Oefenen voor SGW (zeiltje, crossen en helling) ;)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 18:56

Ehj Margon ik wist niet eens dat je een eigen pony hebt!! Bloos! Wel leuke pony hoor. *LOL*

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 19:01

Ik denk dat ze ongeveer 6/7 jaar is?

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-03 19:31

hahaha o ik heb hem al 2 1/2 jaar!!
haha dank je dat je hem zo JONG schat!! het is 7 x 2 + 2 = zijn leeftijd Knipoog

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 08:47

Heey!
Leuke foto's hoor, maaruh zit jij erop?

luxje

Berichten: 4807
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 15:49

leuke foto's hoor en leuke pony, maar in mijn ogen heeft het niet zoveel met sgw te maken

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-03 18:42

Tanya schreef:
Heey!
Leuke foto's hoor, maaruh zit jij erop?


Jaaa thats me!! Knipoog

Luxje: Het is maar een begin op de crossen hoor!! Gewoon een beetje scheuren enzo en over kleine dingetjes heen springen Knipoog Over precies 10 dagen ga ik echt crossen in Ermelo

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 21:55

Leuke foto's hoor!
Maar waarom pak je hem steeds zo kort? Geef hem eens wat meer ruimte, dat is voor jullie allebei veel gemakkelijker rijden.

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 22:16

mooie peeskappies Tong uitsteken ik heb namelijk dezelfde Tong uitsteken

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 00:12

echt mooie foto's!! hij heeft een lief koppie!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 14:06

Leuke foto's.
Hij heeft een leuk koppie.

Maar ik ga ook met Tessebes en lepeltje mee, op sommige foto's zit je *op de foto* behoorlijk in zijn mond.
Ik zou hem iets meer ruimte geven, dan zal die ook met het springen iets mooier uit de bocht komen, want nu zie je toch nog *ook al zijn het kleine sprongen* dat je hem in de weg zit.

Het is idd maar een momentopname, maar zit je met grotere sprongen ook zo in zijn mond, heb je kans dat die de sprong niet eens kan maken.

loulou

Berichten: 14811
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 14:31

leuk paardje heb je

loulou zou echt niet over dat zeil heenspringen, die gaat er gewoon op staan Haha!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-03 16:00

Sily schreef:
Leuke foto's.

Het is idd maar een momentopname, maar zit je met grotere sprongen ook zo in zijn mond, heb je kans dat die de sprong niet eens kan maken.


Weet je wat het is??? ik doe dit soort dingen gewoon 1 keer per week of zo!! Maar 1 keer issie de straat opgeschoten dus daardoor houd ik hem nu zoveel in zodat het niet nog een keer zou kunnen gebeuren!!!! En hij lijkt misschien makkelijk maar hij is echt super sterk!!!!

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 16:53

Het klopt wel dat margon soms wat in zn mond zit! maar dat stukje waar het zeiltje ligt is vlak bij de straat en dan kan je um naar mijn mening iets te kort pakken....... Er wordt al hard aan gewerkt om hem niet in de mond te zitten!!! he Margon???! t gata naar mijn mening al veel beter!
Vooral naar het rondje springen op Falcon he Tong uitsteken
Uit eigen ervaring spreek ik: het is ook niet altijd makkelijk om die pony ruimte te geven....
Maar jullie hebben wel gelijk! er word af en toe wel eens in zn mond gezeten en dat heeft Margon best wel vaker gehoort toch?
Maar als het echt ernstig zou zijn zou ze ook geen parcourtje van een meter foutloos rond komen dacht ik zo!
Dit was mijn preek Tong uitsteken ......

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 19:19

Margon"]
[quote="Sily schreef:
Leuke foto's.

Het is idd maar een momentopname, maar zit je met grotere sprongen ook zo in zijn mond, heb je kans dat die de sprong niet eens kan maken.


Weet je wat het is??? ik doe dit soort dingen gewoon 1 keer per week of zo!! Maar 1 keer issie de straat opgeschoten dus daardoor houd ik hem nu zoveel in zodat het niet nog een keer zou kunnen gebeuren!!!! En hij lijkt misschien makkelijk maar hij is echt super sterk!!!!
[/quote]

Ik zou ook niet van een paard zeggen dat die makkelijk is totdat ik er zelf opgezeten heb hoor Knipoog
En het was ook helemaal niet rot bedoeld, gewoon iets wat op de foto's te zien is en dat is ook het enige wat ik van jullie zie, vandaar dat ik er ook bijzeg dat het een momentopname is.

Verders geen kwade bedoelingen of afkrakerij hoor Lachen

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-03 20:48

okey dan is het goed Knipoog