Mooie foto's van Nap, gemaakt door M. Knaapen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 13:40

Er wordt altijd gezegd oe ah mooie fotos maar ik vind ze echt 10x niks....Sorry!!!! Maar is waarschijnlijk vooral dat het paard me totaal niet aanspreekt.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-03 15:21

orionneke schreef:
Er wordt altijd gezegd oe ah mooie fotos maar ik vind ze echt 10x niks....Sorry!!!! Maar is waarschijnlijk vooral dat het paard me totaal niet aanspreekt.


Uiteraard mag je dat vinden alleen snap ik dan niet dat je dan wel reageert op dit topic Verward tenzij je natuurlijk kan uitleggen waarom je ze niet mooi vind, behalve dan de reden dat mijn paard je niet aanstaat moet er dan toch een andere reden zijn????

Uiteraard is het zo dat smaken verschillen ik hou namelijk eigenlijk niet echt van grote bruine KWPNers maar soms kunnen ze wel mooi zijn.....

En gelukkig vind ik ze wel mooi en daar gaat het toch om?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 16:03

Ik vindt het wel mooie foto's, iig een mooi paard alleen je rijkunsten vindt ik n iet zo denderend....sorrie, handen te laag, lange teugel, en je rijd hem te laag!
Maar het kunnen natuurlijk ook moment opnamens zijn natuurlijk, dan heb ik niks gezegt!

Kitty

Berichten: 7701
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 17:07

Jammer dat hij op de tweede en zesde foto zo kwaad kijkt. Niet alleen de oren maar ook de slaande staart.

Ik vind wel dat je een leuk paard hebt. Jammer dat hij niet deze kleur kan houden, misschien toch maar een spoelinkje erin? Knipoog

Myrz

Berichten: 1454
Geregistreerd: 07-11-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 17:17

Cheese! Leuke fotows hoor! Maar wel zonden dat steeds zown tekst erdoor heen staat.........en 1 tip:
- Tenen naar binnen, daar krijg je meer puten voor!

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 20:41

Het ziet er erg leuk uit! Ik zie Napoleon persoonlijk liever in dit kleurtje dan in zijn donkere zelf, maar dat kan ook liggen aan het feit dat hij precies wat meer body heeft gekregen in vergelijking met vroeger?
Benieuwd wat voor beeld het zal geven als hij helemaal uitgeschimmeld is!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-03 22:33

Chiqa"]
Ik vindt het wel mooie foto's, iig een mooi paard alleen je rijkunsten vindt ik n iet zo denderend....sorrie, handen te laag, lange teugel, en je rijd hem te laag!
[/quote]

Nee je hebt wel gelijk, ik rij hem eigenlijk nooit echt met mijn handen hoger simpelweg omdat ik ze dan te hoog ga houden Bloos! Mijn evenwichtsgevoel is veel minder als ik mijn handen omhoog ga brengen en van mijn instructeur krijg ik eigenlijk alleen maar commentaar als ik mijn handen hoger doe........

Lange teugel, mja da's een ander zwak punt in mijn rijden. Ik laat nog steeds af en toe mijn teugels teveel vieren, is niet verschrikkelijk volgens mijn instructeur want dat betekend alleen maar dat ik geen straffe hand hebt, maar het is af en toe wel in mijn eigen nadeel

Laag rijden doe ik idd, is beter voor mijn paard op dit moment omdat hij nog niet de bespiering heeft om hem hoog in te stellen. Verder vind ik het geheel niet te laag gereden maar ik denk dat je daarvoor de video moet zien

[quote="Myrz schreef:
*-:) Leuke fotows hoor! Maar wel zonden dat steeds zown tekst erdoor heen staat.........en 1 tip:
- Tenen naar binnen, daar krijg je meer puten voor!


Hahahaha, da's al heel veel verbeterd, vroeger reed ik echt met tenen naar buiten. Helaas heb ik veel last van mijn knieen (o.a. knieschijf en kniebanden) waardoor, als ik op dit zadel krampachtig mijn tenen naar binnen toe ga draaien, mijn knieschijven op slot springen Boos! Verder heb ik eigenlijk nog nooit echt commentaar gehad op mijn voeten *LOL*

Enneh Idra, ik zie ook liever Nappie nog heeeeeel lang in deze kleur Ben alleen bang dat dat niet gaat lukken ik zag van de week wel heel veel bruine stippeltjes door zijn witte kleur heen komen, ben bang dat het een vliegenschimmel word...... Hij heeft idd ook meer bespiering gekregen. Moet zeggen dat dat ook de laatste tijd heel snel vooruit gaat Het is niet meer zo'n spillepoot met een ronde buik. Hij begint nu ook eindelijk wat meer hals te krijgen, zal nog wel even duren totdat die echt mooi is maar volgens de echte kenners kan er bij hem best nog een mooie kap op komen ondanks dat ie al een tijd geen hengst meer is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 22:22

Hoi Napoleon ik heb ook tijden zo gereden om mn paard in te rijden, maar stel sinds een paar weken wat hoger in, en je moet er beiden idd aan wennen.
Maar dat heeft wat tijd nodig, het zier er beter uit als je je handen hoger hebt!

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 22:47

Hoi,
ik vind het wel een mooi paardje maar mag zeker meer bespiering krijgen, ik zelf houd persoonlijk niet van die kleur, en die galopfoto vind ik helemaal niet zo mooi, moet veel meer sprong in zitten hier lijkt het net dat hij de grond in duikt
maarja als je er zelf maar blij mee bent
hoeveelste was je hier geworden?

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 00:53

Leuke foto's Zie ze nu pas Bloos

Heb een tijdje een instructrice gehad, die er heel erg oplette dat ik mijn handen hoog genoeg hield, en als je er aan gewend bent rijdt het idd fijner. Hoewel ik wel merk dat als Regina erg dwars is, ik de neiging heb om mijn handen weer naar beneden te drukken.
Moet er dus zelf nog goed op blijven letten.
Ik had in het begin, en nu nog af en toe, trouwens ook heel erg het gevoel dat ik minder evenwicht had en minder contact met mijn paard.

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 01:04

Mooie foto's maar er is mee gefoetelt, of is de bak scheef?
Leuk diertje en inderdaad jammer dat hij niet in deze kleur blijft!

MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 17:47

Mooie foto's! Heel mooi paard heb je.. leuk kleurtje heeft die! Ziet er heel goed uit hoor!

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 18:13

Leuke foto's.
Mooi paard heb je.

rossebol

Berichten: 3764
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 23:09

Wat een prachtpaard! heel mooi dier en hele mooie foto's kuss rossebol

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 13:09

super fotos tes!
had ze al op de site zien staan maar ze blijven super Haha! die draf foto van de grote volte is *kwijl*

Ipsilonka

Berichten: 5862
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 13:20

Hele leuke foto's hoor! Ik heb zelf zoveel foto's van Pablo maar die zijn allemaal net te ver etc etc. Nappie begint er steeds beter uit te zien! En dat van je handen was mij ook meteen opgevallen, het lijkt net of je ergens.... jeuk hebt! Ze hoeven niet meteen onwijs hoog maar 5 a 10 cm zou al een beter gezicht wezen! Afin, je blijft er lekker mee bezig, veel succes!!

lieke2
Berichten: 2135
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 13:20

jammer van alle verkeerde momenten, zoals halsstrekken.
Persoonlijk vind ik dit de meest lelijke momenten om te fotograferen.
Die draf over de middellijn is mooi!

love_nadira

Berichten: 1224
Geregistreerd: 07-12-03
Woonplaats: groesbeek.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 21:17

kei mooi gereden..
mooi paardje! OK dan!