Voor het eerst een HAW van ons! Gewoon omdat ik opzoek ben naar wat tips en benieuwd naar wat jullie ervan vinden.

Klein paspoortje:
Naam: [naam]
Leeftijd: 5
Ras/Geslacht: KWPN Merrie
Vader: Wizzerd WV (v. Indoctro)
Moeder: Paradise (v. Paradin)
Niveau: [naam] en ik starten nu B, en moeten nog één puntje om over te mogen naar het L1.
Zodra we die hebben wordt het een periode van hard trainen!
Maar op dit moment zijn wij vooral bezig met de achterhand trainen, met het mooi vertrekken vanuit achter en het daarin nachtelijk blijven. [naam] is een echt springpaard en vind de dressuur wat lastig. Op het moment dat ik wat meer van d'r vraag verliezen we vaak wat impuls. Ze doet wel ontzettend d'r best en ik ben al heel trots op hoe ze het nu doet! Verder doen we veel aan rechtrichten en het op eigen benen leren lopen, veel lang-laag en over-de-rug, echt puur de basis. Maar ik ben voornamelijk opzoek naar tips over het achterhand trainen dmv schijnovergangen. Dit lukt een paar passen, en dan komt ze of met d'r kop eruit of valt ze uit elkaar.
Uiteraard hebben wij les, elke week privéles, maar ik was benieuwd wat andere van het beeld nu vinden. En vooral of iemand misschien nog wat tips heeft

Ik irriteer mij er mateloos aan dat ik zo naar achter hang... Het zadel begint ietswat te "klapperen" achter. De zadelmaker komt 6 januari en dan gaan we opzoek naar een nieuw zadel, dus tot die tijd is het buikspieren trainen voor mij

Ik zit dus alles door, om zo de "klap op de rug" zo min mogelijk te houden, maar met die middendraf trainingen vind ik het nog best lastig om de hele tijd rechtop te blijven zitten

2
Hier vind ik d'r zelf mooi actief lopen!

3
Geconcentreerd koppie

4
Hier komt ze er voor wat uit.

5

6
Deze vind ik zelf een fijn beeld geven.
Ze zet d'r achterhand mooi bij, verruimt netjes en komt er niet uit met d'r kop.

7
Hier mag achter er wat meer bij.

8
Stukje hand volgen...

9
...En richting halsstrekken.

10
En een klopje voor mn topper

Ik ben benieuwd naar wat jullie van ons vinden!
Ik ben zeker opzoek naar tips en advies, maar hou het vriendelijk