Weer eens longeerfoto's van Ozep en Triumph

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 12:13

Die Ozep vind ik echt heel gaaf! wat een mooi paardd hee!
Die peesbeschermers passen ook goed bij hem qua kleur!
Triumph is ook erg gaaf!
Heel veel succes met hen!

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 13:47

dat ziet er weer erg goed uit, vooral ozep, je hebt hem heerlijk aan het lopen! OK dan!

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 15:35

Ze zijn weer fijn Sjuimpje! Haha!

Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 15:39

Ik vind dat er best veel commentaar is wat betreft het diepe....... Verward
Wanneer ik Jaike longeer dan heb ik haar ook liever te diep, als ze van achter maar blijft doordraven/intreden. Wanneer een paard mooi door zijn lijf blijft lopen en goed van achter blijft werken heb ik er totaal geen bezwaar tegen! Haha!
Het wordt een heel ander verhaal wanneer een paard er van achter niet bij blijft en 'op de kop' gaat lopen, dat is hier niet het geval dus ga zo door! Haha!
Ik vind het juist een lekker gezicht, dan heb ik het idee dat de rug ook meer gebruikt wordt?! Verward

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-03 18:22

Wat ontzettend veel vragen Lachen

Ozep zit heel mooi in zijn haar ja, maar Triumph misschien nog wel mooier, ik ben gewoon heel vroeg met dekens begonnen en snel genoeg de dikte opgevoerd.

Ozep heb ik toevallig weer een paar keer gestart afgelopen weken,
hij gaat steeds fijner, hij moet alleen wat constanter worden,
afgelopen weekeinde had hij 7ens en 8en voor al zijn zijgangen en voor bijna alle galoponderdelen, verder ook allemaal 7ens in het onderste rijtje (je weet wel: impuls, verzameling, gehoorzaamheid houding van ruiter blablabla) maar helaas verklooit hij de staponderdelen en al die hogere cijfers zijn niet voldoende om de 2en op te halen en dus strandde we op 178. Bloos!

Ik heb nog geen plannen gemaakt met Triumph, moet nog steeds een startkaart aanvragen Haha!
Ik hoop iig niet dat hij 50 kilo kwijtraakt, want wat er nu onderhangt wil ik er òp hebben, mooi op zijn halsje, rug en bilpartij, daar kan hij nog zat hebben

Met mijn knie gaat het nu weer aardig, deze maand nog fanatiek doorfysioën, als ik zo doorga hoef ik, tegen de voorspelling van de chrirurg in, niet geopereerd te worden OK dan!

MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 18:34

echt hele leuke paarden..k vraag me echt af hoe je ze zo netjes aant lopen krijgt aan de longeerlijn k ben al blij als ze een beetje ontspannen loopt...

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 19:59

Mooie foto`s!!!
Ik vind Ozep echt wel iets van Kore weghebben hoor! Schijnheilig Jammer dat je haar op de clinic niet hebt gezien, ze heeft net zo`n speknek (en krulletjes in de staart Misselijk )...

Het lijkt alsof Triumph wat achter de touwtjes loopt, dat hij het contact niet fijn vindt. Valt dat onder je criterium "wringen" wat je beschrijft? Verder ziet het er erg netjes uit!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 21:20

Sjuimpje schreef:
Ik hoop iig niet dat hij 50 kilo kwijtraakt, want wat er nu onderhangt wil ik er òp hebben, mooi op zijn halsje, rug en bilpartij, daar kan hij nog zat hebben



zo kan je het ook zien Haha!

Verbetering is er in ieder geval te zien Knipoog

En geweldig nieuws over je knie! Hou vol zo he! OK dan!

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 10:44

Die startkaart aanvragen is niet de grootste moeite, nog voor een wedstrijd inschrijven voor jan/feb is lastiger..

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 11:07

Ziet er goed uit Suus.. je hebt ze er weer toppie bijlopen. Triumph gaat er steeds beter uitziet, al behoud hij toch wel en beetje dat buikje Haha!.

Super dat het zo goed gaat met je knie, volhouden zo :J