Mijn bijrijdpaardje + even voorstellen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-01 21:28

Ik zal me maar even voorstellen, ik ben Margreet, nieuw hier, maar sommigen zullen mij misschien nog wel kennen van Horses. Ik ben 20 jaar, studente biomedische wetenschappen aan de VU. Ik rij al weer een aardig poosje (zo'n 4 jaar) op Gipsy, een 13 jarige KWPN (v. Sultan) merrie. Ik rij 3x in de week op haar, eigenaresse rijdt de andere 3x en 1 rustdag, mooi geregeld toch? Allebei blij, ik geen geld (en tijd) voor een eigen paard, zij geen tijd voor 7 dagen in de week, dus mooi opgelost zo.

Onderstaande foto van haar hebben we gebruikt voor een kerstkaart (let op het kerststukje boven de deur!) Hier stond ze nog op haar oude stal, de Larense Manege, daar zijn we al weer ruim een jaar weg.

[img]../upload/1147/gipsy.jpg[/img]

Dit is gewoon wel een leuke foto van haar koppie (ja ze heeft een meelsnuit in de winter, in de zomer is ze egaal donkerbruin, zit geen wit vlekje op, alleen een klein littekentje op haar been)

[img]../upload/1147/gipsy2.jpg[/img]

Als ik actiefoto's heb van Gipsy en mij plaats ik die ook nog wel een keer!

En dit ben ik! (niet echt een flaterende foto, maar had ff niets anders)

[img]../upload/1147/fotomargreet.jpg[/img]

En dit is het hondje (Duco) van de eigenaresse van Gipsy, als puppy, hij is nu ruim een half jaar, verder niet boeiend maar gewoon een hele lieve foto!

[img]../upload/1147/duco.jpg[/img]



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Margreet op 2001-08-29 22:31 ]</font>


Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 21:30

Hey!

Jou paardje lijkt echt op die van mij zeg! Dat hoofdje! Mijne is ook zo donkerbruin en kan ook zo lief kijken! Geen bles, een paar witte haartjes op zijn hoofd. Het is ook een KWPN paard van 1.70m ongeveer. Binnenkort komt er een foto van hem op bokt! Doei!

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-01 21:39

Tja, op zich is het ook een vrij 'algemeen' type paard. Gipsy is iets kleiner, ongeveer 1,64. Ze heeft een paar witte haren op haar neus, maar die zijn van het schuren van een niet goed passende neusriem en die zijn nu al bijna verdwenen (heb er ook een paar 'per ongeluk' uitgetrokken Lachen , ze vond het helemaal niet erg!) Ik vind dat donkerbruine wel heel mooi, heel sjiek, met zo min mogelijk wit het liefst, we hebben een bruin zadel en ook een bruin hoofdstel (net nieuw, maatgemaakt van Daaleman, hiervoor hadden we Stübben, ook bruin, paste niet goed meer) en dat in combinatie met een champagnekleurig sjabrakje is echt supersjiek! (en weer eens wat anders dan altijd maar dat zwart, ik heb zelf mijn nieuwe laarzen in het bruin gekocht!)

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 21:49

aaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat n lieve foto's!!!
Echt n lieffie dat paardje en dat lieve hondje dan, echt om Lovers op te worde
gr saskia

KUSZIES SASKIA HOEFJES DIVANA!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 22:13

welkom op bokt. je kunt alles over me lezen in mijn profiel. ook van anderen natuurlijk

Je hebt een heel mooi paard. ik vind de kleur ook supermooi. Ik wilde ook het liefst een paard in die kleur maar het is een vos geworden

Pas wel op hoor. Bokt is verslavend

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 22:33

Wat een onwijs mooi koppie heeft je paard!!!
Je hondje is trouwens ook niet weg ( Lachen ).
Heb je die foto van je hondje zelfgemaakt? Het ziet eruit alsof het door een professioneel iemand is gedaan!

Groetjes van Paricia

Kijk voor mijn tekeningen op Instagram: https://www.instagram.com/JessGProductions

