onderlinge weds. met oa. Ineke, elisha en Miesie:)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-03 12:25

ShannaY schreef:
Hahaha...

Ieniemienie..
Wat heb jij een mooie foto (atavar) volgens mij komt die regelrecht uit mijn camera wapperen haha Haha!

Ik was er ook bij (dduuhh sta op stal daar) maar kon helaas niet meer mee doen (kreupel) maar mijn vriendin deed wel mee en der zusje ook en hadden (als het officieel was) allebei winstpunten gereden !!!

Nu heb ik wel dat leuke dekje moeten missen Boos!

Ps. Die haflinger bakte er niks van.. Sorry... Ze hadden ook niet echt geoefend met al die verlichting... hij kroste alle kanten op behalve de goede kanten op...

Waarom is hij trouwens maar aan 1 kant geschoren Verward


tja hij is aan 1 kant geschoren omdat ze nog niet klaar waren en patty zou verder gaan met hem als ze tijd had maarja dat heeft ze niet vaak Tong uitsteken

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 12:27

ShannaY schreef:
Hahaha...

Ik was er ook bij (dduuhh sta op stal daar) maar kon helaas niet meer mee doen (kreupel) maar mijn vriendin deed wel mee en der zusje ook en hadden (als het officieel was) allebei winstpunten gereden !!!




Hihihih dat waren zeker die meiden die ruzie aan het maken waren om de JAS Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 16:56

sharir"]
[quote="ShannaY schreef:
Hahaha...

Ik was er ook bij (dduuhh sta op stal daar) maar kon helaas niet meer mee doen (kreupel) maar mijn vriendin deed wel mee en der zusje ook en hadden (als het officieel was) allebei winstpunten gereden !!!




Hihihih dat waren zeker die meiden die ruzie aan het maken waren om de JAS Tong uitsteken
[/quote]

Ja idd haha

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 17:22

he Miesie wat een leuke fotoos van je eindelijk zie ik je een x
mooi paardje ook zeg is tie van jou of is dat je verzorgpaard??

groetjes Dunja

ps staan weer nieuwe fotoos van Mango op de site of had je die al gezien Verward ja volgens mij wel maarre binnenkort staan er hele mooie want er is een prof.fotograaf geweest super zijn ze geworden!!

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-03 12:28

Hahah die zusjes ja.. Hihih ag ja allebei even koppig Tong uitsteken

ieniemienie

Berichten: 223
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 20:06

haha je hebt inderdaad gelijk shannay, hij komt inderdaad uit jouw camera wapperen haha , ik heb hem alleen niet zelf gemaakt die atavar.....................maare je kan zeker leuke/mooie foto's maken Cheese! Als je nog een keer een fotomodel zoekt,........mag je m'n paard wel even lenen hoor hahahaha Knipoog

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-04 16:40

Hahaha de mijne ook Tong uitsteken:P nouja die is bekant van mij Tong uitsteken:P

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 19:24

junta_mellie schreef:
Hahaha de mijne ook Tong uitsteken:P nouja die is bekant van mij Tong uitsteken:P


WIE dan???

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-04 09:32

Nouja wie denk je? Denk nou is na en doe niet zo vaag?!

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 17:45

junta_mellie schreef:
Nouja wie denk je? Denk nou is na en doe niet zo vaag?!


zo hallo lekker aardig joh.. Verward

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-04 20:11

sharir"]
[quote="junta_mellie schreef:
Nouja wie denk je? Denk nou is na en doe niet zo vaag?!


zo hallo lekker aardig joh.. Verward
[/quote]

Bloos! Pff dat WIE dan Komt lekker aardig over
als je ff nagedacht had had je het zelf ook wel gesnapt dat ik JUNTA bedoelde!!

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 20:17

Dit gaat ook weer nergens over??
laat ik nu maar ontopic blijven..

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-04 20:41

Ja.. dat is een goed idee..

ieniemienie

Berichten: 223
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 18:15

Wanneer gaan we weer zo'n gezellige wedstrijd rijden? Ik heb er wel zin in hoor!! hihi

xdroopyx
Berichten: 23
Geregistreerd: 02-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 18:20

Leuke foto's..Is dat Sharona der eigen ponytje..Ik vind hem wel mooi..De andere pony's vind ik ook erg mooi.. *LOL* Knipoog Lachen Haha!

ieniemienie

Berichten: 223
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 18:24

hahaha secret = my little pony, ik zou eigenlijk hartjes moeten maken op zijn kont! Haha!

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 18:51

xdroopyx schreef:
Leuke foto's..Is dat Sharona der eigen ponytje..Ik vind hem wel mooi..De andere pony's vind ik ook erg mooi.. *LOL* Knipoog Lachen Haha!

Ja en die witte waar ik op zit is ook officieel van haar Tong uitsteken
Alleen ze is veel te sterk en ze zou ook eigenlijk verkocht worden, maar nu betaal ik haar stalling en is ze zeg maar ook een beetje van mij en ik doe haar 7 dagen in de week.

ieniemienie

Berichten: 223
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 18:55

dat is nog eens een super deal he mies!! hoe ben je geeindigd met je springwedstrijd?

