Rijfotos Hercules!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-03 09:05

iwayalover schreef:
Nou ben ik toch wel benieuwd naar nieuwe rijfoto's dan!
Fijn dat je binnenkort een ander zadel krijgt want zo'n shet zadel is maar niks
Hercules is trouwens echt om te kwijlen! Vooral in de zomer! die vacht zo glanzend en die voorpluk en manen Kwijl
oowjah by the way die cap die op hebt is geen veiligheidscap. Zou je dat niet veiliger vinden om er wel een op te doen? Je moet het natuurlijk zelf weten maar stel dat je een keer valt dan krijg je niks terug van de verzekering omdat je geen veiligheidscap op had.


Ik heb nu ook een veiligheidscap op hoor!!!! Haha! Ennuhh in de kerstvakantie komt Shetlovertje bij mij en dan ga we nieuwe fotos maken dus ik denk ook wel rijfotos.. Knipoog

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 11:24

iwayalover schreef:
oowjah by the way die cap die op hebt is geen veiligheidscap. Zou je dat niet veiliger vinden om er wel een op te doen? Je moet het natuurlijk zelf weten maar stel dat je een keer valt dan krijg je niks terug van de verzekering omdat je geen veiligheidscap op had.

krijg van de verzekering niets meer terug als je valt zonder veiligheidscap??
Gelukkig heb ik er één Haha!

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 19:46

Pouskintje"]
[quote="iwayalover schreef:
oowjah by the way die cap die op hebt is geen veiligheidscap. Zou je dat niet veiliger vinden om er wel een op te doen? Je moet het natuurlijk zelf weten maar stel dat je een keer valt dan krijg je niks terug van de verzekering omdat je geen veiligheidscap op had.

krijg van de verzekering niets meer terug als je valt zonder veiligheidscap??
Gelukkig heb ik er één Haha!
[/quote]

J als je in het ziekenhuis of bij de dokter behandeld word moet je een geodgekeurde veiligheidshelm ophebben gehad anders krijd je idd niks van de verzekering terug. daarom zijn die caps verplicht.

rianne, je cap ziet er niet echt uit als een goedgekeurde cap en zo te zien is ie gewoon met een een elastiek en dat mag niet voor een goedgekeurde cap. daar moet een sluitingsclip aanzitten. en hij moet zo'n dikke rand hebben. ( champignoncap noemen wij dat Haha!)

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 20:00

Tja.. wat wil je horen Verward
Ik vindt het een leuke pony, ziet er goed uit. Alleen vind ik jou dus veel te groot. Als je met je houding alleen al wat meer mee werkt lijkt me dat een stuk lekkerder lopen voor de pony..

Saar01
Berichten: 3524
Geregistreerd: 09-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 20:38

Ach wat maakt het uit dat het er niet uit ziet. Scheve mond
Als ze het samen maar leuk hebben, ik denk dat ze er toch geen wedstrijden mee rijd. Verward
Dus dat maakt niet zo veel uit.
Ik ben het er wel mee eens dat je niet perfect zit, maar daar is volgens mij aan gewerkt!!! *LOL*
En over dat die pony het niet houden kan, hij kan het echt wel houden hoor shetties zijn sterk!!!!!!
Ik vind het trouwens echt een hele schattige pony Kwijl

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-03 21:16

Nee ik rijd geen wedstrijden.. maar ik rijd nu al heel lang met veiligheidscap hoor!!

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-03 10:24

FjordieLover schreef:
En over dat die pony het niet houden kan, hij kan het echt wel houden hoor shetties zijn sterk!!!!!!

Dat zijn ze ook *LOL* Haha!

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 11:51

Leuke pony! (Over je zit is al genoeg commetaar gegeven...)

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 13:02

Ze is idd niet te groot (te lang vind ik ook nog wel mee vallen). Houding e.d. wordt aan gewerkt. Maar, je ziet deze foto's, dus vel je een oordeel. Dat oordeel is dat ze tever naar achter zit, waardoor ze op de nieren zit, wat voor een paard gewoon niet fijn is.

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-03 13:30

Dat ik naar achter zit is ook allange aan gewerkt mwhaha... ik ben blij als ik nieuwe zadel krijg!!

