St. Lecie Markt in Beek(carroussel, keuring)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

St. Lecie Markt in Beek(carroussel, keuring)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-03 22:00

Vandaag ging ik met Marco voor het eerst naar de keuring in Beek. We zouden er met onze carrousselgroep van haflingers optreden en toen heb ik me maar direct opgegeven voor de keuring (ruinen en onder het zadel)
De accomodatie (midden op de markt in Beek) was niet het je van het. We moesten parkeren op een plantsoentje, carrousselrijden(met 12 man) in een ring met 16 palen Haha! en een bodem van cm dikke laag zaagsel. Maar al met al wel een leuke dag. Ik was bang dat Marco zich niet zou gaan gedragen met al die mensen en voor het eerts op de keuring, maar hij heeft zich voortreffelijk gedragen . En de uitslag was ook goed, Marco werd kampioen in de rubriek ruinen (was de enigste trouwens Schijnheilig ). En hij werd kampioen bij de haflingers onder het zadel OK dan! . Super, ik ben helemaal trots op mijn knolletje.
Ik wilde zelf wat foto in maken met mijn digi, maar omdat ik het maar druk had de paarden heb ik 'm mijn vader in handen gedrukt. Die snapte echter nog niet zozeer hoe dat ding foto's maakte, en later werd ie zelfs kapot verklaard Clown , maar toch zijn er nog een aantal fototjes eruitgerold.

Hier waren de keuringen van de trekpaarden aan de gang
Afbeelding
Afbeelding

En hier kwamen we met de carrousselgroep binnen, aangezien er geen mogelijkheid was om los te rijden, mochten we nog een paar minuutjes door de bak sjezen om te verkennen waar de 16 palen zich bevonden Clown
Afbeelding
Afbeelding
M'n zusje in gesprek ( check de verlichting)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Helaas geen foto's van de proef(en de keuring) , toen had m'n vader de camera aan (jaja, het is ook nog helemaal opgenomen)

En als laatste nog de prijsuitreiking
ik=derde van rechts
Afbeelding

Afbeelding
hier kreeg mijn zusje de prijs uitgereikt van de heuse lichtkoningin *LOL* (zij werd met haar haflinger waar ze altijd mee in de carroussel rijdt kampioen in de rubriek merries 6 jaar en ouder)
Afbeelding

En als laatste nog een sfeerplaatje
Afbeelding

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 22:09

super foto`s man leuk dat carousel is het niet iritant die palen? leuke verlichting haahahah bij de uitrijking staat je zussie haf lekker hoor Tong uitsteken:)

Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-03 22:13

junta_mellie schreef:
super foto`s man leuk dat carousel is het niet iritant die palen? leuke verlichting haahahah bij de uitrijking staat je zussie haf lekker hoor Tong uitsteken:)


superirritant ja. We hadden van tevoren de galop er al uit gehaald en dan nog was het iedere keer passen en meten met die palen, en dat zag er natuurlijk ook niet uit, de een ging aan de ene kant van de paal erlangs en de ander aan de andere kant Clown Op het laatst pakte mijn knie ook nog even een paal mee (autsch) Scheve mond

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 22:14

Ik heb jullie haflingers gezien daar!!!
Het was echt een mooie keuring he, jullie hadden net zoals wij SUPER resultaten, nogmaals proficiat!!

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 12:47

wat een roteijden,met al die palen???!!!

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 13:00

Je bent nu zeker wel kampioen in het slalommen geworden?
Lijkt mij ook erg vervelend als je netjes een proefje wilt rijden.

Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-03 13:21

Ik heb gisteren nog de proef op video gezien, maar het zag er desondanks toch nog wel aantoonbaar uit. Ik meende dat het publiek er nog geen figuren in zou herkennen Lachen

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 16:50

Suzy schreef:
Ik heb gisteren nog de proef op video gezien, maar het zag er desondanks toch nog wel aantoonbaar uit. Ik meende dat het publiek er nog geen figuren in zou herkennen Lachen


Ik vond het er erg goed uitzien!! En ik herkende de figuren ook goed

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 22:10

Suzy"]
[quote="junta_mellie schreef:
super foto`s man leuk dat carousel is het niet iritant die palen? leuke verlichting haahahah bij de uitrijking staat je zussie haf lekker hoor Tong uitsteken:)


superirritant ja. We hadden van tevoren de galop er al uit gehaald en dan nog was het iedere keer passen en meten met die palen, en dat zag er natuurlijk ook niet uit, de een ging aan de ene kant van de paal erlangs en de ander aan de andere kant Clown Op het laatst pakte mijn knie ook nog even een paal mee (autsch) Scheve mond
[/quote]


auw das niet fijn :S

maar het ziet er toch nog super uit hoor Lachen

eefke

Berichten: 864
Geregistreerd: 03-09-03
Woonplaats: Kessel-Eik (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 22:14

haha.. kan me voorstellen dat dat niet erg lekker gereden heeft Tong uitsteken

maar wel leuke fotos en gefeliciteerd met je kampioen Tong uitsteken Tong uitsteken

mijndario
Berichten: 1857
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: Sittard, (Munstergeleen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 16:38

Ik ben vorig jaar ook naar deze keuring in beek geweest.
Toen had de carousselgroep ook al de galop eruit gehaald maar het zag er toen ook nog goed uit hoor, ondanks die 16(!!) palen.
En toen waren in de ruinenrubriek ook maar 2 haflingers ( of dus zelfs 1 Clown )

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 16:43

Vorig jaar is een trekpaard van ons daar kampioen en algemeen reserve kampioen geworden.
Dit jaar een andere 1 ste van de rubriek.

Tammietjeeh

Berichten: 1978
Geregistreerd: 04-12-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 17:18

Wat een leuke foto's OK dan! toppie!
Jammer dat die palen in de weg zaten en dat vermeldden ze niet?
Hmmz hoe kun je dan oefenen Verward Scheve mond

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 20:07

Mooie foto's !!!! *LOL*

Ziet er allemaal heel netjes uit !!

suuske

Berichten: 793
Geregistreerd: 26-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 20:22

moooi en leuke hafjuhs en ook hele sweette trekpaardjes ik blijf die trekpaarden heel erg mooi vinden ik vind dat die nog meer uitstraling hebben dan gewonen paarden maar da is maar een mening he vele vindne dat niet maar maakt ook niets uit hele mooi beesies hoor.
proficiat met je kampioen

groetejs -xxxxxxxxxx- suuske

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 20:31

Wat staat die elegant op de een na laatste foto Tong uitsteken
Verder erg leuke fotos geworden!!
Hadden ze wel ff kunnen zeggen dat er palen in stonden Haha!

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 21:03

leuke fotos hor was vast gezellig daaro

Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-03 23:01

Tammietjeeh schreef:
Wat een leuke foto's OK dan! toppie!
Jammer dat die palen in de weg zaten en dat vermeldden ze niet?
Hmmz hoe kun je dan oefenen Verward Scheve mond


Ja dat wisten we van de voorgaande jaren, maar omdat ze daar zo gastvrij waren en het iedere keer erg gezellig is, hebben we weer gewoon meegedaan. WE hebben van tevoren nog wat willen oefenen met 16 pionnen in de bak Lachen , maar dat was er niet meer van gekomen

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 23:11

suuske schreef:
moooi en leuke hafjuhs en ook hele sweette trekpaardjes ik blijf die trekpaarden heel erg mooi vinden ik vind dat die nog meer uitstraling hebben dan gewonen paarden maar da is maar een mening he vele vindne dat niet maar maakt ook niets uit hele mooi beesies hoor.
proficiat met je kampioen

groetejs -xxxxxxxxxx- suuske


Ben het helemaal met je eens!! Trekpaarden zijn sweeet Lovers

Livado
Berichten: 1735
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 23:31

leuke foto's
zo te zien was het erg gezellie Lachen