Ik denk zelf dat het voor leger moet omdat het ook hoog op de rugwervel ligt. maar ja wie ben ik, ik heb alleen verstand van welshjes, niet van welsh zadels Knipoog

Groetjess

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 17:59

Citaat:
Op 2001-09-16 16:37, schreef Fonnie:
dat vingertje van die persoon die pinky vasthoud *LOL* (zal je vriend wel zijn Verward )



hahahahahahaha dat viel mij ook gelijk op Haha! Haha! Pinky is echt om op te vreten Vingers aflikken Haha! Knipoog EN al die spullen, wat staan die toch mooi, volgens mij vind Pinky dat ook, omdat ie de hele tijd met zn oortjes naar voren staat Haha! En tsja, Misty, wat-issie toch jaloers he Knipoog Haha! Mooie pony's heb je hoor!

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 19:30

Ik vind je pony een scheetje ,maar wat zou het jammer zijn als je met dit verkeerd liggend zadel zou gaan rijden ,Ik denk dat ie dan veranderd in een gemene pony want zo zal ie wel last van z,n rug gaan krijgen .Dat zou toch jammer zijn van zo,n lieverd.!!!!
Het zadel ligt veel te ver achterover gekanteld zodat als je er op gaat zitten jouw gewicht te ver naar achteren verplaatst word.Verder lijkt me dit voor jou ook niet echt comfortabel.

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 20:24

wo< chique hoor! Schattig net een prachtig paard maar dan in het klein. Echt mooi hoor.