Lente rijden, graag commentaar :)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Lente rijden, graag commentaar :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-03 20:49

Vandaag tussen t leren voor mn tentamens door even met Lent gereden en mn moeder gestrikt voor de foto's Schijnheilig

Ik merkte de laatste tijd dat de houding van mn handen zwaar achteruit ging (hield ze op t laatst zowat ín mn buik) dus daar probeer ik nu op te letten (en nu heb ik ze af en toe te hoog Scheve mond)

Verder vraag ik me nog wat dingetjes af als; Loopt Lent op de voorhand of valt dat wel mee? Gebruikt ze haar achterhand genoeg? *voor zover dat van deze foto's af te lezen valt..* Ik zie dat namelijk echt niet Scheve mond

Ik zit trouwens op bijna alle foto's heel maf achterover Scheve mond Hmm.. ook weer iets om op te letten Haha! Maar t komt doordat ik hier zonder zadel rij hoor Schijnheilig

Mja genoeg gepraat, hier de foto's Tong uitsteken
Afbeelding
Afbeelding

Ohja.. Lent is niet dik hoor Haha!
Afbeelding

Ehm tja.. heel charmant Scheve mond
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afwenden
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Danielle

Neem ook eens een kijkje op het Vrijheidsdressuurforum!!


IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 20:53

Leuke fotos hoor!!

Stal Shetbende nu 10 pony's.

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 20:55

ahah commentaar al over msn gehad zal het hier maar niet plaatsen word je depri vanhaahahahaah

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 20:59

leuke fotos!!!!!!

<3

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 21:01

Ziet er volgens mij wel netjes uit!

» Never give up on the things that make you smile..

marionnnn

Berichten: 1194
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 21:14

zeker netjes, ik zou zo niet zonder zadel kunnen rijden hoor!!!!!!!

Benanta Eindstand: Z2+14 *\o/*
Indian Summer: PSG+2 / Inter1+1 / Inter 2+1 *\o/* Grand Prix startgerechtigd

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 21:18

Echt knap dat je zo'n tijd zonder zadel kan rijden. Doordat je je teugels op sommige momenten wat te lang hebt, ga je vanzelf achterover zitten. Totdat je de teugels achter je oren hebt Haha! .. Geintje!
Op sommige momenten loopt ze wat meer op de voorhand, maar net als op foto 2 ziet er gewoon goed uit. Ga zo door! OK dan!

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 21:29

AAaahh Gossie Lente Haha! Haha!
Wat is ze leuk he Kwijl:~:~
mjaaa ik ben het wel met Fabienne eens, en meer weet ik niet,
kvind al vet knap dat je zo blijft zitten Haha!

:+: Trotse eigenaresse van GUCCI BROWN(v. Bordeaux)16-05-2011
[KS-ITP] Droom ik? M'n 1e EIGEN paard: prachtige hengst GUCCI BROWN!
Besselink's Benti M1 + 8 :D, Springen B+ 15 :D [RIJ-ITP] Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 21:50

Leuke foto's!
Knap dat je zo lekker kan rijden zonder zadel, ik ben t dan na 10 minuten hobbelen al weer beu Knipoog

Ik denk dat je je teugels wel iets korter mag pakken, dan komt automatisch je hand meer voor je, en misschien je handen iets dichter bij elkaar. En probeer je handen niet te kantelen, maar allebei rechtop te houden.
Maar eigenlijk mag ik helemaal geen commentaar geven, want 't zijn precies de dingen die ik zelf ook fout doe Bloos!
Ik heb het idee dat Lente haar achterhand goed gebruikt, maar ik geef eerlijk toe dat ik er zelf ook erg weinig verstand van heb!

Ik vind het er verder, zeker voor iemand die zonder zadel rijdt, hartstikke netjes uitzien!

dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-03 22:13

Fabiënne1 en daantjuh heel erg bedankt voor jullie commentaar!

Ik heb idd enorme problemen met mn handen, die willen maar niet goed Haha! Ik rij Lent altijd met heel weinig gewicht in mn handen, en als ik dan mn teugels korter pak probeer ik op de een of andere manier mn handen op dezelfde plaats te houden waardoor er dus meer druk op de teugels komt.. en dat rijdt voor geen meter dus langzaamaan gaan mn teugels dan weer langer Bloos Mja ik werk eraan!

Trouwens ook bedankt voor de complimenten over t zonder zadel rijden *LOL*

Neem ook eens een kijkje op het Vrijheidsdressuurforum!!

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 23:23

Zijn die foto's vandaag genomen?? Ik heb de hele dag alleen maar dikke mist gezien en bij jouw was het bijna zonnig!

Leuke haf, hij / zij lijkt op sommige foto's wat zwaar op de hand.
Maar ik vind op de meeste foto's de achterhand wel aktief, voor zover je dat van een foto af kan zien. Ziet er verder helemaal niet verkeerd uit hoor.

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 00:25

Netjes hoor! Lente heeft haar achterhand er goed bij (op een paar foto's wat minder, maarja... momentopname hè Knipoog ). Je zit er heel ontspannen op, vind ik. En over je handen... Misschien iets dichter bij elkaar en wat minder 'piano spelen' Knipoog, maar verder vind ik niet dat je ze drastisch hoog houdt ofzo... Je moet ze als het ware zelf dragen i.p.v een beetje laten hangen boven de schoft. Maar dat laatste is niet het geval op deze foto's. Lachen
Jij rijdt ook vaak zonder zadel hè? Me too! Is goed voor een stevige zit Haha! En ik leun ook altijd wat verder naar achter als ik zonder zadel rijd... zodat ik niet ga stuiteren in draf Schijnheilig

Groetjes Jessie

Vanessa

Berichten: 1073
Geregistreerd: 08-03-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 00:57

Gossie, wat loopt die haf van jou goed zeg!
Achterhand gebruikt ie goed, knap want zijn hoofd is vrij laag.
Op sommige foto's lijkt het zelfs of hij zijn voorhoef aantikt met zijn achterhoef.. in dat geval, tempo iets terugnemen en toch been.
Ik kan me vergissen hoor, het is lastig te zien van een foto.

Verder inderdaad je pianohanden rechtop en dan is alles tiptop!
Zonder zadel rijden is goed voor je zit, mits je je paard goed door zijn rug kan rijden (ik doe het je niet na).

Erg leuke foto's!

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 12:59

hahaah hej danielle lekker commentaar he haahahah

dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-03 14:05

Suzan"]
Zijn die foto's vandaag genomen?? Ik heb de hele dag alleen maar dikke mist gezien en bij jouw was het bijna zonnig!

Leuke haf, hij / zij lijkt op sommige foto's wat zwaar op de hand.
[/quote]
Ze is juist helemaal niet zwaar op de hand! Maar ik ben t met je eens dat dat op sommige foto's wel zo lijkt.. maar dat komt denk ik door de eh.. aparte houding die ik af en toe aan neem Haha!

Foto's waren idd gister gemaakt

[quote="Jessie88"]
Jij rijdt ook vaak zonder zadel hè? Me too! Is goed voor een stevige zit Haha! En ik leun ook altijd wat verder naar achter als ik zonder zadel rijd... zodat ik niet ga stuiteren in draf Schijnheilig
[/quote]
Jaaaaa Ik vind t ook gewoon heel fijn rijden zo, en Lents gangen zijn er ook gewoon perfect voor Eens uitproberen? Tong uitsteken

[quote="Vanessa schreef:
Op sommige foto's lijkt het zelfs of hij zijn voorhoef aantikt met zijn achterhoef.. in dat geval, tempo iets terugnemen en toch been.
Ik kan me vergissen hoor, het is lastig te zien van een foto.

Hmm.. ik denk niet dat ze daadwerkelijk haar voorhoeven aantikt maar ik zal er eens op letten

Bedankt allemaal voor t (zeer vriendelijk gebrachte!) commentaar Party!! En voor de complimenten dubbel bedankt natuurlijk *LOL*

Neem ook eens een kijkje op het Vrijheidsdressuurforum!!

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 14:10

Leuke foto's daan! Ziet er echt heel netjes uit! Party!!

Ik had geleert dat als je gaat afwenden, dat je je teugels niet uit elkaar moet doen, maar gewoon bij elkaar moet houden. En je moet dan je binnenhand een beetje omhoog doen (of zeg ik nu iets heel fouts? :/ of is dit alleen voor stelling?)
Na goed, en Lente gebruikt goed haar achterhand zo te zien! De afstand tussen de voorbenen en de achterbenen is vrijwel op alle foto's gelijk! OK dan! Netjes hoor!

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*

dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-03 14:14

Evy schreef:
Ik had geleert dat als je gaat afwenden, dat je je teugels niet uit elkaar moet doen, maar gewoon bij elkaar moet houden. En je moet dan je binnenhand een beetje omhoog doen (of zeg ik nu iets heel fouts? :/ of is dit alleen voor stelling?)

Ehm.. weet ik niet Scheve mond Maar als dat zo is doe ik t dus altijd fout Haha! Met afwenden hou ik altijd mn buitenhand op de plaats en ik doe mn binnenhand naar binnen... (doe ik trouwens wel een beetje érg extreem op de foto's maargoed Bloos)

Neem ook eens een kijkje op het Vrijheidsdressuurforum!!

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 14:21

dagami schreef:
Jaaaaa Ik vind t ook gewoon heel fijn rijden zo, en Lents gangen zijn er ook gewoon perfect voor Eens uitproberen? Tong uitsteken


Idd, zonder zadel rijden echt geweldig! (vooral in galop) Haha! Maargoed, ik kom Lente wel eens een keer uitproberen *LOL* Knipoog

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 14:25

dagami"]
[quote="Jessie88 schreef:
Jij rijdt ook vaak zonder zadel hè? Me too! Is goed voor een stevige zit Haha! En ik leun ook altijd wat verder naar achter als ik zonder zadel rijd... zodat ik niet ga stuiteren in draf Schijnheilig

Jaaaaa Ik vind t ook gewoon heel fijn rijden zo, en Lents gangen zijn er ook gewoon perfect voor Eens uitproberen? Tong uitsteken
[/quote]

Ik heb niet zo heel erg veel vestand over de zit van een ruiter, maar wat ik wel weet is dat lente gewoon geweldig zit zonder zadel Haha!

Mooie foto's trouwens !, en sinds wanneer hebben jullie een spiegelreflex camera *zie eerste foto * >;) Tong uitsteken

    Lovers ... marko ...
Marko is verkocht...

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 14:35

wauw lent!!!!! Ik vind haar echt zo gaaf he! echt een schatje!
maarjah alle info die ik je kan geven over je houding en lente is al gezegd. veel succes ermee!

.

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 18:26

Ziet er super uit hoor, Lente wordt nog een echte dressuurhaf
Je zit er ook erg netjes op Lachen

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 18:52

Ziet er idd heel erg netjes uit!
Het enig wat ik kan zeggen is dat je op sommige foto's je handen plat doet (pianohandjes) verder dat achterover zitten. Als ik zonder zadel zit dan ga ik óf achterover hangen zoals jou op deze foto's of voorover hangen. Dus dat is niet zo erg

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 19:02

ik vind het er heelnetjes uit zien hoor danielle Lachen

{ suc6 met je tentamens Lachen }

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 19:10

Ziet er netjes uit En ook namens mij succes met de tentamens

roylinde
Berichten: 3144
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Haulerwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 21:30

leuke foto's hoor idd het zelfde cometaaar als de rest, dus dat ga ik maar niet herhalen hihi.
rijd je trouwens altijd zonder zadel en cap??
nou leuke haf hoor!

royena mijn supper knollie Haha!
sjoerd bedankt voor de fijne tijd,.... marlot veel plezier van hem Lachen
"geen beter hulpmiddel als een beloning"


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers