Ozep in een training 'met uitdrukking' draven

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CaroleKlomp
Berichten: 3253
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Heede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 17:41

Ik normaal ook niet, maar nu wel (gek he)
Wie heeft er een wonder methode en wie zeikt erover?

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 17:43

Aqua8horse schreef:
Ik normaal ook niet, maar nu wel (gek he)
Wie heeft er een wonder methode en wie zeikt erover?


nou aqua, kom op zeg. Scheve mond

CaroleKlomp
Berichten: 3253
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Heede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 17:44

Wat is er aan de hand dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 17:45

Nou, dat was dus weer even een typisch voorbeeldje van dat de beste stuurlui altijd aan wal staan. Topic is er inmiddels wel mooi 8 pagina's van geworden Haha!

Cowgirl

Berichten: 23740
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 17:46

weer een topic van sjuimpje Verward

Het is iedere keer weer raak. En sjuimpje zit hart lachend mee te lezen.

Ik ben ook een beetje bekend met de methode van a8h maar ik vind ook dat ie best eens wat kan neerzetten kwa foto's of idd een site openen.


Een Belgische meneer heeft dat ook gedaan, bereikt een nog groter publiek en helpt mensen uhhh paarden.
En we krijgen een vooral een beetje een idee wat de bedoeling is en daar gaat het toch om.

Of je het er nou mee eens bent of niet.

CaroleKlomp
Berichten: 3253
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Heede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 17:48

Zep schreef:
Nou, dat was dus weer even een typisch voorbeeldje van dat de beste stuurlui altijd aan wal staan. Topic is er inmiddels wel mooi 8 pagina's van geworden Haha!


Welk voorbeeldje bedoel je?
En dat verhaal van die stuurlui snap ik niet.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 17:49

Cowgirl schreef:
weer een topic van sjuimpje Verward

Het is iedere keer weer raak. En sjuimpje zit hart lachend mee te lezen.

Ik ben ook een beetje bekend met de methode van a8h maar ik vind ook dat ie best eens wat kan neerzetten kwa foto's of idd een site openen.


En we krijgen een vooral een beetje een idee wat de bedoeling is en daar gaat het toch om.

Of je het er nou mee eens bent of niet.

hoe denk je dat A8H zit te reageren dan?? vast niet huilend Knipoog
er hebben al eens foto's van een vd paarden van a8h op bokt gestaan maar toen waren alle mensen uit dit topic niet thuis leek wel?
Laatst bijgewerkt door Maaike op 18-12-03 17:50, in het totaal 1 keer bewerkt

CaroleKlomp
Berichten: 3253
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Heede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 17:50

Cowgirl schreef:
weer een topic van sjuimpje Verward

Het is iedere keer weer raak. En sjuimpje zit hart lachend mee te lezen.

Ik ben ook een beetje bekend met de methode van a8h maar ik vind ook dat ie best eens wat kan neerzetten kwa foto's of idd een site openen.


Een Belgische meneer heeft dat ook gedaan, bereikt een nog groter publiek en helpt mensen uhhh paarden.
En we krijgen een vooral een beetje een idee wat de bedoeling is en daar gaat het toch om.

Of je het er nou mee eens bent of niet.


Als ik er aan toe ben, zal dat ook vast wel gebeuren.
Maar op dit moment heb ik het al erg druk.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 17:50

die heb ik nog nooit gezien

Mer1980

Berichten: 18827
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 17:51

Ik ben wel geïntresseerd in een clinic, vooral na dit topic. ik stel mij en mijn nerveuse wrak ter beschikking Haha!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 17:52

Dat is dan erg jammer dat je die hebt gemist. Op t moment heb ik ze ook niet meer online staan en van mn computer zijn ze ook weg. Maar ze verschijnen vast nog een keer, dat heb ik met Sjuim afgesproken Lachen

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 17:53

gijsenkim schreef:
die heb ik nog nooit gezien


Ik dus ook niet.. iemand de link van die foto's??

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 17:56

Zoals ik al zei, foto's staan niet meer online en het kan even duren voor ik ze weer online heb aangezien ik komende week weinig thuis ben maar in Creil zit Haha! [edit] hier stonden de foto's en aan de reacties te zien waren er geen mensen uit dit topic [HAW] Javelot en ik in Creil afgelopen zondag [/edit]
Laatst bijgewerkt door Maaike op 18-12-03 17:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 17:56

Zep"]
Nou, dat was dus weer even een typisch voorbeeldje van dat de beste stuurlui altijd aan wal staan. Topic is er inmiddels wel mooi 8 pagina's van geworden Haha!
[/quote]

[quote="Aqua8horse schreef:
Welk voorbeeldje bedoel je?
En dat verhaal van die stuurlui snap ik niet.


