Tiara aan de longe....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 22:06

Ze is echt veranderd!
Veel meer paard geworden!
Heel mooi paardje!
Hou normaal niet van vosjes (alleen van Dex hè Mikkie *LOL*) maar voor deze maak ik graag een tweede uitzondering Haha!

Littleghoul

Berichten: 1823
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Austerlitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 16:20

Wow ze ziet er echt goed uit! Zeker kwijl ja!! *LOL*
Kom echt een keer kijken!

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-03 18:48

Littleghoul schreef:
Wow ze ziet er echt goed uit! Zeker kwijl ja!! *LOL*
Kom echt een keer kijken!



Als we met zijn 4-en gaan shoppen ontvoer ik je wel mee naar stal Knipoog

Kan je haar life zien!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 18:52

Ik wacht al op het topic Tiara onder het zadel.......... Tong uitsteken
ben benieuwd hoe dat er tegenwoordig uit ziet Knipoog

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-03 18:59

Morgen om half 11 staat meneer de zadelpasservice op de stoep. Als het mee zit heb ik dus heeeeel snel weer foto's als het zadel (1 van de) past Lachen Ik hoop zo op die Passier...

Littleghoul

Berichten: 1823
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Austerlitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 11:26

Oke is goed! OK dan!

Mer1980

Berichten: 18834
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 16:40

zaterdag komen de foto's Haha!

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 18:11

Woowww Wat kan die showen zeg Kwijl heel mooi!!!

Maaruh hoe heb jij toch die longeelijn vastzitten, door het bit en dan weer aan de longeersingel?
Heb je dan niet alle druk aan de binnekant van het bit staan?
Jaa ik weet het niet precies hoor maar zo heb ik het nog nooit gezien, wij doen het altijd weetje wel met zon klip, of aan de binnenkant er door halen en dan weer aan de buitenkant...

Niet aanvallend bedoelt hoor, vraag het me gewoon af Knipoog

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-03 19:17

Pasha schreef:
Woowww Wat kan die showen zeg Kwijl heel mooi!!!

Maaruh hoe heb jij toch die longeelijn vastzitten, door het bit en dan weer aan de longeersingel?
Heb je dan niet alle druk aan de binnekant van het bit staan?
Jaa ik weet het niet precies hoor maar zo heb ik het nog nooit gezien, wij doen het altijd weetje wel met zon klip, of aan de binnenkant er door halen en dan weer aan de buitenkant...

Niet aanvallend bedoelt hoor, vraag het me gewoon af Knipoog


Hihi, ik voel me niet aangevallen hoor.
Mijn paardje houdt niet zo van buigen en we hebben een mooi ronde longeerbak. Ik zet haar dus met touwtjes bij en zodra ze haar hoofd naar buiten gooit neem ik een heel klein beetje druk op de lijn. Zo houdt ze haar hoofd weer recht. Linksom probeer ik haar ook iets meer door te vragen omdat ze op die hand er het meeste moeite mee heeft. Is eigenlijk het zelfde als of je erop zit, alleen sta je er nu naast.

Met een bitstukje deed ik in het begin ook, maar ben ik niet zo over te spreken en onderlangs krijgt ze kale plekken van. Dus dat is ook een reden dat ik het zo doe.

Als je nog meer wilt weten kan je me altijd een pb sturen hoor. Zo kunnen we van elkaar leren Lachen

Alja

Berichten: 25595
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 23:08

mooi halster hoor Kwijl Kwijl

ze ziet er uit als een heerlijk en lief paardje, wees maar blij met haar Haha!

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-03 07:58

Hihi, ja dat ben ik zeker Lachen Morgen mijn nieuwe zadeltje en dan mijn startkaart omzetten. Oei ik krijg het nog druk Knipoog

pferdtje
Berichten: 688
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 20:20

Jenny10"]
[quote="pferdtje schreef:
Foute opvatting wat mij betreft. Ik longeer bijna altijd met feestylehalster en lijn en zo slecht zien onze paarden er toch niet uit. het is maar net wat je vraagt laat je ze alleen een beetje links om draven en rechts om draven dan train je ook niet als je al die martlewerktuigen er aan hebt zitten het gaat om de overgangen de oplettenheid die je vraagt de groote van de cirkels en de tijdsduur met een kwartier lukt natuurlijk niks ook niet met werktuigen want dan zijn ze nog niet eens warm gedraaid. En trainen doe je ook niet aan de longe de longe is een onderdeel van de training en daar onder valt ook dresuur training en buiten rijden

En met een halster en lijn kan je ze niet verpesten in tegen stelling tot vaak veel en verkeerd gebruikte "hulpmiddelen" dat is het zelfde als geen gelul trek hem in de krul


Je trekt nogal wat conclusies zeg... Ik zie hier een heel fijn lopend paard dat mooi ontspannen met een neerwaartse tendens loopt. Precies zoals we het willen zien dus!
De touwtjes hangen overal redelijk slap en van gedwongen in de krul lopen is dus geen sprake!
[/quote]

Ik heb het niet over dit paard ik ga geen conclusie trekken van een foto kan niet eens zien of ze op haar eigen benen Verward loopt of dat ze wordt voort gedreven door de zweep Verward dus. Ik vertel alleen mijn visie op basis van wat ik doe zie en hoor.

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-03 00:19

pferdtje schreef:
Ik heb het niet over dit paard ik ga geen conclusie trekken van een foto kan niet eens zien of ze op haar eigen benen Verward loopt of dat ze wordt voort gedreven door de zweep Verward dus. Ik vertel alleen mijn visie op basis van wat ik doe zie en hoor.


Een paard wat evt. zou worden voortgedreven door een zweep kan evengoed op zijn eigen benen lopen. Mijn paard heeft een erg goede zelfhouding waardoor goed is af te zien dat ze zeer zeker op eigen benen loopt. Ook vanaf deze foto's.

Masja

pferdtje
Berichten: 688
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 10:18

masja"]
[quote="pferdtje schreef:
Ik heb het niet over dit paard ik ga geen conclusie trekken van een foto kan niet eens zien of ze op haar eigen benen Verward loopt of dat ze wordt voort gedreven door de zweep Verward dus. Ik vertel alleen mijn visie op basis van wat ik doe zie en hoor.


Een paard wat evt. zou worden voortgedreven door een zweep kan evengoed op zijn eigen benen lopen. Mijn paard heeft een erg goede zelfhouding waardoor goed is af te zien dat ze zeer zeker op eigen benen loopt. Ook vanaf deze foto's.

Masja
[/quote]

Daar ga ik me verder helemaal niet mee bezig houden ik geloof best dat jij weet of je paard op zijn eigen benen loopt of niet daar ben ik van overtuigd

Mijn opmerking was in het algemeen en niet op dit paard gericht

En nu wil ik er niks meer over horen!!!! Boos!