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 22:50

moooooooi paardje zeg een zo'n schattige hond *LOL*

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-01 23:02

Ja, ze heeft zeker een schattig koppie! Met van die mooie intens zwarte ogen om in te verdrinken. Ze is verder ook vrij elegant gebouwd (maar kan wel ontzettend lomp doen!!) en een behoorlijk pittige tante! Ze kan ook ontzettend smekend kijken, echt zoals een hond kan bedelen om een koekje kan zij bedelen om een wortel of een appel (of nog beter: Roggebrood!) en dan kan ik natuurlijk niet weigeren! Vooral niet als ze erbij gaat hinniken! (je weet wel dat ze hinnikt voor het eten en niet voor jou, maar toch is het leuk!) In de bak kan het echt zo'n zeikmerrie zijn, al kan ze ook best netjes dressuren als ze er zin in heeft maar tijdens buitenritten is ze echt het ideale maatje, nergens bang voor (of in ieder geval altijd ervan te overtuigen dat het echt niet eng is!), lekker vlot voorwaarts, maar na een rengalopje doet de rem het ook nog gewoon, ideaal! Niet zo vreemd dat we dan ook veel buitenrijden (dat kan hier ook heel mooi, stal grenst aan de hei en het bos is ook niet ver weg) Dat hondje is niet van mij, maar van de eigenaresse van Gipsy (het is niet voor niets een bruin hondje..... Zij is echt verslaafd aan bruin en heeft mij ook besmet geloof ik...) Die foto heeft ze gewoon zelf gemaakt in de achtertuin met een heel simpel cameraatje en vervolgens heb ik 'm ingescand, maar hij is wel erg leuk! Inmiddels is hij wel een flink stuk gegroei hoor! Duco logeert ook regelmatig bij mij als zij voor haar werk naar het buitenland moet of op vakantie gaat, altijd erg leuk, vooral omdat wij zelf geen hond meer hebben (wel altijd gehad, berner Sennen), maar die is overleden en m'n ouders willen geen nieuwe, jammer, maar af en toe Duco (en Janssen en Bono en Beau en.... eigenlijk is er toch wel vaak een hond in huis om op te passen!) is ook erg leuk!

Nulla tenaci invia est via

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 07:41

Dus dit ben jij en dat is nou Gipsy! Tenminste in neem aan dat je Gipsy bent uit de horses chat.

Echt een leuk paard, wat een koppie!

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 09:25

Hoi Margreet!

Mooi paardje zeg! Ik vind zo'n meelsnuit echt leuk staan. Ze is idd erg chique!

Ik heb zin in onze buitenrit samen, want dan kan ik haar in het echt bewonderen!!! Party!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 09:30

Hee, welkom op Bokt!!!!
Wat een plaatje van een paard!!! Echt gaaf!!!! Enne..kijk uit hoor, Bokt werkt verslavend, velen van ons hier kunnen erover meepraten!!! Liefs Iloon

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Liselot

Berichten: 32177
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 13:57

hoihoi!!!!
allereerst welkom hier....je zal de verslaving nog wel merken
enne...leuke foto's!!!! en cool dat je zo'n tof bijrijdpaard hebt.
groetjes liselot

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 14:14

Hoi! Prachtig paard en dot van een hond!

Veel plezier hier op Bokt... Zal wel lukken!

Groetjes Mieke

Expensive

Berichten: 599
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 14:23

welkom op bokt! en wat een leuk paardje zeg! Kwijl

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 14:42

Mmmmmmmmm, een donkerbruin paard. Kwijl Kwijl
Ik heb ook een donkerbruine KWPN-merrie met in de winter een meelsnuit. Ze is 17 en heeft enkele witte haren op haar voorhoofd en 2 witte voetjes, rechtsvoor en linksachter.
Je hebt in ieder geval een mooi paardje te rijden. En die hond is ook superschattig.
Trouwens welkom op bokt!

Een paard zonder ruiter, blijft een paard.
Een ruiter zonder paard, is alleen maar... een mens

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 14:45

welkom op bokt Lachen
info over mij en mijn pony (inc foto's) in mn profiel Lachen
Lief hondje zeg!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 16:58

Hejj, welkom op bokt Haha!

Ben jou nou Gipsy van de Horsechat? Dan ken ik jou Lachen Ik was toen Snik Schijnheilig

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 17:30

Hoi!

Ik ken jouw dan ook nog van horses, ik heb de zelfde nickname gehouden, lekker makkelijk!

Er staat veel info over mij in mijn profiel. Schattig paard is Gipsy zeg, echt heel mooi! En die hond is zo lief Lovers

Veel plezier op bokt!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 17:45

welkom,vele verslavende boktuurtjes toegewenst hoor!
cool paardje Cool hoor!

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-01 20:08

Ik ben volgens mij niet de 'gipsy' van de horsechat, ik kwam daar bijna nooit (en als ik kwam onder een andere nickname), kwam alleen op digiplaza, niet op de chat, dus ik denk dat die 'gipsy' een andere persoon is.

Nulla tenaci invia est via

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 21:21

Hoi Margreet, ik kom nauwelijks op In The Picture en zie dus nu je berichtje pas. Inderdaad, ik ken jou ook nog van Horses, daar was ik ook Karin dus dat is makkelijk Haha!.

Leuk paard is Gipsy! Ik vind zo'n meelsnuit wel erg mooi hoor, en ze kijkt ook lief uit haar ogen.

Enne... ook leuk dat je de weg naar Bokt hebt gevonden, welkom en pas op voor de bekende verslaving! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 21:22

Nee zij is niet Gipsy van horses, die is hier al geregistreerd onder Gipsy....

Ik ben trouwens manon van op Horses...

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 09:08

Jah, btw errug leuk paardje! Lovers En dat hondje is ook schattig, lieve foto!
Ik was Liz op Horses.

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 1 bezoeker