Nikita @ work commentaar please

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 22:06

Ziet er super netjes uit! en wat al eerder is gezegd, je hakken uitdrukken en het is nòg beter! Lachen

Wat is ze ook mooi Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 22:28

Grappig paardje wel... niet mijn type.

Zo te zien gebruikt ze haar achterhand alles behalve actief. Probeer daar wat aan te doen. Dat is erg zonde, want ik denk dat het paard met de juiste ruiter best leuk kan lopen

Probeer zelf wat meer in je zadel te gaan zitten.
Als je wat beter zit en je bekken kantelt dan kun je ook je benen beter naar achteren liggen. Als je wat dieper in je zadel zit zul je merken dat je ook niet meer zo in haar mond zit.
Want op de foto's te zien zoek je veel te veel steun in haar mond en dat is niet goed. Voor jouw zit niet maar voor het paard helemaal niet

En probeer erop te letten dat je je voeten niet al te ver in de beugels stopt. Als je valt kun je blijven haken.

Mag ik vragen hoelang je al rijdt?

En nog een tip: doe je sporen af.... Je zoekt nog veel te veel steun in de mond en dan kun je nooit goed je benen stil houden... Probeer eerst eens een goede onafhankelijke zit te creeren alvorens naar een paar sporen te grijpen.

Maar houdt vol het lukt vanzelf wel!!! OK dan!

MarkKH
Berichten: 551
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-03 00:10

Hee wat geinig, dit topic is al best wel oud.. een maandje nu geloof ik.. het rijden is nu alweer een behoorlijk stuk veranderd.. mn het achterhand gebruik en het door de rug lopen zijn zaken waar we veel aan hebben gewerkt en die nu ook al wel weer beter gaan...

@sorane, ik rij nu een dik jaar. September 2002 ben ik voor het allereerst op een manegepaard gaan zitten, November 2002 begonnen met een verzorgpaard voor 2x in de week en eens in de week manegeles. In juni werd dit paard verkocht en in juli heb ik dit paard gekocht...

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 19:47

Jongens dit topic is al een maand oud Schijnheilig
Dit gaat dus ook op slot.