rijfotos, graag commentaar

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 20:15

Er moet een VUIST tussen kunnen!
Op de foto's is het duidelijk te zien dat hij veelste strak zit!


pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 12:06

Maar het is en blijft een leuke pony....

Ga gewoon lekker les nemen en dan komt alles goed Haha!

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 12:11

Leuke foto's!!

Zoals meerdere al hebben gezegd, voor je eigen veiligheid toch maar met laarsen rijden.

Probeer verder met rijden je benen meer naar beneden te laten hangen en meer gewicht in je beugel nemen. Met draven meer het gevoel krijgen dat je heupen, knieeen en enkel scharnieren met lichtrijden waardoor je de spanning in je benen weghaald en je hakken beter gaan uitzakken. Daarbij absoluut niet gaan knijpen met je onder of boven benen, maar 'losjes' blijven zitten en meeveren met de beweging.

Leuke pony heb je..!

Kelly_Taco

Berichten: 6724
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 12:12

Je hebt een leuk paardje hoor en zo te zien al een goed begin gemaakt met rijden.

Je beugels zijn qua lengte goed zo, je hebt immers een veelzijdigheidszadel en daar horen je beugels gewoon iets korter te zitten.

Je armen zou je bij je elleboog meer moeten buigen, hierdoor komen je handen automatisch ook meer omhoog. Je zal merken dat als je dan goed van achter naar voren rijdt (motortje zit immers achteraan) je paardje meer op de achterhand zal gaan lopen.

Als je met laarzen of in ieder geval met chaps rijd krijg je ook een betere beenligging. Door meer stevigheid hoef je dan niet meer je hakken op te trekken en kun je ze laag houden

Succes.

<3 Galanto <3

Jorien

Berichten: 26
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Goeree-Overflakkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 12:22

Ik zou dit beestje laag en rond rijden zodat hij/zij beter door zijn/haar rug zou gaan lopen en daardoor meer van achter naar voor kan worden gereden, in plaats van op de voorhand. Maar eerst moet hij/zij dan natuurlijk actief aan het been zijn.

De rest is inmiddels al 1000 keer gezegd.

Leuk beestje als je hem/haar op de goede manier gaat rijden kun je er zeker nog wat mee bereiken. Veel succes!

Help asieldieren aan een nieuw tehuis!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 12:49

Moest even lachen bij die 'waterfoto's' . Zag het al helemaal voor me. Paard in opstand, jij gelanceerd PLONS ... Haha! Tong uitsteken *LOL*

Je hebt wel een cap op OK dan!
Denk dan wel aan de veiligheid van je benen

Verder heel leuk paard om te zien...
Verder is alles al gezegt wat ik wilde zeggen.

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 17:54

zoals ik het hier zie, zou ik proberen om niet te ver uit het zadel te komen met het licht rijden en je bekken niet te ver naar voren te brengen tijdens het lichtrijden, je komt bijna voor je zadel uit ipv boven het midden punt,
zoals ik het op de foto zie lijkt het alsof je je wat vasthoudt aan de teugels, probeer dus een wat meer onafhankelijke zit te krijgen en niet zo vast te houden aan de teugels. daarnaast je hakken wat uitgedrukt en misschien wat meer aan je benen.

Hydra
Berichten: 1378
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-03 18:19

#Ymke# schreef:
Moest even lachen bij die 'waterfoto's' . Zag het al helemaal voor me. Paard in opstand, jij gelanceerd PLONS ... Haha! Tong uitsteken *LOL*

Je hebt wel een cap op OK dan!
Denk dan wel aan de veiligheid van je benen

Verder heel leuk paard om te zien...
Verder is alles al gezegt wat ik wilde zeggen.

Het valt best wel mee hoor, van water!!!
Dat is in de weide, dat je ziet op de fotos, maar de bak valt best mee

|[Live Life To The Maximum!]|

Never apologize for showing feeling, if you do so, you apologize for the truth

Indie
Berichten: 1675
Geregistreerd: 06-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 19:51

Hydra schreef:
1) bij t hoofd ist niet zo makkeljk ( ze is nogal kopschuw)
2) ik had niet veel tijd
3)welke foto zie je het dat ze vuil is


sorry hoor maar je heb een leuk paard en je bent er echt helemaal gek mee enzo maar dit zijn een beetje slappen exusen, voortaan ook denken aan goed poetsen en dan pas rijden!

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 10:50

ik vind het op zich wel een leuk paardje, ik zou hem wat meer voorwaarts houden zodat zn achterhand er wat meer onder komt, hij loopt namelijk wat te veel op zn voorhand. maar voor de rest ziet het er wel netjes uit
en je keelriem zit idd te strak!!

..Romana Utopia.. mijn meissie 4-ever!!
ik zal je nooit vergeten!!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 60 bezoekers