Het Paard dat ik van Pipo heb afgepikt (v Jazz)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-03 20:10

ocianx schreef:
heey gave fotows hoor
ennuh ik zou maar wel even afkloppen haha je weet maar nooit wat er nog komt (met de bokkesprongen dan he haha lol)


Ja ik heb het al aan den lijve ondervonden. Ik ben er eergister al afgerold, kwam wel op netjes mn beentjes terecht Haha!. Maar dat zijn meer joligheid sprongen, Ze is absoluut niet gemeen met bokken ofzo.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 20:11

Hey ze is ook een halfzus van mijn Tos. Maar die is net ietsjes mooier Tong uitsteken

lees m'n onderschift maar ff

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 20:12

haha circus combinatie maar op het moment dat je ook salto's gaat doen moet je wel even bellen want dat wil ik ook zien Lachen

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-03 20:14

LuvdaTossa schreef:
Hey ze is ook een halfzus van mijn Tos. Maar die is net ietsjes mooier Tong uitsteken

lees m'n onderschift maar ff


Ben het met je onderschrift eens! Maar natuurlijk niet dat Tos mooier is dan deze merrie Haha! Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 20:16

LuvdaTossa schreef:
Hey ze is ook een halfzus van mijn Tos. Maar die is net ietsjes mooier Tong uitsteken

lees m'n onderschift maar ff



Wannabet komt uit dezelfde moeder, moeders zetten toch wat meer stempel op de nakomelingen, en deze moeder al helemaal.

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-03 20:18

Het maakt niet zoveel uit welke hengst je op deze moeder zet. Ze bewegen allemaal gruwelijk goed en ze hebben allemaal hetzelfde lijf...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 20:22

Ook leuk te vermelden.

Toen ik haar in augustus ging doen, verklaarden de dames mij toch een beetje voor gek. Ze was toen helemaal niet mooi, en erg schichtig en bang.

Hoezo ga je "die" doen dan???? Gewoon, zei ik omdat het een hele beste is. Nou daar waar ze niet echt van overtuigt. Nu vechten ze bijna om wie erop mag Haha! Haha!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 20:31

Zeker een heel erg wijs dier! Kun je Jan niet overhalen om hierheen te verhuizen? Lachen

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-03 20:46

Of jou om hierheen te komen?? Haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 20:55

zeker leuke foto's. in mijn gedachten was ze veel donkerder.

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 21:31

Van de zomer had ik haar ook al zien lopen. Was toen al helemaal weg van haar. Echt een heel mooi beestje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 21:43

Leonie_M schreef:
Van de zomer had ik haar ook al zien lopen. Was toen al helemaal weg van haar. Echt een heel mooi beestje



Betekend dat wij dus een boktmeeting hebben gehad????

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 21:52

Nou echt een boktmeeting kan je het niet noemen. Ik stond van de zomer bij jullie buren Haha!. En zag jullie dus regelmatig rijden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 22:06

Leonie_M schreef:
Nou echt een boktmeeting kan je het niet noemen. Ik stond van de zomer bij jullie buren Haha!. En zag jullie dus regelmatig rijden


Ah, vandaar.........ik heb je niet gezien, maar er lopen vrij veel mensen rond daar.

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-03 22:30

Ik dacht ook al...? Waneer heb je ons gezien dan...?! Maar nu is het duidelijk! Haha!

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 22:42

Wow wat een beest!! echt heel mooi!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 22:43

Je had het me al verteld Pipo, maar je hebt helemaal gelijk; dit is een plaatje om te zien hoor. Jammer dat je d'r niet zelf meer rijden kan. Maar voor jou Saluut is het natuurlijk geweldig om zulke leuke paarden te kunnen rijden. Ziet er goed uit!!!! Lachen

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 22:58

Dat ziet er netjes uit zeg, vooral omdat ze nog maar zo kort onder het zadel loopt. Lekkere ruime passen. Succes verder!

Keesje

Berichten: 1985
Geregistreerd: 09-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 23:02

woooooooow, mooi paard

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 23:08

Pipo schreef:
Ook leuk te vermelden.

Toen ik haar in augustus ging doen, verklaarden de dames mij toch een beetje voor gek. Ze was toen helemaal niet mooi, en erg schichtig en bang.

Hoezo ga je "die" doen dan???? Gewoon, zei ik omdat het een hele beste is. Nou daar waar ze niet echt van overtuigt. Nu vechten ze bijna om wie erop mag Haha! Haha!


Ha dat had ik ook. Tos was vreselijk, knalde iedereen de box uit Tong uitsteken maar liet mij er gelukkig wel in *LOL* Toen ik haar ging beleren heb ik veel mensen gehad die zeiden dat ik met m'n leven speelde Bloos! Dat deed ik NIET omdat ik gewoon met m'n beste vriendinnetje bezig was Haha! En volgend jaar gaan we starten en we doen samen ons best Clown

Maar ik baal er nog steeds van dat ze steeds DE Jazz of DE Zwarte zeggen; ZE heeft een naam!!!!! Gewoon Tosca.......... Mijn lieve Tos Lovers

Sall

Berichten: 6712
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 23:09

He wat grappig! Zij lijkt enorm veel op mijn nieuwe aanwinst (zou je niet zeggen na mijn 'modderfoto's' Knipoog
Mijn merrie is er 1 van Cocktail, en heeft ook wat streken... zie onderwerp *auw*, maar er zit geen kwaad in..
Ik hoop snel wat mooiere foto's van haar te hebben dan kan je het zien..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 23:16

Deze merrie heeft helemaal geen streken is gewoon een erg braaf en werkwillig paard.

Ze vonden het raar Luvdatessa omdat het destijds niet echt een mooi paard was.

Sall

Berichten: 6712
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 23:21

Ik bedoel 'streken' ook niet negatief hoor.. Ik had het waarschijnlijk tussen aanhalingtekens moeten zetten.
Het voorval van vandaag was meer een samenloop van omstandigheden en zoals ik al aangaf in mijn onderwerp, ik zit nu alles een beetje op een rijtje te zetten hoe ik het had kunnen voorkomen.
Verder is het een schat van een paard.

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 23:26

He leuke foto's hoor! En eh, Piep, sinds we van de zomer deze merrie weer terug ons land op moesten jagen heb ik geen moment getweifeld aan haar kwaliteiten Haha! Poeh wat kan dat dier sjouwen. Maar nu ze weer wat voller is wordt ze met de dag mooier.

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 09:58

Sjees wat een leuk beest!! Dat ziet er echt goed uit, ik kan me voorstellen dat je blij bent dat je dit paard van pipo hebt kunnen overnemen. Er zijn maar weinig mensen die op zo'n getalenteerd paard rijden. En ik snap nu ook waarom pipo zo'n jazz fan is. Alles jazzen die ze laat zien zijn ronduit toppers! Hier ga je vast een super toekomst mee tegemoed.