wat vinden jullie van mij nieuwe setje?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 17:51

wat een topcombinatie zeg!!! HEEEEEL mooi, maar ik had alleen even op de weg gebleven denk ik, even heen en weer draven......!!! mag ik ook een keer op hem komen frutselen met stang en trensie ? super zo'n fjordie!!!

Maarre...bregje...........je zit niet schouder heup hak hoor Haha!

prompter

Berichten: 11091
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 17:55

Zoals ik in een ander topic hier ook heb gezegd: stang en trens is wat overdreven, maar goed.

Ik vind het een hele chique fjord, met een goede draf, en bordeaux staat prima!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 18:16

Het gaat toch geen rage worden heen en weer rijden met een stang en trens? En bregje je zit..... Tong uitsteken Ik vind het beeld bij brechje overigens wel het mooist ook het vriendelijkst met de stang gereden maar dat zal ook wel de ervaring zijn. Verders erg leuk sjetje en mooie combinatie.
Laatst bijgewerkt door HorseMoments op 09-10-03 18:26, in het totaal 1 keer bewerkt

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 18:20

GribaldiFAN schreef:
Het gaat toch geen rage worden heen en weer rijden met een stang en trens? En bregje je zit..... Tong uitsteken Ik vind het beeld bij brechje overigens wel het mooist ook het vriendelijkst met de stang gereden maar dat zal ook wel de ervaring zijn. Verders erg leuk sjetje en mooie combinatie.


je gaat toch niet mijn zit afkraken he? ik zal je eens *()^*(^$$@&*%$*(#@&%$!@ Boos!:(:(

whaha nee geintje
ik ben nou eenmaal geen dresuurprikker he ? Schijnheilig maar binnenkort krijg ik op hoog niveau les Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 18:23

Zooooo,
dit is vreemd....
Loulou is gaaf! En die stang en trens zitten er best in!
Alleen wel een beetje vreemd dat ene crossmonster, die het onzin vind om met stang en trens te rijden, dat zelf wel mag op een B Fjord?

Setje is mooi! Ik zelf heb ook net zo'n kleur shabrack alleen heb ik er dan aubergine kleurige bandages bij, die zouden Loulou ook heel mooi staan!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 18:26

Sjuimpje schreef:
Zooooo,
dit is vreemd....
Loulou is gaaf! En die stang en trens zitten er best in!
Alleen wel een beetje vreemd dat ene crossmonster, die het onzin vind om met stang en trens te rijden, dat zelf wel mag op een B Fjord?

Setje is mooi! Ik zelf heb ook net zo'n kleur shabrack alleen heb ik er dan aubergine kleurige bandages bij, die zouden Loulou ook heel mooi staan!


ene crossmonster???
mm moet ik me nu aangevallen voelen ? Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 18:28

Zou ik maar doen, of heeft een stang en trens (of trix zoals jij het noemt) wel nut als jij er mee rijdt? Verward

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 18:32

Sjuimpje schreef:
Zou ik maar doen, of heeft een stang en trens (of trix zoals jij het noemt) wel nut als jij er mee rijdt? Verward


oehhh I'M scared !!

sja je had loulou op een idee gebracht met jouw topic, nu wilde zij ook een keer leuke foto's maken met dat hoofdstel
en mensen mogen reacties geven wat ze willen, ik laat echt geen leger op die mensen afstormen om mij en lou te beschermen.
NUT heeft het niet, maar het gaat ook niet om dat hoofdstel , maar om de pony en het setje

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 18:35

maar laten we dit topic netjes houden, het gaat hier om loulou en haar pony, niet om mij en jou, wel dan ?

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 18:38

Tja ik zal ook maar weer reageren. Ik vind de manier waarop brechje met stang en trens rijd niet storend. Allen het nut met een b paard met stang en trix te rijden???? Maar dit lijkt dan ook een reacties op de foto's van het andere topic dus is het weer hetzelfde verhaal als gisteren. De manier waarop vind ik van brechje echter vriendelijker eruit zien. Maartje daarintegen tja, je kunt het haar ook niet kwalijk nemen als ze er nog nooit mee gereden heeft. Maar het is aan te raden vooral in het begin de stang teugel vrij los te houden.

Ik hoop dat het verschil duidelijk mag zijn!!!
Afbeelding
Afbeelding

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 18:40

je hebt helemaal gelijk,gribje!
het was ook voor de lol, en NUT nee dat heeft het zeker niet!
alleen kan een fjord die elke dag flink gereden word, en ook een stang gewend is ,daar gelukkig wel tegen

maudy

Berichten: 1309
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 18:55

ik weet dat het een momentopname is en ik weet dat het nergens op slaat, maar moet je eens naar de oren van het paard kijken en naar het commentaar! Schijnheilig

