Mooie scherpe foto's van Chess.....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 16:54

misschien moet stef honey maar verkopen aan een lief meisje die qua lengte en gewicht op haar past. Ik weiger dti goed te praten hoor heike en je bent in dit topic zelf over stef begonnen....

Voorzitster AFM


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 16:56

Inderdaad omdat stef meteen werd aangevallen en lutske helemaal niet.

Nu vallen jullie weer stef an. dat vind ik gewoon niet zo leuk. Ze weet onderhand wel hoe jullie erover denken.

Trouwens je kunt het ook netjes vertellen.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 16:56

leuke pony vind ik wel, en ik volg heike der advies op en start er geen discussie over: wat ik wel wil zeggen is dat dit kinderen zijn die moeite doen om een verzorgpone te krijgen en dat jij eigenlijk een volwassene zou moeten zijn die verder denkt dan der neus lang is

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 16:58

dank je P.J. . je verteld je mening op een keurige manier. En zo hoort het ook

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 16:58

mag ik even vragen waar precies ik niet netjes gebleven ben? Reageer je ook zo op de uitlatingen van stef tegen sanne? ik begin het een beetje beu te worden dat stef met zijden handschoentjes aangepakt moet worden en dat ze zelf kinderen!!!!!! keihard af mag zeiken zonder een van de moderators hierin stelling neemt!

_________________


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: PUCK op 2001-09-14 17:59 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 17:02

op dit bericht geef ik puck groot gelijk, stef wordt beschermd en krijgt de kans om mensen die psychisch enorme pijnen te verwerken hebben aan te vallen

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 17:06

thanks pj

Voorzitster AFM

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 17:07

Het heet hier geen http://www.ruzie.nl Boos!
Ik vind het een hele leuke pony.
En ja, het ziet er niet uit, maar zolang jij en je pony lol hebben is er nix aan de hand. Dit geld ook voor Stef. Zolang je pony niet protesteert ofzo, kun je er gewoon mee blijven rijden. Gaaf dat ie kan steigeren trouwens!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 17:19

tnx ellen...

ik heb ook al tig x gezegd dat ik het met iedereen eens ben dat het er niet uitziet, maar dat boeit mij dus niet...
Ik stap wel op een shet als honey (ze moeten ook echt niet kleiner worden hoor) maar bijv een iellig welshje van 120 ofzo stap ik echt niet op

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 17:34

volgens mij protesteerd een paard niet als je te zwaar bent...misschien gaat ie langzamer lopen maar wordt ie dan vooruit geschopt?
Ik vind dat iedereen het zelf moet weten maar ik vind het leuke fotos, alleen die rij fotos, tsja, maar dat vind ik ook van stef (iedereen zn eigen meining) maar hij zal het vast kunnen houden hoor daar niet van maar IK zou het nooit doen.
Maar verder vind ik chess een schatje Lovers

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 18:07

Sorry hoor, ik wil niet lastig doen, maar ik vind het dus echt geen gezicht, van die lange slungels op zo'n pony. Kan me niet voorstellen dat dat fijn rijd... En een shet kan trouwens max. 50 kilo hebben hoor! Dus echt geen 80! En al helemaal niet met springen! Ga toch op een groter beestje rijden, en zoek een klein kind voor Chess, lijkt me iets fijner voor jullie en voor de pony...
Ik vind het trouwens wel een dondersmooi beestje hoor.

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 18:12

Ik vind het een hele mooie pony! vooral dat steigeren!!

en dat jullie te groot zouden zijn voor de pony.. daar zal ik maar ff niks over zeggen ik heb niet zo'n zin in dat ruzie gedoe Scheve mond\
als je er niet te zwaar voor bent is het wel oke volgensmij.. maar met meer dan 50 kg zou ik echt niet op zo'n pony stappen.

oja ik zou daar niks over zeggen.. Lips are sealed

maar t is een supermooie pony! Lovers

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 18:19

Euhm pieterjan, jij zit leuk te vertellen dat zij een verzorgpony zoeken maar chess is de verzorgpony van Roos (littleroosie) en Lutske en hij word misschien van Roos


Ennuh, zo'n beestje heeft tog ook beweging nodig en longeren is tog ook saai en zo te zien heeft Chess er wel lol in, hij doet alles en als hij hun niet wou dragen of zoiets anders dan had ie heus niet zo gehoorzaam gedaan hoor.

En ik snap ook niet waarom stef word aangevallen, misschien omdat zij volwassen is en Lutske en Roos niet???? Verward


nou ja....

wuppius
Berichten: 29
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 18:36

echt een te gekke pony en wat maakt het uit dat je wat groot ben heb ook jaren op mijn eigen shet gereden en ze kunnen een hoop dragen Pling
echt een helle gave pony
erg leuke foto`s Haha!

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-01 18:41

bedankt wuppius *LOL* ik trek me er ook nix meer vanaan! Kan mij et schelen en nee ik zal Chess nooit in de steek laten! Laat ze maar lachen! Slapen Verdrietig ;

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 18:47

Citaat:
Op 2001-09-14 13:20, schreef Lutske:
Ten eerste PUCK! We maken geen misbruik van em en hij is zeker NIET zielig!! Het ziet er mischien niet uit maar het is zeker niet zielig ze kunnen wel 80 kg houden en aangezien ik iets van 55 ben en Roos 49... Want voor dat we bij Chess kwamen zei de buurvrouw tegen ons dat ie zich eerst heel erg verveelde! En nu maken we buitenritten enzo met hem. Dat vind ie harstikke gaaf! Dus totaal niet niet zielig er is hier maar 1 persoon zielig.... Lips are sealed

80 kilo niet hoor maar als stef erop zit is het een gek gezicht maar daar hoeven jullie je niet mee te bemoeien !

littleroosie

Berichten: 6052
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 19:16

oke, ik kan het niet laten om er op te reageren.
maar op de sheteilanden rijden er toch echt wel volwassen mensen op een shet!
En ik weet ok wel dat het er niet uit ziet, maar we zijn zeker niet te zwaar!
En langzaam loopt hij echt niet. Hij racet met ons en bokt heel vaak. ( te vaak)

Insta: stal.de.bonte.dijk
Insta: pretty.by.roos - pmu in Wolvega
Vino van de Bonte Dijk B+4

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 19:31

hallo wie weet het beter? het advies van volwassen ervaring mensen of een pubertje die zijn zin wil krijgen? denk effe na.. 80 kilo kan echt niet, maar stef ofzo wel hoor!! (of ze moet 80 wegen)

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

littleroosie

Berichten: 6052
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 19:51

Ik hoef mij zin helemaal niet yentl !!!
En ik zou er maar geen klein kind op zetten want die legt er dus gelijk af.
Chess is een hengst met pit!

Insta: stal.de.bonte.dijk
Insta: pretty.by.roos - pmu in Wolvega
Vino van de Bonte Dijk B+4

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-01 20:16

ok het bewijs gna gna........... Haha!

[img]../upload/726/voorchess.jpg[/img]
dus zoals jullie kunnen lezen zijn wij niet te ZWAAR voor Chess!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 20:22

Citaat:
Op 2001-09-14 20:31, schreef Yentl:
80 kilo kan echt niet, maar stef ofzo wel hoor!! (of ze moet 80 wegen)




Ik weeg zo'n 58 (just so you know Haha! )

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-01 21:19

en toen.................... Clown

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 21:58

Oei oei weer een Shetland-rijd-iscussie. Mijn mening: Ik ben 18 jaar en rijdt dagelijks nog vroijk lange riiten met mijn Shet ( 1 m) ik zit met mijn tenen 10 cm van de grond zonder zadel en weeg 53 kg. Beau ( de shet) loopt alle ritten vrolijk uit, maar toegegeven mooi lijkt het niet. Ik vind Roos en Lutske om eerlijk te zijn ook niet mooi staan op Chess maar als hij ook nog vrolijk en snel is dan zie ik het probleem, zolang ze het niet al te gek maken, echt niet. ik zou wel als je zelf lang bent niet teveel springen. Vooral als je echt in de verlichte zit gaat komt er bij de landing door jouw lengt heel veel gewicht op de voorbeentjes. Beter kan je dan gewoon rechtop in de beugels gaan staan.
Wat vinden degenen die tegen het berijden van Shetten door mensen die geen kind meer zijn hiervan? Ik ben de voorste Afbeelding
Ben benieuwd naar de reacties Haha! Clown

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 22:02

Mooie pony hoor! Lijkt me echt een superstoer beestje!
Over het maximale gewicht voor Shetlanders; Op de Shetlandeilanden brengen de postbodes óp een shetlander, met een postzak erbij, de post rond....

Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 22:04

Sorry maar ik rijd soms ook ff op *. Ik weet dat ik veel te lang ben en dat het er niet uit ziet, maar soms gaat * er gewoon vandoor dat ik haar niet meer kan houden. Ik weeg 50 kg. Ik snap niet waarom iedereen er zo over zeikt. Je moet toch zelf weten of je er wel of niet op gaat. En als * er gewoon vandoor gaat met mij erop zal ik niet te zwaar zijn.
Laatst bijgewerkt door Annemieke op 04-02-22 19:24, in het totaal 1 keer bewerkt


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers