na een vermoeiend jaar met veel ups en down is er toch wat licht aan het einde van de tunnel ^^
Rico is sinds 6okt van mij, en is dus ook verhuisd naar een ander stekje. gezellig in de kudde waar hij momenteel nog een lekker stukje 'steak' is voor de rest van de paarden.. maar dat komt wel goed ;p
verder heeft hij nu ruimte op de wei om zijn ding te kunnen doen
tijdens het rijden doet hij nu wel beter zijn best ^^ grotendeels door het veranderen van omgeving naar mijn idee
we hebben nog heeeel veel werkpunten, maar het is al positiever naar mijn idee ^^zadel terug laten nakijken en we gaan er volop tegenaan!
na een pauze van 2maanden gehad te hebben, rijd ik hem nu terug een kleine week.
ik probeer momenteel ook meer op mijn houding te letten, en hem gewoon actief te houden

mijn cap moet ik volgende keer echt meenemen.. die had ik nog niet mee verhuisd.
eerste topics in HAW;
1e 2e
1. instappen

2. hier had ik hem meer moeten loslaten..

3. fijn tempo naar mijn idee *rechtzitten
*
4.

5.cirkel vergroten en verkleinen

6.

7. galop! blijft nog moeilijk met juist aanspringen etc *rechtzitten!*

8.

9.

10. rondje uitdraven

11. goooooood pownie ^^

tips mag altijd!
bedankt voor het kijken ^^
). Wel heb ik het idee dat je nog wat te veel met de voorkant bezig bent waardoor je je handen wat vast gaat gaan zetten.. Daarnaast duik je op sommige foto's naar voor en heb je een bolle rug. Verder heeft je pony wel een netjes achterbeengebruik 
) is naar voren en meegaan eigenlijk met de sprong. Laat hem aanspringen op jouw buitenbeen en wanneer hij aanspringt moet je voor je gevoel een beetje naar achteren hangen. Het voelt misschien vreemd in het begin maar zit wel rechtop.