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-04 14:42

Hhahaha ik vind het ook een goede deal maarja.. Hmms en ik kom miesei wel eens helpen met sidney Tong uitsteken:P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 22:25

ieniemienie schreef:
Wanneer gaan we weer zo'n gezellige wedstrijd rijden? Ik heb er wel zin in hoor!! hihi



Ja dan kan ik misschien ook weer mee doen met mijn overbouwde knollie Bloos!
Ik stond op de lijst.. maar helaas... mijn mannetje besloot dat hij kreupel was Ach gut

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-04 10:16

Ahhh.. arme jij..
volgende keer beter Lachen:P

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 20:12

ShannaY schreef:
Hahaha...

Ieniemienie..
Wat heb jij een mooie foto (atavar) volgens mij komt die regelrecht uit mijn camera wapperen haha Haha!

Ik was er ook bij (dduuhh sta op stal daar) maar kon helaas niet meer mee doen (kreupel) maar mijn vriendin deed wel mee en der zusje ook en hadden (als het officieel was) allebei winstpunten gereden !!!

Nu heb ik wel dat leuke dekje moeten missen Boos!

Ps. Die haflinger bakte er niks van.. Sorry... Ze hadden ook niet echt geoefend met al die verlichting... hij kroste alle kanten op behalve de goede kanten op...

Waarom is hij trouwens maar aan 1 kant geschoren Verward


Ik wil niks zeggen maar ik heb jou die dag nog zien rijden in de bak na de wedstrijd Verward en hij is ook kreupel :S en met die haflinger hebben ze elke dag geoefend binnen .. misschien was je er wel niet bij Verward dus als je het niet heb gezien moet ook niet zoiets zeggen. Dat meisje op die haf is mijn zus dus zij weet zelf wel of ze heeft geoefend of niet.

CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 20:20

Zazoutje"]
[quote="ShannaY schreef:
Hahaha...

Ieniemienie..
Wat heb jij een mooie foto (atavar) volgens mij komt die regelrecht uit mijn camera wapperen haha Haha!

Ik was er ook bij (dduuhh sta op stal daar) maar kon helaas niet meer mee doen (kreupel) maar mijn vriendin deed wel mee en der zusje ook en hadden (als het officieel was) allebei winstpunten gereden !!!

Nu heb ik wel dat leuke dekje moeten missen Boos!

Ps. Die haflinger bakte er niks van.. Sorry... Ze hadden ook niet echt geoefend met al die verlichting... hij kroste alle kanten op behalve de goede kanten op...

Waarom is hij trouwens maar aan 1 kant geschoren Verward


Ik wil niks zeggen maar ik heb jou die dag nog zien rijden in de bak na de wedstrijd Verward en hij is ook kreupel :S en met die haflinger hebben ze elke dag geoefend binnen .. misschien was je er wel niet bij Verward dus als je het niet heb gezien moet ook niet zoiets zeggen. Dat meisje op die haf is mijn zus dus zij weet zelf wel of ze heeft geoefend of niet.
[/quote]

een paard bij ons op stal is ook maar aan 1 kant geschoren, omdat hij onderhandelbaar was.Hij had van de dierenarts pencilline achtig iets gehad (3 keer omdat hij overal doorheen kon)een praam om enze, maar hij viel je gewoon aan, echt heel erg was hij...

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-04 19:10

Zazoutje"]
[quote="ShannaY schreef:
Hahaha...

Ieniemienie..
Wat heb jij een mooie foto (atavar) volgens mij komt die regelrecht uit mijn camera wapperen haha Haha!

Ik was er ook bij (dduuhh sta op stal daar) maar kon helaas niet meer mee doen (kreupel) maar mijn vriendin deed wel mee en der zusje ook en hadden (als het officieel was) allebei winstpunten gereden !!!

Nu heb ik wel dat leuke dekje moeten missen Boos!

Ps. Die haflinger bakte er niks van.. Sorry... Ze hadden ook niet echt geoefend met al die verlichting... hij kroste alle kanten op behalve de goede kanten op...

Waarom is hij trouwens maar aan 1 kant geschoren Verward


Ik wil niks zeggen maar ik heb jou die dag nog zien rijden in de bak na de wedstrijd Verward en hij is ook kreupel :S en met die haflinger hebben ze elke dag geoefend binnen .. misschien was je er wel niet bij Verward dus als je het niet heb gezien moet ook niet zoiets zeggen. Dat meisje op die haf is mijn zus dus zij weet zelf wel of ze heeft geoefend of niet.
[/quote]


ja zover ik weet heeft ze ook heel veel geoefend maarja dat kan ook mij leggen hahaha maarja zazou rustig GiRl....

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 22:37

ik ben wel rustig.. maar vind het een beetje stom dat ze dat zegt. Ze is toch niet heel de dag op stal dus zal ze ook wel nit altijd er zijn wanneer hun rijden Verward