wat vinden jullie van mij nieuwe setje?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 20:38

GribaldiFAN"]
Zie je nu wel dat het woord stang en trens niet in de titel hoeft te staan om veel vieuws en reacties te scoren! Haha!
[/quote]
kijk die snapt hem !

[quote="flair schreef:
Je kunt ook gewoon aan je houding gaan werken hoor ipv smoesjes als "ik ben een crossruiter dus ik hoef niet" te verzinnen.


ik verzin dat smoesje niet, ook met een minder nette zit kun je paarden heel goed rijden hoor, en neem maar van mij aan dat het een moment opname is, als je op andere foto's kijkt kun je zien dat het heus wel mee valt, okej geen dressuurzit, maar echt geen tegenwerkende zit.
Laatst bijgewerkt door CM_ op 09-10-03 20:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 20:39

Zo zie jemaar Gribaldi, dat je helemaal geen rare dingen in de titel hoeft te zetten om toch wel de aandacht te krijgen

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 20:40

maar de korte beugels zijn igg een oorzaak!! heb mijn bril heus wel op hoor Haha! als ze haar benen langer had gehad dan hadden haar kuiten op die plaats gelegen en haar hakken onder de buik en had ze alleen kunnen 'prikken' door haar benen op te trekken... maarja... als je ervanuit gaat dat ze dat dan niet doet, dan hattie dus geen plooien gehad Lachen zo goed beargumenteerd?

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 20:41

runningkawa schreef:
Zo zie jemaar Gribaldi, dat je helemaal geen rare dingen in de titel hoeft te zetten om toch wel de aandacht te krijgen

Hahahaha Dat is een hint zeker Knipoog

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 20:41

Suleika schreef:
maar de korte beugels zijn igg een oorzaak!! heb mijn bril heus wel op hoor Haha! als ze haar benen langer had gehad dan hadden haar kuiten op die plaats gelegen en haar hakken onder de buik en had ze alleen kunnen 'prikken' door haar benen op te trekken... maarja... als je ervanuit gaat dat ze dat dan niet doet, dan hattie dus geen plooien gehad Lachen zo goed beargumenteerd?

Kost het dan zoveel energie om de beugels een paar gaatjes langer te doen? Gaaaap

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 20:42

Afbeelding

[edit] heb een foto weggehaald, ik kon het commentaar niet aan ! Tong uitsteken:P Haha! [/edit]
Laatst bijgewerkt door CM_ op 09-10-03 20:53, in het totaal 2 keer bewerkt

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 20:42

Jammergenoeg staan er alleen springfoto`s in je profiel, waarop ik je houding dus niet kan beoordelen. Daarom zei ik trouwens ook, als dit je houding is, werk je je paard tegen. Daar ga je niet tegenin dus dan neem ik aan dat dit jouw houding is.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 20:43

ah je was me net voor, ik zie dus op de laatste foto al een vreselijk vriendelijke binnenhand

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 20:43

Ik vind het een leuke fjord om te zien!
moet zeggen dat ik normaal niet zoveel met fjorden heb maar die van jou is leuk

Het enige jammere vind ik die stang en trens....

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 20:45

runningkawa schreef:
Zo zie jemaar Gribaldi, dat je helemaal geen rare dingen in de titel hoeft te zetten om toch wel de aandacht te krijgen


Mwoah, vond het titeltje anders best interessant hoor. Zag al de meest kinky setjes voor mijn neus Haha!

prompter

Berichten: 11152
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 20:45

Mooie paarden Crossmonster !

Maar we zijn wel erg ver van LouLou afgedwaald... Scheve mond

niva6

Berichten: 49
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 20:45

hoihoi
ohhh mooi! mooie fjord *LOL*
ik hoop dat de mijne over een tijdje ook zo mooi kan lopen, ze kan heel mooi lopen maar er moet nog wat aan gedaan worden...
groetjes OK dan!
Laatst bijgewerkt door niva6 op 09-10-03 20:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 20:45

Die eerst geplaatse foto is mooi, die 2e had je beter niet kunnen plaatsen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 20:47

Fasel"]
[quote="runningkawa schreef:
Zo zie jemaar Gribaldi, dat je helemaal geen rare dingen in de titel hoeft te zetten om toch wel de aandacht te krijgen


Mwoah, vond het titeltje anders best interessant hoor. Zag al de meest kinky setjes voor mijn neus Haha!
[/quote]

Maar ik hou niet eens van setjes en toch ben ik weer hier in verzeild geraakt.
tskkk, hoe kan dat nu weer? Lachen

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 20:47

flair schreef:
ah je was me net voor, ik zie dus op de laatste foto al een vreselijk vriendelijke binnenhand


mm dan zullen we het over de foto's in jou profiel maar niet hebben Lips are sealed
maar goed , die hand dat zie ik ook wel, is ook een punt om aan te werken!
dus als iemand nog BRUIKBARE tips heeft ?? Lachen
(dus geen snierten tegenover mij !!! maar gewoon GOED GEGRONDE tips = UITLEG,zijn meer dan welkom )

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 20:48

Yoline"]
[quote="Suleika schreef:
maar de korte beugels zijn igg een oorzaak!! heb mijn bril heus wel op hoor Haha! als ze haar benen langer had gehad dan hadden haar kuiten op die plaats gelegen en haar hakken onder de buik en had ze alleen kunnen 'prikken' door haar benen op te trekken... maarja... als je ervanuit gaat dat ze dat dan niet doet, dan hattie dus geen plooien gehad Lachen zo goed beargumenteerd?

Kost het dan zoveel energie om de beugels een paar gaatjes langer te doen? Gaaaap
[/quote]

nee. maar wat gebeurd is is gebeurd en kun je toch niet meer veranderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 20:49

Nou als ex-springruiter, die nog nooit een dressuurzadel had gezien van dichtbij tot 2 jaar terug, kan ik wel melden dat als je altijd met korte beugels rijd, het niet zo makkelijk is om ineens lang te gaan rijden.

Dat valt echt vies tegen.
Dat moet je echt oefenen en gaat dus niet in 1 keer.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 20:50

crossmonster"]
[quote="flair schreef:
ah je was me net voor, ik zie dus op de laatste foto al een vreselijk vriendelijke binnenhand


mm dan zullen we het over de foto's in jou profiel maar niet hebben Lips are sealed
maar goed , die hand dat zie ik ook wel, is ook een punt om aan te werken!
dus als iemand nog BRUIKBARE tips heeft ?? Lachen
(dus geen snierten tegenover mij !!! maar gewoon GOED GEGRONDE tips = UITLEG,zijn meer dan welkom )
[/quote]

Ik beweer dan ook niet dat ik mijn paard niet dwarszit en geen goede dressuurhouding hoef te hebben omdat ik spring. Clown

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 20:52

flair"]
[quote="crossmonster"][quote="flair schreef:
ah je was me net voor, ik zie dus op de laatste foto al een vreselijk vriendelijke binnenhand


mm dan zullen we het over de foto's in jou profiel maar niet hebben Lips are sealed
maar goed , die hand dat zie ik ook wel, is ook een punt om aan te werken!
dus als iemand nog BRUIKBARE tips heeft ?? Lachen
(dus geen snierten tegenover mij !!! maar gewoon GOED GEGRONDE tips = UITLEG,zijn meer dan welkom )
[/quote]

Ik beweer dan ook niet dat ik mijn paard niet dwarszit en geen goede dressuurhouding hoef te hebben omdat ik spring. Clown
[/quote]

waar beweer ik dat???
ik zit het paard (MEESTAL) niet in de weg, goed die op die fjord is een verkeerd gekozen foto van een verkeerd moment !
ik zeg alleen dat ik geen goede houding heb , ik heb als ik loop of zit ook een verkeerde houding......sja ben nou eenmaal mismaakt Verdrietig Knipoog

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 20:54

Het is dat je het zelf zegt Haha!
Maarja, whatever, ik hoop ook oprecht dat je normaal niet zo rijdt.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 21:00

nou nou flair zo kan ie wel weer..............jouw profielfoto's zijn ook niet volmaakt, en gelukkig maar, want we zijn geen van allen volmaakt.
Bah wat zou de wereld saai zijn als we allemaal anky zouden zijn ......

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 21:04

Daar kan je (gelukkig) geen prikkende sporen of handjes die naar mijn kruis neigen vinden.

maar ok, foto van crossmonster is een momentopname en misschien had ze wel gewoon jeuk ergens, en als je jeuk hebt moet je krabben

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 21:05

IngridM schreef:
nou nou flair zo kan ie wel weer..............jouw profielfoto's zijn ook niet volmaakt, en gelukkig maar, want we zijn geen van allen volmaakt.
Bah wat zou de wereld saai zijn als we allemaal anky zouden zijn ......


whaha idd dan moeten we ruzie gaan maken over elkaars setjes Tong uitsteken:P:P

ik ben ook geen topruiter, ook nooit beweerd ook niet, ik ben een hobby ruiter,ik heb jarenlang intensief wedstrijden gereden, nu rijd ik op zijn hoogst 4 wedstrijden in een jaar...maar volgend jaar gaat dat veranderen, want binnenkort ga ik ook weer les nemen
en dat is hard nodig ! Haha!
dat weet ik zelf ook wel, ik rijd nu sinds een paar jaar puur hobbymatig, en lekker veel in het bos, en af en toe een B of L cross, en zelfs met mijn rijsteil eindig ik altijd in de prijzen , zal wel aan de kwaliteit van de paarden liggen Haha! dus mensen maak je niet druk, ik denk helemaal niet dat ik een geweldige topruiter ben, ik heb plezier in hoe ik nu rijd, zouden meer mensen moeten doen *LOL* *LOL*

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 21:06

flair schreef:
Daar kan je (gelukkig) geen prikkende sporen of handjes die naar mijn kruis neigen vinden.

maar ok, foto van crossmonster is een momentopname en misschien had ze wel gewoon jeuk ergens, en als je jeuk hebt moet je krabben

handjes naar je eigen kruis wel, maar dan zal je ook wel jeuk hebben gehad denk ik Haha!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 21:08

crossmonster schreef:
[ zal wel aan de kwaliteit van de paarden liggen Haha!
[/quote]


maar jij hebt natuurlijk ook alleen toppers met geweldige stambomen en dan hoef je zelf niets meer te doen, dat is nou het fijne van die goede paarden...............