Rijfotos van de shets

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-04 13:55

Ze luisterd nog niet naar het bit hahaha.. en ik ga er dan niet op zitten want dan beland ik in het ziekenhuis haha we gaan nu altijd rondjes stappen door de wei met iemand erop gaat ook heel goed..

Stal Shetbende nu 10 pony's.


MissDonna

Berichten: 8103
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Zuidschermer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 13:59

haha 0kay dan Knipoog

:+:

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 14:11

Ik wil je opzich best wel een keertje les geven, maar ik geloof dat ik wel streng ben hoor Haha!

*zip (claudia dus) mijn zusje stond nog ingelogd.

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-04 14:22

Heeeey.. ja zou ik best wel leuk vinden alleen moet nog even overleggen of het kan haha omdat die eigenaar niet iedereen op de dam wil hebben haha.. alvast bedankt OK dan!

Stal Shetbende nu 10 pony's.

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 14:24

leuke foto's..je zegt dat je zelf weet dat je te veel naar achteren zit..je benen houdt je ook niet goed..ik weet het ,op een shet rijden is moeilijk..ze zijn klein en hebben snelle pasjes..maar weet je wat ik zie aan jou houding?waardoor die zo slecht is??
je hebt je benen veel te kort !
maak die beugels eens een paar gaatjes langer..dan zit je veel beter..en zit je ook niet meer met je tenen bij die shet in zn neus te peuteren !!
succes !!

Karaat_the_newforest op Instagram

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-04 14:26

Heb ik net al gezegt... de beugelriemen staan op het 1e gaatje haha!

Stal Shetbende nu 10 pony's.

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 14:29

misschien zonder zadel rijden !
dan komt je houding vaak wat mooier uit..!

Karaat_the_newforest op Instagram

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-04 14:32

Ik rij best vaak zonder zadel.. vooral als ik gewoon door de hele wei ga crossen enz.. vaak ook als er plassen liggen waardoor we door galop heen gaan enz.. (vaak beetje nat maarja). Ook haal ik best vaak de stijgbeugels eraf en ga ik rijden.. heb ik nog beetje grip en glij ik er niet zo snel af.

Stal Shetbende nu 10 pony's.

MissDonna

Berichten: 8103
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Zuidschermer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 14:44

ik rij ook wel s met een shabrak en een dekensingel glij ge ook niet weg Knipoog

:+:

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-04 14:45

heb geen dekensingel Schijnheilig

Stal Shetbende nu 10 pony's.

MissDonna

Berichten: 8103
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Zuidschermer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 14:46

haha dan kom je nie zow ver.. even kopen Tong uitsteken zijn maar iets van 8-9 euro Knipoog

:+:

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-04 14:47

Weet ik maar wat als je geen geld heb hahahaha en aan het sparen bent voor nieuw zadel.. ben al op de €40 hahaha gaat snel he NOT

Stal Shetbende nu 10 pony's.

MissDonna

Berichten: 8103
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Zuidschermer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 14:49

hahah Tong uitsteken je bent al zn 99 euro kwijt voor het zelfde ECHTE zadel da k heb Tong uitsteken das echt een heel makkelijk zadel Schijnheilig

:+:

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-04 14:50

Ik heb misschien 2ehands zadel hahaha.. morgen krijg ik ut te horen of die hem verkoopt en hoe duur.. kan niet w88 Haha!

Stal Shetbende nu 10 pony's.

MissDonna

Berichten: 8103
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Zuidschermer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 15:02

haha Lachen

:+:

MissDonna

Berichten: 8103
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Zuidschermer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 15:05

ik denk dat ik maar even ga stoppen met het BOkken krijg zere kont Tong uitsteken haha

:+:

tiggert

Berichten: 766
Geregistreerd: 23-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 15:13

ik heb het verhaal net ff gelezen en denk idd dat je met een goed zadel een heel eind beter zit, en dus ook je zit kunt verbeteren en ik vind niet dat het dierenmishandeling is ze staan nu tenminste niet stil zonder aandacht in een weitje..., alleen zou je er mischien wel verstandig aan doen om eens in de zoveel tijd een lesje te nemen...
en dat vosje lijkt er echt lol in te hebben en jij ook OK dan!
en moet zeggen de paardjes zien er goed verzorgd uit!!

groetjes jenny

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-04 15:26

thxs

Stal Shetbende nu 10 pony's.

