Valentina geschoren van --==-> valk naar grijs

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-03 22:01

Hardstikke bedankt de rest, super leuke reacties! Lachen
Vind het fijn dat ze zich zo lekker voelt! en de kleur is in het echt nog niet eens zo verkeerd..
Hebben nu ook geen problemen meer met als ze giga in de rui is met zo'n mega vacht..! ook fijn hoor!

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 11:12

zow~!! zeker een verschil
ik vind dr zo echt lief ~! was ze al hoor maar dit staat best sjiek
idd geen problemen meer me de vacht als ze in de rui is
dat vintik altijd zo irritant hihi

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 13:45

Ik vind de kleur zo ook wel iets hebben maar vond het ongeschoren toch wel mooier Maar het is zo iig wel functioneler met rijden. Zo kan je tenminste een beetje fatsoenlijk werken zonder dat ze zeiknat word.

Maar ik vind haar igg een erg mooi paardje met haar bruine ogen.
en ze loopt ook wel mooi!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-03 14:53

iwayalover schreef:
Ik vind de kleur zo ook wel iets hebben maar vond het ongeschoren toch wel mooier Maar het is zo iig wel functioneler met rijden. Zo kan je tenminste een beetje fatsoenlijk werken zonder dat ze zeiknat word.

Maar ik vind haar igg een erg mooi paardje met haar bruine ogen.
en ze loopt ook wel mooi!



Dank je voor je leuke reactie, renee trouwens ook!!

Dat is idd de rede waarom wij haar geschoren hebben zo heeft ze ook minder kans om kou te vatten!!!
Op stal wil het nog wel eens tochten! dus als ze dan wat nat is..

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 17:57

Aparte kleur geworden! Haar ogen vallen inderdaad meteen op. Bijzonder, zulke lichte ogen.

Om nog even op die uitrijdeken terug te komen: je kan de naam op twee manieren opvatten, een deken om uit te rijden vat ik op als 'om buiten te rijden' of voor buitenritten e.d. Maar een andere benaming is ook wel nierdeken. Als je paard geschoren is, kan het buiten best te koud zijn, ook tijdens het werk. Als het koud en winderig is, laat ik bij Fab iig altijd het uitrijdekentje erop liggen. De spieren op de rug in de nierstreek koelen erg makkelijk af, en worden niet zo warm als bijvoorbeeld de broekspier en de hals e.d. !
Als er weinig wind staat en het zonnetje schijnt, kan je best zonder nierdeken rijden, maar anders is het met zo'n kaal dier al gauw wat koud!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-03 18:58

fabienne schreef:
Aparte kleur geworden! Haar ogen vallen inderdaad meteen op. Bijzonder, zulke lichte ogen.

Om nog even op die uitrijdeken terug te komen: je kan de naam op twee manieren opvatten, een deken om uit te rijden vat ik op als 'om buiten te rijden' of voor buitenritten e.d. Maar een andere benaming is ook wel nierdeken. Als je paard geschoren is, kan het buiten best te koud zijn, ook tijdens het werk. Als het koud en winderig is, laat ik bij Fab iig altijd het uitrijdekentje erop liggen. De spieren op de rug in de nierstreek koelen erg makkelijk af, en worden niet zo warm als bijvoorbeeld de broekspier en de hals e.d. !
Als er weinig wind staat en het zonnetje schijnt, kan je best zonder nierdeken rijden, maar anders is het met zo'n kaal dier al gauw wat koud!


Bedankt voor je reactie Lachen !
We willen echt het beste voor tina, (die dag scheen er een zonnetje) en ik rij altijd smiddags dan is het meest nog niet zo koud.
Ben nu van instrictrice verwisseld maar beide zeggen ze losstappen en dan dekentje af.. na het werk weer op!
Niet te veel gaan stappen gewoon lekker aan het werk houden.

Bedankt! groetjes

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 19:21

marfiek"]
[quote="Lenn schreef:
Citaat:
ik loop ook niet graag hard met mijn jas aan

nee, maar ook niet naakt! en dat is hij als je zn vacht eraf scheert
(sorry voor late reactie Clown )


wat heb je aan een uitrijdeken als je er ook met de training mee rijd moet ik voortaan uit gaan stappen met dubbel deken?? Schijnheilig
[/quote]
haha ja... dat doe ik wel.. is dat zo raar? Bloos Maar goed vaan is ook wel een enorme kouwkleum dus wat dat betreft

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-03 20:12

Iedereen zorgt op zijn eigen manier voor zijn eigen beest, het is ook net hoe of wat ze gewend zijn!
We willen allemaal het beste, voor jou is dat goed en voor die van mij dit.. laten we het daar op houden!! Knipoog