April's 1e keer onder het zadel + foto's sunny :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

April's 1e keer onder het zadel + foto's sunny :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-03 19:14

Vandaag ben ik dus met mijn moeder naar de verzorgpony's geweest. Ze zijn inmiddels al wel bekend denk ik; de dikke fjord Hubo en Sunny de welshcob met weidemaatje April. Mijn moeder had de digi meegenomen, en we hebben nog een aantal leuke plaatjes geschoten.
Bovendien heeft April vandaag voor het eerst een zadel op haar rug gehad. Ik kon het zadel rustig op haar rug leggen en langzaam aansingelen, ze was heel rustig. Dus mijn moeder met April aan de longeerlijn de wei in.. Toen begon april helemaal te flippen omdat ze in draf het zadel voelde bewegen. dus ging ze keihard bokken en moeilijk doen; tot ze doorkreeg dat het zadel er toch niet af ging. Ze werd heel rusitg en ging supermooi lopen. De missie is dus geslaagd, volgende week weer zadeltje erop Lachen Ik heb helaas geen foto's van zadel erop, wel na het werken, April je bent geweldig OK dan!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Toen kwam mijn vriendin om op haar fjordje te rijden. Dikke hubo moest aan het werk; en moest dus ook even wakker geschud worden aangezien hij in het zonnetje stond te dutten Gaaaap Overigens was hij wel heel erg lui..
Carmen, ben trots op je. T gaat keigoed, denk alleen nog om de hakjes he Knipoog

Afbeelding
Hier hadden ze een klein meningsverschilletje; hubo wilde niet lopen, en carmen wilde niet geplet worden tegen het hek.

En ik heb natuurlijk op mijn verzorgpony gereden. Sunny stond in de wei met hoge oortjes, helemaal happy dat ze weer mocht lopen. Toen ik naar de wei liep gingen de oortjes plat en liep ze rechtsreeks naar de andere kant Verward Maar ze was toch heel blij me te zien. We zijn eerst op straat even wezen crossen; energie eruit. Daarna nog in de wei gereden en netjes wat aan het sterrenkijken gedaan. Ze zakt al steeds iets meer, het is een echte schat. Ik heb wat fotootjes van het poetsen en van rijden op straat... Lachen

Afbeelding

Afbeelding
Hier zie je die spieren zo mooi, en dat koppie Kwijl
En ja, het is wel met een appeltje. Maar daarna liep ze ook echt kei-netjes. Ze had zelfs een lichtgebogen halsje op STRAAT !!!! Haha!

Afbeelding
2 dikke konten Tong uitsteken

Afbeelding
Ze loopt dus niet aan de teugel, maar dit is al supergoed voor haar doen. Ben echt supertrots op haar

En natuurlijk moest het hondje ook op de foto. want: Dino-babies zijn okeeeeej Haha! Dus dino op de foto, een waar foto model.

Afbeelding

Al het commentaar is welkom, alleen graag niet over mijn voeten. Ik weet dat ik ze iets meer naar binnen moet draaien en dat ik pianohandjes heb. Verder commentaar is welkom ( het voorgenoemde mag ook wel hoor, anders krijg ik zo weinig reacties Tong uitsteken )

MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 19:19

eerst maar het commentaar? Tong uitsteken Tenen naar binnen.. handen rechtop ( Tong uitsteken ) en het lijkt alsof je een beetje voorover zit? Verward
Verder vind ik het super!! ze loopt voor haar doen idd al wat lager.. dus het begin is er Tong uitsteken
En ik blijf er bij.. dat ik April helemaal geweldig vind!! Haha!

hihi.. ik dacht ff dat je 2x dezelfde foto had geplaatst Clown

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-03 19:49

dank je Boos!
Joking, vind het gewoon leuk dat mensen commentaar geven Knipoog
maar 1 reactie op dit topic ? na het succes van de andere topics Verward

MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 19:56

Ach.. Tong uitsteken komt vast wel Tong uitsteken en anders ben ik er nog he?! Tong uitsteken
Maar ik ga ff natuurkunde enzo leren Boos!

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 19:59

Leuke foto's! Lachen
Dat hondje is cuuute Lovers
En het commentaar dat ik had is al gegeven Knipoog

Irmaatje

Berichten: 3671
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 20:25

Nou ja, die 2 dikke konten valt reuze mee!
leuk hondje ook!

MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 20:27

Irmaatje schreef:
Nou ja, die 2 dikke konten valt reuze mee!


Dat wou ik dus net gaan zeggen.. had er eerst ff overheen gelezen maar zag het opeens staan Clown

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 13:10

mooi paardje!!!! echt superlief hee! dat hondje is ook cute! zag ie soms een koekie???? Haha!

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 13:19

Lief paardje, die Fjord is ook cute! Haha!

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-03 16:12

Hubo's oogjes zijn zo lief he Kwijl Zo'n dun zwart lijntje en dan van die diepbruine oogjes --> zie ander topic "vliegles met sunny". En nee, dat hondje houd gewoon ontzettend veel van mams Schijnheilig we hebben hem nog nooit iets gegeven, hij heeft alleen wel een keer 3 boterhammen gejat Verward

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-03 21:45

en dat van dikke konten is WEL zo.. die van sunny misschien niet zo, Maar die van mij, je kunt het al bijna als een hoofdkussen gebruiken Gaaaap

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 11:30

Leuke pony zeg!!!!
Dat hondje is vet schattig hoe ie zo kijkt!!

Livado
Berichten: 1735
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 12:29

aaah !!! wat een leuk paardje !!
heeft een mooi koppie
en die foto van die hoond is ook kei lieff !! Haha!