Sarabandes ruinen met Stang en Trens gereden:

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 14:32

CGJ12 schreef:
Dat doe ik zelf nog dagelijks Haha!
Volgens mij was dat als reactie bedoeld op mijn reactie. Was pipo je effe te snel voor.... Haha!

En Jeanneke volgens mij zegt niemand dat de paarden hier te lijden hebben. Ze zien er goed uit en 5 minuutjes zo rondlopen kan idd echt geen kwaad. Maar men vraagt zich gewoon af wat de meerwaarde hiervan is, daarnaast wilde ik zelf benadrukken dat niet iedereen dit zomaar moet doen. Sjuim rijd zelf vaker met S&T, de meeste bokkers hier niet. Als die dan voor de lol ook maar even gaan proberen, zoals dat uit sommige reacties al blijkt denk ik dat hier een verkeerd voorbeeld wordt gezet. Daaranast vraag je zelf om reactie als je een topic opent. Je moet dan ook tegen kritiek kunnen anders moet je niets plaatsen!

Overigens wordt dit zo wel een erg lang topic Haha! Over veel vieuws gesproken *LOL*


mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 14:54

Ik vind het een beetje kinderachtig om maar over de S&T door te zaniken (alhoewel het niet in de titel had hoeven staan, ik bedoel als ik een foto plaats met "Lekker met de slof gereden" kan ik ook op dergelijke reactie wachten). De paarden zien er goed uit, Sjuimpje heeft ze goed aan het lopen en ik neem aan de eigenaresse er ook geen problemen mee heeft en dat de paarden weer heel op stal staan dus ik snap deze kritiek niet!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 15:16

Destinietje schreef:
Sjuimpje is niet heilig ofzo!



al denken velen hier van wel..........en durft er bij haar niemand commentaar te geven, maar als pietje met z'n boerenknol zoiets zou doen............ Ziek

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 15:38

IngridM"]
[quote="Destinietje schreef:
Sjuimpje is niet heilig ofzo!



al denken velen hier van wel..........en durft er bij haar niemand commentaar te geven, maar als pietje met z'n boerenknol zoiets zou doen............ Ziek
[/quote]

Gefrustreerd??? Ach gut

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 15:43

IngridM"]
[quote="Destinietje"] Sjuimpje is niet heilig ofzo!
[/quote]


al denken velen hier van wel..........en durft er bij haar niemand commentaar te geven, maar als pietje met z'n boerenknol zoiets zou doen............ Ziek
[/quote]

Mee eens. Als ik dat zou doen, nou dan weet ik wat er weer over me heen komt. Het zijn altijd dezelfde die wel commentaar mogen leveren op andere, maar als ze zelf een keer commentaar krijgen........... Boos!

De schaar van de stang moet toch ten opzichte van de mond in een hoek van 45 tot hooguit 60 graden zijn? Verward Op de foto's zie ik heel wat anders.

[quote="Kleintje schreef:
Het zal bokt eens niet zijn waar iedereen gelijk weer commentaar heeft.
Wat is het??? Jaloezie omdat Sjuimpje wel met Stang en Trens KAN en officieel MAG rijden en velen hier niet???


KAN en MAG rijden is wel een heel groot verschil. Iedereen MAG met stang en trens rijden. Daar hoef je geen "officieel" Z voor te zijn. Haha!

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 15:46

Phia, als je verder leest dan zie je hoe ik het bedoel.
Ik had het over kunnen en officieelmogen.
Maar goed, als jij Sjuimpje de grond in kan trappen dan doe je het graag... dat is inmiddels bekend.

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 15:51

Kleintje schreef:
Maar goed, als jij Sjuimpje de grond in kan trappen dan doe je het graag... dat is inmiddels bekend.


En als het andersom ook maar de schijn heeft zo te zijn, dan worden er allerlei toeren uitgehaald om de berichten (of hele topics) maar te verwijderen die geplaatst zijn, nietwaar Phia? Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 16:00

Stang en Trix, hihihi, dat klinkt wel geinig. Net als de Tommie-teugel Knipoog.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 16:02

wat ben ik blij dat de werking van een stang en trens compleet langs me heen gaan als ik deze topic verder volg... ik vind het best leuk om te lezen hoe heftig de voor-, en tegenstand. Haha! misschien moet ik me toch maar eens gaan verdiepen in de zaak stang en trens... Cool

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 16:02

Lovely schreef:
Stang en Trix, hihihi, dat klinkt wel geinig. Net als de Tommie-teugel Knipoog.


Mes en vork...........kan ook Haha!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 16:05

Anoukie"]
[quote="IngridM"][quote="Destinietje schreef:
Sjuimpje is niet heilig ofzo!



al denken velen hier van wel..........en durft er bij haar niemand commentaar te geven, maar als pietje met z'n boerenknol zoiets zou doen............ Ziek
[/quote]

Gefrustreerd??? Ach gut
[/quote]

tss niets gefrustreerd hoor!!!
ik ben het met ingrid eens!!
als er foto's op bokt worden gezet, word daar commentaar bij gezet, dat is logisch wat je zet ze niet voor niets op bokt, commentaar op je houding en op het lopen(najah momentopname) van het paard, dat zijn dingen waar je iets aan hebt!
dat st&tr had niet in de titel hoeven staan, en de paarden had ik ook liever met een gewoon trensje gezien, dat levert gewoon bepaald commentaar op, niets geen vete tegen sjuimpje ofzo en jalouzie al helemaal niet!!!!!!!
gewoon commentaar zoals in alle andere topics met rijfoto's
alleen kunnen anderen er schijnbaar beter tegen!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 16:08

Pellie"]
wat ben ik blij dat de werking van een stang en trens compleet langs me heen gaan als ik deze topic verder volg... ik vind het best leuk om te lezen hoe heftig de voor-, en tegenstand. Haha! misschien moet ik me toch maar eens gaan verdiepen in de zaak stang en trens... Cool
[/quote]
het gaat niet zozeer om de stang en trix, het gaat meer erom dat het speciaal voor de foto in paarden word gehangen die weinig training hebben gehad laatste tijd....
[quote="lovely schreef:
Stang en Trix, hihihi, dat klinkt wel geinig. Net als de Tommie-teugel .

haha jah vond ik ook grappig, op deurne geleerd (hehe toch nog IETS geleerd daar Haha! )

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 16:19

Dames en heren,
Kunnen we het misschien ook nog op een beetje een normale manier met elkaar over de foto's hebben. Het dreigt weer erg de verkeerde kant uit te gaan.

Iedereen weet dat je op foto's zowel negatieve als positieve reacties kunt krijgen, maar om elkaar nu meteen aan te gaan vallen op elkaar woorden vind ik niet nodig.
Als iemand het niet zo vind dat Sjuimpje met S&T rijd, mogen ze dat best zeggen. En mogen ze ook vragen waarom ze dat doen. Maar om nu meteen die mensen voor "vreemd" aan te zien, is in mijn ogen niet nodig. Heb svp eens een beetje begrip voor elkaars standpunt.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 16:24

crossmonster schreef:
volgensmij worden de negatieve reacties gewoon verkeerd geinpterpreteerd (of hoe je da moeilijk woord ook schrijft Knipoog )

en je leert toch van kritiek of zie ik dat verkeerd?


Je kunt inderdaad leren van kritiek. Vooral als die opbouwend is Knipoog .

Ik denk ook dat het verkeerd gelezen wordt door sommigen en dat het helemaal niet kwaad bedoeld wordt. Maar ja, dat schijnt niet altijd iedereen zo te vinden Knipoog
Laatst bijgewerkt door Mickey op 08-10-03 16:29, in het totaal 1 keer bewerkt

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 16:26

Mickey schreef:
Je kunt inderdaad leren van kritiek. Vooral als die opbouwend is Knipoog .

Ik denk ook dat het verkeerd gelezen wordt door sommigen en dat het helemaal niet kwaad bedoeld wordt. Maar ja, dat schijnt niet altijd iedereen zo te vinden Knipoog

hihi sorry ik had mijn berichtje bij nader inzien toch weggehaald

maar ik had dus geschreven dat kritiek door sommige mensen gewoon verkeerd word geinterpreteerd (of hoe je dat ook schrijft Tong uitsteken )

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 16:26

Op ITP is het toch juist de bedoeling om kritiek te krijgen over houding e.d? Anders kan het net zo goed op lol met je knol.

Of dit nou zielig is of niet heb ik echt geen idee van.. Ik heb nog nooit met stang en trens gereden en begrijp de werking ervan ook niet. Maar hoe Sjuimpje in het 1e bericht erover praat, daar val ik wel over

Sjuimpje schreef:
Vandaag was ik een dagje naar het zuiden om eens lekker te knutselen met de paarden van Sarabande!
Eerst de ruinen, die heb ik even snel gekortwiekt en in het wit gestoken, stang en trens ingehangen en even voor de camera wat heen er weer gereden:


Duidelijk een hele andere blik op paarden... vooral de zin "Stang en Trens INGEHANGEN" .. tja dan lok de reacties uit lijkt me..

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 16:27

crossmonster"]
[quote="Mickey schreef:
Je kunt inderdaad leren van kritiek. Vooral als die opbouwend is Knipoog .

Ik denk ook dat het verkeerd gelezen wordt door sommigen en dat het helemaal niet kwaad bedoeld wordt. Maar ja, dat schijnt niet altijd iedereen zo te vinden Knipoog

hihi sorry ik had mijn berichtje bij nader inzien toch weggehaald

maar ik had dus geschreven dat kritiek door sommige mensen gewoon verkeerd word geinterpreteerd (of hoe je dat ook schrijft Tong uitsteken )
[/quote]

Ik dacht inderdaad al waar is haar bericht nu ineens gebleven.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 16:28

Esme_27 schreef:

Duidelijk een hele andere blik op paarden... vooral de zin "Stang en Trens INGEHANGEN" .. tja dan lok de reacties uit lijkt me..


Dat is nou eenmaal Sjuimpjes taalgebruik, zo praat ze altijd, lijkt me niet dat dat iets met de manier waarop te maken heeft Haha!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 16:33

Nee dat hoeft ook helemaal niet zo te zijn, maar ik probeer aan te geven dat je op die manier wel mensen het idee geeft dat je er echt zo over denkt! Dus stang en trensjes inhangen, paarden heen en weer rijden.. klinkt alsof je het over een auto hebt ofzo..

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 16:35

opzich hele leuke beesjes en hele leuke foto's hoor!

maar mijn mening, en zo ieder zijn eigen mening, is: dat je een paard ook zonder stang en trens goed moet kunnen rijden... ik ben dus eigenlijk helemaal tegen stang en trens. En al helemaal wanneer een paard dat niet gewent is!.......maarja, zoals ik zal zei, meningen verschillen! Al lijken heel veel meningen hier wel op de mijne.
Laatst bijgewerkt door mirkip op 08-10-03 16:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 16:35

Tja zoals ik al eerder zei, zo praat Sjuimpje (ea) nou eenmaal over haar paarden.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 16:35

Esme_27 schreef:
Nee dat hoeft ook helemaal niet zo te zijn, maar ik probeer aan te geven dat je op die manier wel mensen het idee geeft dat je er echt zo over denkt! Dus stang en trensjes inhangen, paarden heen en weer rijden.. klinkt alsof je het over een auto hebt ofzo..


daar heb je idd gelijk in esmee, ik denk dat er zo een samenloop van omstandigheden is,wat deze reacties uitlokt...

fokfanaat

Berichten: 20205
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 16:38

Jeetje wat doen jullie allemaal moeilijk, voor de gelegenheid is sjuim even op deze beestjes gaat zitten, met stang, nou en! Een beetje recht toe recht aan, daar hebben ze echt geen problemen mee hoor!

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 16:39

crossmonster"]
[quote="Esme_27 schreef:
Nee dat hoeft ook helemaal niet zo te zijn, maar ik probeer aan te geven dat je op die manier wel mensen het idee geeft dat je er echt zo over denkt! Dus stang en trensjes inhangen, paarden heen en weer rijden.. klinkt alsof je het over een auto hebt ofzo..


daar heb je idd gelijk in esmee, ik denk dat er zo een samenloop van omstandigheden is,wat deze reacties uitlokt...
[/quote]

maar waarom beschrijf je (sjuimpje) het zo.. als ff stang en trix inhangen en paardje heenenweer rijden???? je had eigenlijk vantevoren kunnen weten dat er negatieve reacties op zouden kunnen komen. Zo komt het over of je paarden rijd op je 'eigen' stijl en niet meer op het welzijn van het paard let... (wat natuurlijk niet zo hoeft te zijn hoor, maar zo komt het op mij over vind ik)

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 16:39

Samsam schreef:
Jeetje wat doen jullie allemaal moeilijk, voor de gelegenheid is sjuim even op deze beestjes gaat zitten, met stang, nou en! Een beetje recht toe recht aan, daar hebben ze echt geen problemen mee hoor!


nee maar wel als je ze gelijk zo in de krul trekt vind ik


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 22 bezoekers