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 18:56

Even helemaal los van het andere topic,
Loulou zelf rijdt met te veel stang, maar de pony is wel gedragen en ze heeft een hele nette zit.
Crossmonster daarentegen vind ik met teveel spoor rijden, boven de spoor hangt een plooi huid, de inwerking van de stang is wel mooi, maar de benen zijn te ver naar voren gestoken en de handen liggen bijna op het bovenbeen.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 19:02

schiet mij maar helemaal lek. Eerst Sjuimpje met S&T voor het plaatje, en nu Loulou er bij....
Jullie moeten het allemaal lekker zelf weten, maar nut? owhja, het is zoooo mooi.
Moet ik eens proberen, een foto van Jamaica met S&T "want het is slechts voor de mooi"
Goh, Ouwe koei, Debo's bit wat ook puur voor de mooi, kreeg ook heel bokt over haar heen, en dit mag nu ineens allemaal wel???
Waar gaat dit heen jongens?

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 19:04

Mooi setje, staat Loulou goed
Maarre, is een gewone trens ineens uit de mode ofzo? Verward

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 19:21

mooi setje hoor! ziet er super uit! alleen idd, kijk eens naar die oren! jaja ik weet ook dondersgoed dat het een momentopname is maar toch.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 19:24

Toen ik naar de foto's keek viel het me al op dat Loulou met een ontzettend doorgeslagen stang reed, alsof het een soort noodrem is. Met "bregje" is dat wel minder, maar daar is wel meer minder aan.

Stef, we hebben het mondstuk van deze bitten niet gezien, maar dat was waar iedereen bij Debo over viel he Knipoog.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 19:28

Het gaat me om het principe. Ik zeg ook niet dat het commentaar op debo wel of niet terecht was. Laat ik wijselijk in het midden.
Bij sjuimpje vond ik het al niet nodig, en dit vind ik helemaal te ver gaan. De combinatie is verdikke B!
Wat is het volgende? Moet ik bij de manege pony's ook maar stang en trens ingooien? Want het is mooier... :N

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 19:30

Lovely schreef:
Toen ik naar de foto's keek viel het me al op dat Loulou met een ontzettend doorgeslagen stang reed, alsof het een soort noodrem is. Met "bregje" is dat wel minder, maar daar is wel meer minder aan.

Stef, we hebben het mondstuk van deze bitten niet gezien, maar dat was waar iedereen bij Debo over viel he Knipoog.

Daar heb je gelijk in lov. maar ik denk dat de inwerking van de stang wel heeeeeel erg belangrijk is als je ermee rijd. Zelf heb ik in het begin erg veel fouten gemaakt met het rijden met stang en trens en door het te doen leer je het steeds beter te gebruiken. Als je de meeste basis ruiters gaat bekijken die met stang en trens rijden zie je dat dit ontzettend vaak "fout" gebruikt wordt. Dat op de foto's het paard de oren naar voren heeft wil niet zeggen dat de inwerking van het bit goed is. Vooral deze fjord die vaker een stang gewend is zal niet zo onder de indruk zijn van een stang en daar niet zo heftig op reageren. Feit blijft wel dat het fout blijft. Daarnaast heeft sjuim gelijk dat het beeld bij maartje mooier is. Ze zit mooier en het beeld kijkt vriendelijker.
En daarnaast sluit ik me volledig aan bij stef!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 19:47

Denk dat ik Twilight morgen ook de S&T in ga hangen
Die heeft nog wat moeite met oprichting en op de achterhand lopen.
Word ook een paar keer per week gereden, dus dat kan best
Ow ja, ook ff sporen aan doen, anders heb ik misschien kans dat hij niet zo voorwaarts is.

Top plan, morgen ff foto's maken
heb er nu al zin in

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 19:53

Yoline schreef:
Mooi setje, staat Loulou goed
Maarre, is een gewone trens ineens uit de mode ofzo? Verward


nee dat is inderdaad uit de mode, kan ECHT niet meer hoor Haha!

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 19:54

IngridM"]
[quote="Yoline schreef:
Mooi setje, staat Loulou goed
Maarre, is een gewone trens ineens uit de mode ofzo? Verward


nee dat is inderdaad uit de mode, kan ECHT niet meer hoor Haha!
[/quote]
Gossie, wat ben ik vreselijk ouderwets dan Tong uitsteken
Tsjoh, morgen dan ook maar ffies langs de ruitersportwinkel, achterblijven kan natuurlijk niet Scheve mond

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 19:56

Van wie kan ik een S&T hoofdstel lenen, Sjuimpje van jou misschien Schijnheilig

Leuke Fjord en bordeaux staat haar erg goed!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 19:57

Ik vind eigenlijk dat Loulou hier nu ook een waarschuwing voor moet krijgen... dit is toch sensatiezoekerij en uitdagen van de medebokkers?

Daarom ga ik dus niet happen op deze foto`s.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 19:57

Ik heb nog een stang en trens hoofdstel in de aanbieding! Om precies te zijn die om de ruinen van Sarabande hangt
Geen geintje en wees gerust, ik heb nog 3 andere stang en trens hoofdstellen.