O, dus je bent écht dom? O sorry, ja dat wist ik niet Ach gut

Maar dan wil ik het best even voor je uitleggen hoor, 8 pagina's is ook best veel lezen namelijk.

Nou kijk:

-Sjuimpje plaatst foto's van haar paard op een moeilijk punt in de training
-Jij hebt nogal commentaar op die foto's
-Je vertelt erbij dat je Sjuimpje wel wilt helpen om het probleem beter te krijgen met je "revolutionaire methode" maar dat Sjuimpje dat niet wil.
-dat herhaal je nog 3 keer.
-Sjuimpje geeft aan dat ze in het verleden slechte ervaringen heeft opgedaan met zgn. "revolutionaire methoden" en dat ze daar dus een beetje voorzichtig van is geworden.
-Jij begint te zeuren dat niemand je serieus neemt
-een aantal bokkers geeft aan dat je dan misschien eens wat beeldmateriaal moet verschaffen of anders gewoon moet ophouden met zaniken
-Jij pareert dat met dat je methode heus wel goed werkt
-Wij vragen ons af waarom niemand dat dan mag zien
-Ik geef een voorbeeld, vertel wat ik over de oplossing denk en vraag jou om datzelfde te doen zodat we hier allemaal kunnen zien waarin jouw methode verschilt van de mijne
-jij blijft met een aantal korte antwoorden maar steeds om de hete brei heen draaien.

CONCLUSIE: als je het zelf geen betere oplossing kunt aandragen, kraak dan ook een ander niet af....

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 18:12

aqua8horse, ik zie niet in hoe jij er slechter van wordt om jouw manier in deze situatie uit te leggen zoals zep die vraagt. ik ben er eigenlijk wel erg benieuwd naar. misschien wil je voor deze keer je uurprijs even ons kado doen.

dat je geen foto's wilt posten ok, maar dit moet toch kunnen lijkt me?

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 18:14

Aqua8horse"]
[quote="KarinvdM"][quote="Aqua8horse"]
[quote="suzanne schreef:
A8H...je hebt geen foto's in je profiel, of een website waar we kunnen zien hoe je zelf werkt? Verward


Is dat misschien verplicht in deze boktmaatschappij?
[/quote]

Als je wat foto's in je profiel zet weten we tenminste wat van je, nu niet...
Als je op de uitnodiging van Gijsenkim ingaat, kom ik ook graag kijken. Ik wil graag weten hoe ik mijn paard zonder "dwang" en moeilijke momenten naar een fijne verzameling kan rijden.
[/quote]

Je kan mijn profiel ook lezen, dat zegt al een heleboel over wie wij zijn en wat wij doen.
[/quote]

Dat heb ik allang gedaan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 18:27

gijsenkim schreef:

Dit had je dus kunnen voorkomen door foto´s te plaatsen, of filmpjes zoals bijvoorbeeld RK, Tyrza en anderen

Moei ik me een keer express niet met een topic over aqua geleuter, word nog mijn naam genoemd Verward Haha!

Maar ik ben het er mee eens dat mensen niet zomaar het hele land door crossen of iemand aan je paard laten zitten zonder fatsoenlijk info.
En foto's kunnen daarin een grote bijdrage leveren.
Er kan nu ook geconcludeerd worden uit deze foto's dat er geen ontspanning is en nog veel meer, dus het tegendeel is ook op foto's te zien.
Maar blijkbaar is er toch wel wat op het spel te zetten, anders hadden die er wel eens gestaan.

Zo dat was mijn bijdrage weer over aqua geleuter. Gaaaap

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 18:42

Yikes! Ik denk dat ik alle paarden nu de oogkleppen afdoe en een bult hooi of kuil geef...
Helaas dat dat virtueel niet echt werkt. Ik gooi er dus een slotje op en ik hoop dat jullie in het vervolg gewoon netjes kunnen blijven, je in elkaars belevingswereld kunt/probeert te leven. Als het je niet lukt, negéér het dan ajb gewoon, want dit is echt niet prettig, voor niemand niet. Jullie raken steeds meer oververhit en buitenstaanders denken wsch (tenminste, ik acht mezelf een buitenstaander, hoewel ik vaak plichtsgetrouw topics lees om op de hoogte te blijven) wat is dít nu weer?
Als het niet lukt om de oogjes te openen, laat elkaar dan gewoon in elkaars waarde.
*gooit het verder weer in de moddergroep*