Mijn toekomstige dressuurpaard kan ook springen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 23:54

De voorbeentechniek Picasso..........hij laat het voorbeen wat hangen.

Beetje zoals jou pief Haha!

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-03 09:53

Op die eerste foto zie ik dat, maar op die 2e foto vouwt hij zijn onderbenen toch aardig? Zie iig niet waar hij ze dan nog meer in moet vouwen...
Maar goed, kun je het nog iets technischer onderbouwen?
Wat is precies bascule bijv.

In ieder geval vind ik het er leuk uitzien, maar al zou ik willen, spring(wedstrijden) zitten er toch niet in. Ben ik veel te schijterig voor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 10:31

Pipo schreef:
De voorbeentechniek Picasso..........hij laat het voorbeen wat hangen.

Beetje zoals jou pief Haha!


Whahahaha *LOL*
Ja laat ik die foto's hier maar niet plaatsen; mijn Pief komt over de hindernis heen, maar vraag idd niet hoe *LOL* Toch vind ik dit paard heel wat soepeler overkomen in zijn techniek hoor .

gomir

Berichten: 25543
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 11:33

Het is niet slecht en hij zal best een leuke sprong kunnen maken, maar super in de manieren springen doet hij niet

Welk paard is dit trouwens ook alweer Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 11:51

Maar kan iemand dan een foto met uitleg plaatsen over hoe het er dan wél precies moet uitzien! Of desnoods gewoon een goede uitleg. Zoals essie ookal zei; wat is bijvoorbeeld basculeren etc.

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-03 12:01

gomir schreef:
Het is niet slecht en hij zal best een leuke sprong kunnen maken, maar super in de manieren springen doet hij niet

Welk paard is dit trouwens ook alweer Verward


Hier heb ik dus niet zo veel aan.
Ik ben echt niet een of ander pennymeisje die denkt een fantastisch springpaard in huis te hebben, en nodig van haar roze wolk afgetrapt moet worden. (wel een beetje, want het is me eigen knollie natuurlijk Haha! )

Ik heb ook nergens geschreven dat ik vind dat hij "super in de manieren is"
Alleen heb ik niet zoveel verstand van springtechniek, dus onderbouw je antwoord, dan heb ik er wat aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 13:54

Niemand???
Jammer, ik was erg nieuwsgierig.

loulou

Berichten: 14811
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 14:39

essie79"]
[quote="gomir schreef:
Het is niet slecht en hij zal best een leuke sprong kunnen maken, maar super in de manieren springen doet hij niet

Welk paard is dit trouwens ook alweer Verward


Hier heb ik dus niet zo veel aan.
Ik ben echt niet een of ander pennymeisje die denkt een fantastisch springpaard in huis te hebben, en nodig van haar roze wolk afgetrapt moet worden. (wel een beetje, want het is me eigen knollie natuurlijk Haha! )

Ik heb ook nergens geschreven dat ik vind dat hij "super in de manieren is"
Alleen heb ik niet zoveel verstand van springtechniek, dus onderbouw je antwoord, dan heb ik er wat aan.
[/quote]

ik denk ook niet dat de reactie van gomir zo bedoelt was.


maar als ik jouw was zou ik er lekker springles mee gaan volgen
als je het zelf leuk vind teminste.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 14:42

Essie ik ga het uitleggen, maar ben ff druk.............heb geduld Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 14:46

Pipo schreef:
Essie ik ga het uitleggen, maar ben ff druk.............heb geduld Haha!


Volgens mij was ik degene die een beetje aan het drammen was Bloos! Haha!
Maarre, ik wacht met smart op je uitleg

MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 18:59

Wauw.. ziet er mooi uit Kwijl:~:~ Verder kan ik geen commentaar geven.. heb er waarschijnlijk nog minder verstand van Tong uitsteken

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 16:00

Hij springt leuk of het wat is moet de tijd uitwijzen. Springen is altijd leuk voor de afwisseling en goed voor de rugspieren.

Als hij werkelijk zo'n verschrikkelijke goede springen was had jij hem niet gehad. Hij kan wel springen anders was hij daar niet geweest. Dat is ook niet erg want je wilde een dressuurpaard. Springen kunnen alle paarden wel maar hoe hoog en met welke techniek is altijd maar de vraag ook de tijd moet het leren. Er zijn ook een hoop paarden die geen super techniek hebben maar wel alles doen om van het hout af te blijven.

Ga gewoon lekker springen en geniet ervan. Wat maakt het nu uit wat die foto's laten zien als hij jou maar een fijn gevoel geeft met springen (en rijden).

MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 21:01

Wauw wat een mooi paardje! Springen is altijd leuk voor de afwisseling! Maar als je het niet leuk vind moet je het natuurlijk niet doen! Je moet gewoon kijken of je het leuk vind, is het wat dan ga je er mee door, vind je het niks dan kap je er gewoon weer mee!
Veel succes iniedegeval met hem!