Dit is Stanley (v. Sir Liberty, duits) 4,5 bijna 5 jaar oud en sinds 3 maanden bij mij en dus ook onder het zadel!
Hij kwam bijna helemaal onbeleerd naar mij toe, hem paar keer met zadel gelongeerd en dan erop - ging allemaal fijn en heb het langzaam opgebouwd!
Ik heb hem gelijk van de fokker overgenomen en ben bezig hem nu langzaam door te rijden zodat we kunnen starten op wedstrijd.
Laat bloeier, toen ik hem net had leek hij net een pony..

Hij is springgefokt, is ook een echte springer (boef, springt overal uit) maar ik wil eerst een goede basis hebben het gaat ook steeds beter.
Vandaag hebben we relaxed in de buiten bak gereden, hij was heel erg moe van het hete weer hier en we hebben daarom niet heel veel gedaan.
Probleem bij hem, vooral vandaag bij zo'n weer is dat hij redelijk slecht aan het been is, daar werk ik nu aan.
Na aanleiding van mijn 2 topics ITP hier dus wat onder het zadel (http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=1719079)
Mijn houding is vreselijk, ik heb sterk de griep gehad en hij was zo moe vandaag, dan nog het hete weer.. maar oke het is bagger sorry alvast

Alles is welkom.. Groeten!!