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 14:44

Wat een geinig ding zeg, hij ziet er echt heel leuk uit!

Maar ik zou m'n benen in het vervolg maar wat meer naar achter houden, straks tekkel je hem nog omver tijdens het rijden Tong uitsteken

*als dit al tot vervelens toe is herhaald m'n excuses, maar ik had geen zin om al die pagina's door te ploeteren Bloos *

Ik blijf er wel bij dat ie echt heel leuk is Haha!

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 14:56

FjordieLover schreef:
Ach wat maakt het uit dat het er niet uit ziet. Scheve mond
Als ze het samen maar leuk hebben, ik denk dat ze er toch geen wedstrijden mee rijd. Verward
Dus dat maakt niet zo veel uit.
Ik ben het er wel mee eens dat je niet perfect zit, maar daar is volgens mij aan gewerkt!!! *LOL*
En over dat die pony het niet houden kan, hij kan het echt wel houden hoor shetties zijn sterk!!!!!!
Ik vind het trouwens echt een hele schattige pony Kwijl


Dus als je wedstrijden rijd tmaakt het niet uit hoe groot/lang je bent en hoe je zit? Verward
Moet je me toch eens beter uit gaan leggen dan... Scheve mond

Saar01
Berichten: 3524
Geregistreerd: 09-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 15:37

Kyralovertje"]
[quote="FjordieLover schreef:
Ach wat maakt het uit dat het er niet uit ziet. Scheve mond
Als ze het samen maar leuk hebben, ik denk dat ze er toch geen wedstrijden mee rijd. Verward
Dus dat maakt niet zo veel uit.
Ik ben het er wel mee eens dat je niet perfect zit, maar daar is volgens mij aan gewerkt!!! *LOL*
En over dat die pony het niet houden kan, hij kan het echt wel houden hoor shetties zijn sterk!!!!!!
Ik vind het trouwens echt een hele schattige pony Kwijl


Dus als je wedstrijden rijd tmaakt het niet uit hoe groot/lang je bent en hoe je zit? Verward
Moet je me toch eens beter uit gaan leggen dan... Scheve mond
[/quote]

Tuurlijk het maakt wel uit hoe groot je bent en hoe je zit.
Maar ik vind dat het niet echt uit maakt hoe het eruit ziet, als het nou een gewone pony was waar ze op zat en daar was ze veel te groot voor dan zou ik het erger vinden *LOL* .
Maar dit is een shetlander en die kan het makkelijk houden!!!

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 16:25

Ach, een foto is maar een moment opname..

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-03 17:58

Mwha.. bedankt voor jullie reacties.. leer ik ook nog eens wat van! Haha!

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 14:43

xcynthiax schreef:
tja, maar het ziet er niet echt mooi uit


ik vind het ook gwn niet kunnen als ik eerlijk ben maja als je lol hebt zelf

lizzytje
Berichten: 273
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 15:25

ik vind dat het nog makkelijk kan hoor, ik verzorg zelf ook een shetlander (die is dan wel veel groter, maar het idee is hetzelfde) en ik weet gewoon dat shetlanders met kleinere kinderen de gek aansteken, ik heb ik weet niet hoeveel kleine kinderen erop gehad, daar was ze gewoon te sterk voor en dat vond ze niet leuk dus gooide ze die kinderen er af, nahjah, als ik er op rijd doet ze niks en ze loopt de hel tijd met haar oortjes naar voren. dus over dat te groot en zo ben ik het niet eens, ik weet bijna zeker dat als rianne merkt dat hercules haar niet meer kan houden/er geen lol meer in heeft, dat ze dan stopt met rijden. ik bedoel, je mekrt gewoon dta ze gek op dat beestje is en ze hebben alletwee lol, en haar houding is al veranderd zegt ze, dus: what`s the problem?

