Jamey at Work (nu wel zichtbaar :D)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 13:51

Leuke foto's! Ik ben het met Sonja eens wbt rijlaarzen of chaps, die doen al veel voor je houding.

Verder heb ik geleerd om nog niet aan wijken te beginnen voordat je paard nageeflijk is. Mijn tip is dus: eerst basis en dan pas wijken Haha!

Succes!

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 14:43

gaaf haffie! Zo te zien kan die het allemaal best wel maar verdomd ie het gewoon! Als hij het echt allemaal vetikt moet je misschien toch wat strenger worden. Alhoewel ik niet weet of je dat al bent.
Iig heel veel succes ermee!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-03 15:40

Laura schreef:
Leuke foto's! Ik ben het met Sonja eens wbt rijlaarzen of chaps, die doen al veel voor je houding.

Verder heb ik geleerd om nog niet aan wijken te beginnen voordat je paard nageeflijk is. Mijn tip is dus: eerst basis en dan pas wijken Haha!

Succes!


Hmmz, en anderen hier zeiden dat wijken juist een goede oefening is.
In stap heb ik haar trouwens vaak lekker nageeflijk, in draf vinden we het nog moeilijk, galop heb ik het niet eens over Haha!

Sonja, ik wordt al afgebeuld Haha! Hak laag, HAK laag, HAK LAAG!!!!
De pest is alleen dat ik ze ook gewoon niet ver naar beneden krijg, ook niet als ik erop let.
Ik zie hier weleens mensen rijden die hebben gewoon een scherpe hoek zowat, krijg ik echt niet voor elkaar (ook hier thuis zonder schoenen niet Haha!)

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 17:51

Leuk hoor heel leuk paardje zo te zien wel hard werken om uhm naar beneden te krijgen Lachen

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-03 22:36

Naar beneden is geen doel, dat is een resultaat.
Ik ben op het moment allang blij dat ze gewoon weer fijn mee werkt. Ok, af en toe wat protest, maar niet meer bit vast en gaan met die banaan (afkloppen Haha!)