Ook nog maar even wat dressuurpics

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 16:59

mooi paard hoor, en het ziet er heel netjes uit zeg!!!

muiltje

Berichten: 1419
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: nb

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:38

Cool Fijn hoor als je zusje en jij elkaar zo mooi kunnen helpen, ik vind dat het paard helemaal niet te diep loopt. Sommige fotos zijn een beetje op een ongelukkkig moment genomen maar op ander fotos zie je dat hij mooi rond diep en laag over de rug aan elkaar loopt. Voorwaarts neerwaarts zon beetje. Ik rij ook altijd zo los en daarna na verloop van tijd kun je hem mooi en gemakkelijk oprichten. Ik denk zelf dat het goed is dat je zowel boven als beneden in kan rijden. Succes, het is een mooi paard om te zien!

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 22:23

kei leuke foto's, stoer paardje *LOL* !
en kan bianca fijn les geven Knipoog ze kan in ieder geval wel heel erg goed rijden Lachen ik vind hem ook niet te diep lopen, ik rijd mijn paard ook altijd zo in, heel diep en dan niet op de voorhand laten lopen, maar dat ze over de rug loopt, en dan kan je eenmaal beter opgaanrichten, maar ik ben nu nog bezig met het goed diep en los aan het rijden..

Liesje4ever

Berichten: 1423
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 23:52

Wat is Laiser toch een mooi paard Lovers
Ziet er goed uit!

Astragirl

Berichten: 2717
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Westvlaanderen, Belgïe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 12:48

Ziet er echt héél goed uit, moet super zijn om op zo'n paard te kunnen rijden! Mooie , constante aanleuning, goede houding, ik heb echt niets dat me stoort! OK dan!