(rij)fotos van mijn Juniortje!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kyno

Berichten: 10425
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 17:00

Mooi paardje!! Ik wilde eerst ook altijd naar Deurne, maar toen hoorde ik dat het een soort van millitair kamp was, en dat leek me juist weer niks.

Kyno

Berichten: 10425
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 17:06

Mooi paardje!! Ik wilde eerst ook altijd naar Deurne, maar toen hoorde ik dat het een soort van millitair kamp was, en dat leek me juist weer niks.

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 17:47

Netjes!!!!
Mooi paard hoor! Mijn instructrice heeft daar op school gezeten en zij vond het heel streng maar wel erg leerzaam. ze vond het maar niks dat je met lessen of allemaal met jasje moest rijden of allemaal zonder jasje en in blouse. er mocht er niet eentje in blouse rijden en de rest in jas. is da nu nog steeds zo?

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-03 18:40

haha nou het is zeker geen militair strafkamp, vroeger misschien wel zo, het is gewoon een school met normale regels als op alles scholen en met een paardenbedrijf erbij die ook regels heeft
met jasje rijden ja dat is nog steeds alleen heb ik m dit jaar nog geen 1 keer aangehad, ik doe altijd een blouse over me koltrui ofzo, stropdasje valt wel mee!het jasje is wel irritant vind ik af en toe maar ach op wedstrijd moet het ook. de leren laarzen vind ik soms wel irritant!!nog 2 weekjes en dan weer vakantie!(dag laarzen dag cap)en dan mag me paardje mee naar huis!