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 15:46

zit er ook geen ponyclub bij jullie in de buurt, waa je misschien wel mag lessen als je er heen gaat dat iemand je pony gewoon vast heeft?

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-04 15:49

Hij mag gewoon helemaal niet over de weg van de eigenaar.. en de ponyclub is aan de andere kant van nunspeet.. ong. uurtje lopen ofzo want de ponys zitten bij zee daaro

Stal Shetbende nu 10 pony's.

lovelance

Berichten: 2016
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Callantsoog

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 18:00

ey ik kan me voorstellen dat je zo verdrietig wordt van het commentaar dat je gekregen heb. Maar jullie hebben tenminste lol en jullie zijn gewoon lekker bezig met de pony's... pennymeisjes?? ik vind dat altijd nog beter dan van die mensen die elke dag hun rondje in de bak maken, die verlangen dat het paard elke dag z'n best doet... gaat iets niet goed dan heeft het paard het gedaan, want hij wil niet voor je werken blablabla... ik zie dit veel en vind dit heel erg. Ook bij kinderen van jullie leeftijd, die de duurtse sportpony's krijgen... zoals jullie nu omgaan met deze pony's en leren rijden vind ik echt TOP

Hoogwaardige producten die bijdragen aan bewuste en positieve communicatie tussen mens en dier
WWW.LOVELANCE.NL voor de paarden- en hondenliefhebber
I N S T A G R A M - F A C E B O O K

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 18:10

pcies waar hebben we het over......... een paar meiden die met een paar shets gewoon lol hebben....... who gives a s.hit of het rijtechnisch goed in elkaar steekt....... beide partijen hebben er plezier in. Ik hou er wel van dit soort dingen......... ik wou dat ik het nog kon doen en ik hoop dat mn dochter het nog mag gaan doen

xXdaphneXx
Berichten: 390
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 18:31

heey meis , ik vind het stoere beestjes en je past er nog wel op maar realizeer je wel dat jij ook doorgroeit en je shetlander helaas niet, Ach gut
je kan ook afwisselen met het bewegen van je pony`s, af en toe een buitenritje , want dat land is ook best wel glad en zwaar meestal, en mischien kan je je paardjes ook aan de fiets leren of een xtje een karretje er achter spannen.
er zijn allerlei manieren, natuurlijk kun je nog wel een half jaartje fanatiek door rijden, maar dan is je pony wel gauwer "af" Schijnheilig
wees dus een heel klein beetje zuinig want een pony heeft maar 1 rug
een buitenritje is makkenlijker voor jou en je pony

eventing: het belangrijkste om je pony "fris" te houden Knipoog
yes k heb nu al de foto`s van king in mijn profiel.... nu nog de rest :p kijken dus

xXdaphneXx
Berichten: 390
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 18:34

en wat het rijden betreft , ik vind dat je er wel netjes op zit hoor voor iemand die op een shetlander zit (ik heb in mijn kinderjaren ook een shetlander gehad en die foto`s heb ik ook nog eens bekeken maar dat was vroeger) een shetlander is geen sport pony waar je mee Z dresuur of springen mee kan rijden, maar lekker rijden dat is het belangrijkste
je bent erg vooruit gegaan vergeleken met je andere foto`s.

eventing: het belangrijkste om je pony "fris" te houden Knipoog
yes k heb nu al de foto`s van king in mijn profiel.... nu nog de rest :p kijken dus

Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 18:39

xXdaphneXx schreef:
heey meis , ik vind het stoere beestjes en je past er nog wel op maar realizeer je wel dat jij ook doorgroeit en je shetlander helaas niet, Ach gut
je kan ook afwisselen met het bewegen van je pony`s, af en toe een buitenritje , want dat land is ook best wel glad en zwaar meestal, en mischien kan je je paardjes ook aan de fiets leren of een xtje een karretje er achter spannen.
er zijn allerlei manieren, natuurlijk kun je nog wel een half jaartje fanatiek door rijden, maar dan is je pony wel gauwer "af" Schijnheilig
wees dus een heel klein beetje zuinig want een pony heeft maar 1 rug
een buitenritje is makkenlijker voor jou en je pony


Rianne zei toch dat haar verzorgpony niet verkeersmak was en dat ze niet op de weg mocht van de eigenaren!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers