_YVN_ schreef:Ha! Dan zal ik ook eens reageren hihi!
Ziet er goed uit Chloe! Je zou nog wel wat meer je teugels naar voren mogen houden, op dit moment heb je ze vrij ver naar je toe waardoor de hulpen net wat strenger doorkomen. Probeer luchtig te zijn met je hand en voor nu veel op tempo te rijden. Ze heeft een mondje als boter, hoe minder je er aan zit hoe beter ze meegeeft in haar lijf en uiteindelijk in haar halshouding. Het is vooral belangrijk aan te blijven vullen met je been. Ze loopt leuk op de foto's hoor! Maar ik heb het idee dat ze nog niet helemaal lekker door haar lijf loopt en van uit de rug nog wegdrukt.
Komt wel goed met jullie! Dat geloof ik zeker!
Haha dankje Yvon!
Ik zal erop letten om de teugels wat meer naar voren te houden. We hebben nu ook les en zijn nu juist bezig met d'r tempo, want soms is ze geneigd om zelfs te snel te lopen dan nodig. Dus ze loopt sowieso wel veel op tempo haha. en dat wegdrukken van de rug kan wel kloppen op deze foto's . Mar dankzij de les gaat het nu veel beter, en is ze echt ontspannen. Zijn nu veel bezig met rechte lijnen rijden op de a,c lijn want daar kan ze nog wel eens de balans zoeken . Daarbij veel overgangen rijden we, dan merk je echt dat ze achter nog actiever wordt. Daarna geeft ze zelf na en hoef ik er idd niets aan te doen, alleen zorgen dat ze ontspannen is. Je moet over een tijdje maar eens langs komen!
Ze is echt aan het groeien, en heel makkelijk. Ze loopt nu als een mak lammetje mee uit de wei aan d'r halstertje, ook al hinnikt Jagger dan, ze trekt zich er niets van aan! Op stal is ze ook heel rustig zonder Jagger!