Het is alweer een tijdje terug dat ik een topic maak van Pelayo. Ik heb de afgelopen weken veel stage gehad en heb hem daarom niet vaak kunnen rijden. De laatste 2 weken mocht hij wel mee naar stage en daar heb ik ook les gehad, maar ik heb hier geen foto's van

Afgelopen week hebben we weer springles gehad. In het begin was hij heel braaf, sprong netjes voor de eerste keer over het blok, had wel een weigering bij het hekje (waar hij iedere les wel een keer overheen springt...). Aan het einde van de les had hij er genoeg van en weigerde hij bij ongeveer iedere hindernis. Stom beest >.> Maar zoals ze dat daar zeiden: 'Je leert pas echt rijden als ze weigeren' waar wel een kern van waarheid in zit natuurlijk.
Voor wie Pelayo nog niet kent:
Pelayo
5 (hij is 21 juni 5 geworden

Ruin
NRPS
Pablo x Carl
Eigen commentaar:
- Contact houden boven de sprong
- Tenen
- Heb een beetje pianohandjes
- Minder uit het zadel komen
1. Hij loopt misschien niet mooi in een krulletje, maar ik vind het beenwerk wel heel mooi.

Blije pony
2. Inspringen

3. Hier springt hij mooi, ik moet contact houden

Wat is dat?
4. Totaaaaaal niet eng

Lieve Pelayo

5. Nog een keertje

6. Niet zo'n lieve Pelayo

7. Hij kan het wel

8. Hindernisje erbij

9. Hij tilt mooi zijn beentjes op

10. Oh oliebol! Een oxer! (stiekem kijkt hij de westernpaarden op stal af.. Hij was er al een keer langsgegaan dus vandaar dat de balk schuin ligt)

11. Stijltjes zijn niet eng

12. Alhoewel...

13. Hij kan wel over het halve oxertje heen

14. Dit vind ik een mooie foto

15. Nog een fotootje van de dressuurles, mama was net te vroeg opgehouden met foto's maken want hierna liep hij pas fijn.