3 maanden geleden heb ik hier voor het laatst een haw geplaatst. Daarbij kreeg ik te horen dat ik veel te strak met haar aan de hand was, mijn houding etc, iedergeval het was helemaal niet goed
zie vorig topic http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=10&t=1727066 Ik heb ondertussen veel lessen gehad, nieuw zadel gekocht bij een zadelmaker, rijlaarzen zijn onderweg;), en veel gewerkt aan de feedback, en nog steeds. Dit topic is verdeeld over 2 moment opnames, de eerste fotos zijn van ongeveer 2 maanden geleden en de laatste foto's zijn van afgelopen week. Het rijden wissel ik af door ook veel grondwerk met haar te doen. We doen het rustig aan, in de toekomst zou ik graag wedstrijden willen rijden, maar we hebben geen haast. We doen het lekker op het gemak en werken eerst aan alle andere dingen voordat we gaan kijken naar de wedstrijden, ze is nog jong.Gegevens van het paard:
Naam: Baltimore
Leeftijd: Ze is nu 3, over 4 maandjes wordt ze 4 jaar
Ras: nrps
Geslacht: Merrie
Naam vader: Gameboy ( Gribaldi)
Naam moeder: Maron
Wat ik zelf al weer waar ik meer op moet letten:
-Mijn handen, heb soms nog wel eens piano vingers, wat meer naar voren, duim als hoogste punt, handen wat hoger dragen.
- Mijn tenen ( ja laarzen zijn onderweg, dat zal mij meer steun gaan geven) meer naar het paard wijzen
- meer een verticale lijn maken kwa houding/zit
- meer vooruit kijken, en niet naar beneden
- niet te ver voorover zitten
Foto’s van 2 maanden geleden:

Foto’s van afgelopen week: Ik zie dat ze op de computer wat onduidelijker zijn als normaal,sorry daarvoor!

en probeer je hakken uit te drukken! succes!