Een paar weken terug is mijn vriendin Laura (LOLLYYwood hier op bokt) foto's komen trekken van mij en m'n topper. Ik had natuurlijk niet verwacht dat ze zo lekker zou lopen, ik wou eigelijk gewoon leuke foto's van ons in m'n set

Nog even een paspoortje van Lies:
Fjord - merrie - 15 jaar - ongv 1.47
Zo zag je ons een tijdje terug door de piste hobbelen..

Van het instappen heb ik jammer genoeg geen foto's gekregen, dan maar beginnen met het los draven

Denk dat ik hier net m'n teugels wat aan het opnemen was

Ietsje actiever..
Hier begonnen we dan echt te 'werken', teugels wat meer op maat genomen en met iets meer stelling gaan werken

Ben wel blij dat ik mijn benen de laatste tijd beter op z'n plek kan houden, die kunnen nogal snel een eigen leven gaan leiden..

Héél happy baasje, vind ik zo een fijn plaatje! Ik kijk nogal veel naar haar oren, kan mijn blik gewoon niet afwenden want vind het zo leuk om te zien waneer ze mooi gaat inbuigen.. Iets wat ik wel zeker moet afleren!

Hier valt het wel heel erg op, foei foei!

Hier wou ik haar wat naar buiten sturen, maar moet mijn binnenhand op z'n plaats proberen houden

Grrr, naar voor kijken! Hier waren wat aan het schakkelen

Binnenhand mocht iets meer open en -zucht- naar voor kijken
Van de galop heb ik jammer genoeg geen foto's gekregen, maar dat hebben we natuurlijk wel gedaan
En nog een mooie afsluiter van die dag, deze vind ik heel leuk!

Ben zo ongelooflijk trots op m'n topper, de laatste tijd blijft ze me maar verbazen!
Ik weet dat we er nog lang niet zijn en nog veel moeten leren, maar we proberen ons best te doen en met elke kleine vordering ben ik al heel tevreden, zo lang het maar leuk blijft voor ons!
Commentaar en tips zijn zeker welkom, zolang het maar netjes blijft