Clinic indoor-zeeland met Tineke en Anky foto+film

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 14:21

Het duurt bij mij een eeuwigheid voor dat ik de filmpjes kan zien; maar vind het wel erg leuk!

Waarom vielen de clinics tegen???

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-04 14:39

Clinics zelf niet, maar gewoon de avond in totaal, zo weinig, en dat met die trekpaarden, heel leuk hoor, maar veels te lang.

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 14:41

ik was te laat voor de kortingskaartjes,en vond € 20,- toch wel veel ,heb ze beiden al eens zien rijden,dus heb blijkbaar niks gemist!
en heeft Anky haar cap nog nodig gehad?

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-04 14:48

Nee, hij was wel wat heet, maar niet echt vervelend, Sunrise van tineke was feller.

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 16:26

letizia80 schreef:
Clinics zelf niet, maar gewoon de avond in totaal, zo weinig, en dat met die trekpaarden, heel leuk hoor, maar veels te lang.


Dat met die trekpaarden vond ik inderdaad ook veel te lang duren.
Maar ik vond de clinic van Anky en Tineke persoonlijk ook wat tegenvallen. Kan niet zeggen dat ik er veel van geleerd heb. Ze hadden volgens mij wel wat meer uitleg mogen geven bij bepaalde dingen...


Sieltjuh, ik heb inderdaad toen zelf ook gereden op de dressuuravond. Heb er verder dus niet veel van gezien. Maar normaalgesproken ga ik op die avond ook wel kijken, vind ik inderdaad ook altijd een leuke avond om te zien met de kurs en de shows Lachen