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 15:25

gewoon niet kunnen??? Dat het niet mooi is moet iedereen voor zichzelf uitmaken, maar als zelfs een dunne meid van 13 niet meer op een shet kan rijden, kan er straks niks meer op.
Ik gok dat ze niet ver boven de 40 kilo zit als ik haar zo zie. Kunnen ze prima hebben (ik weeg 60 en stap een enkele keer nog weleens op mijn shetje van een meter)

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 15:31

mesastamp"]
[quote="xcynthiax schreef:
tja, maar het ziet er niet echt mooi uit


ik vind het ook gwn niet kunnen als ik eerlijk ben maja als je lol hebt zelf
[/quote]

Ik zou oppassen wat je zegt van niet kunnen hoor, ik ben het wel met je eens maar er zijn heel veel mensen die daar niet zo overnadenken en je mening hier over uiten op bokt is niet echt zou slim Schijnheilig

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 15:56

mening geven mag altijd, van mening verschillen ook

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 15:59

Pouskintje"]
[quote="mesastamp"][quote="xcynthiax schreef:
tja, maar het ziet er niet echt mooi uit


ik vind het ook gwn niet kunnen als ik eerlijk ben maja als je lol hebt zelf
[/quote]

Ik zou oppassen wat je zegt van niet kunnen hoor, ik ben het wel met je eens maar er zijn heel veel mensen die daar niet zo overnadenken en je mening hier over uiten op bokt is niet echt zou slim Schijnheilig
[/quote]

hoeso oppassen???? en waarom is dat niet slim??? je mag toch zelf weten wat je zegt, en anders moest ze die fotos niet hier op bokt zetten, want je weet van te voren al de negatieve reacties als je op een shetje zit, waar je te groot voor ben!!!!

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 16:10

xcynthiax"]
[quote="Pouskintje"][quote="mesastamp"]
[quote="xcynthiax"]tja, maar het ziet er niet echt mooi uit
[/quote]

ik vind het ook gwn niet kunnen als ik eerlijk ben maja als je lol hebt zelf
[/quote]

Ik zou oppassen wat je zegt van niet kunnen hoor, ik ben het wel met je eens maar er zijn heel veel mensen die daar niet zo overnadenken en je mening hier over uiten op bokt is niet echt zou slim Schijnheilig
[/quote]

hoeso oppassen???? en waarom is dat niet slim??? je mag toch zelf weten wat je zegt, en anders moest ze die fotos niet hier op bokt zetten, want je weet van te voren al de negatieve reacties als je op een shetje zit, waar je te groot voor ben!!!!
[/quote]

natuurlijk is dat normaal dat daar dan volkomen negatieve reacties op afkomen, maar soms zijn er mensen die vinden dat alleen hun mening goed is. En die reageren dan op een helemaal onnormale manier.
Noem geen namen.

Iedereen mag natuurlijk een andere mening hebben en laat iedereen zijn mening uiten maar soms de manier waarop...
Ga zoveel discuseren met elkaar als je maar wilt en argumenten waarop, is volkomen normaal en ik doe dit ook graag.

en als je soms er een toptic over opent gaat het helemaal mis maar ik ga geen ouwe koeien uit de gracht gooien.

[quote="Stef schreef:

gewoon niet kunnen??? Dat het niet mooi is moet iedereen voor zichzelf uitmaken, maar als zelfs een dunne meid van 13 niet meer op een shet kan rijden, kan er straks niks meer op.


kan best zijn maar waarom moet je dan op je twaafde overstappen naar de paarden, normaal gezien? Want de meeste pony's die in de manege lessen mee lopen zijn toch groter dan shetjes?

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 16:13

ik vind dit eigenlijk een hele onnodige discussie!!! iedereen heeft er van gezegd wat ie er van vindt, dus..nu klaar!!!

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 16:34

xcynthiax schreef:
ik vind dit eigenlijk een hele onnodige discussie!!! iedereen heeft er van gezegd wat ie er van vindt, dus..nu klaar!!!


Ieder zij eigen mening hé Tong uitsteken

misschien wel maar ik discusieer graag!

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-03 17:37

Mwhaha geen ruzie he!! En ja ik weeg maar 40 kg mwha.. maar als hij me niet houd dan merk ik het ook wel en dan stop ik met rijden. Over een poosje komt er een nieuwe shetlander die iets groter is en dan ga ik het rijden afwisselen.. dus de ene keer hercules de andere keer bambi(zo heet die nieuwe pony)...