Als het goed MOET gaan.....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Als het goed MOET gaan.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-03 21:44

dan gaat het dus niet goed! Mn vriendin mocht bij hoge uitzondering een keertje komen kijken, eigenaresse wil liever geen vreemden op het erf. Dus kans gegrepen, digi van mn vader meegenomen en vriendin als fotograaf. Het was dus de bedoeling om te laten zien dat er al heel wat verbeterd is in de korte tijd dat ik hem rij, maar als het goed moet gaan, dan gaat het dus echt voor geen meter! Er zijn uiteindelijk niet echt veel rijfoto's, veel was ze te laat met afdrukken, maar wat er te zien is is wel leuk. Tenminste, vind ik dan, wat vinden jullie? En commentaar is welkom!

Afbeelding
Lief hoofdje he? Lovers Voor het rijden, vriendin moest ff uitproberen of ze dat ding kon bedienen Haha!

Afbeelding
Lieve foto van ons 2tjes Lovers

Afbeelding
De foto is een btje vaag en Image loopt heel erg uit elkaar gevallen, maar m'n houding lijkt hier wat beter

Afbeelding
ff halthouden, vind hem ook wel mooi!

Afbeelding
Galopje, vind hem wel mooi gelukt!

En zo was het op 31 juli:

Afbeelding
Inrijden, verkeerd moment genomen....

Afbeelding
Galopje...

Afbeelding
Mooie halthoudfoto Haha!

Afbeelding
Drafje...

veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 09:47

leuke foto's! als het kan je hakken meer naar beneden, want op alle foto's doe je dat niet. Maar verder leuk hoor!

merle

Berichten: 460
Geregistreerd: 16-09-02
Woonplaats: joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 13:41

ja hele leuke foto's hoor die met jullie saampjes de 2de vind ik ook lief

Kieffertje

Berichten: 1743
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 15:20

Leuke foto's! En die van jullie samen is idd heel lief! Je kan je teugels misschien wat korter nemen, dan hoef je je handen niet te dicht bij het zadel te houden en komen je hulpen sneller door. Je zou je handen ook wat hoger en dichter bij elkaar mogen houden, om je paard makkelijker tussen twee teugels te rijden. Verder heb ik geen commentaar, het gaat heel goed hoor!

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-03 16:33

Kieffertje schreef:
Leuke foto's! En die van jullie samen is idd heel lief! Je kan je teugels misschien wat korter nemen, dan hoef je je handen niet te dicht bij het zadel te houden en komen je hulpen sneller door. Je zou je handen ook wat hoger en dichter bij elkaar mogen houden, om je paard makkelijker tussen twee teugels te rijden. Verder heb ik geen commentaar, het gaat heel goed hoor!


Da's idd mijn zwakke punt, ik pak de teugels wel goed kort maar laat ze vervolgens onbewust weer glijden. En vind het ook wel moeilijk om ze hoog genoeg te houden, maar zodra ie wat meer omhoog komt en zn hoofd wat hoger draagt, lukt het gek genoeg wel... Verward

Hakken uitdrukken lukt ook niet altijd even goed, moet er steeds weer om denken.... Scheve mond

Thnx voor alle leuke reacties&tips!

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 20:19

Mooie foto's hoor! *LOL* (alleen je hakken misschien wat meer uitdrukken? Knipoog )

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 20:20

oops... Bloos was al veel vaker gezegd lees ik nu ineens Bloos! sorry

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-03 20:41

JoyLady schreef:
oops... Bloos was al veel vaker gezegd lees ik nu ineens Bloos! sorry


Maakt nie uit hoor, is idd mn zwakke kant, moet er echt op gaan letten!

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 06:15

Ziet er goed uit hoor en wat een mooi paard is hij! Lachen

Verder ben ik het eens met wat de rest al gezegd heeft ... misschien kan je vragen of je instructeur of iemand anders je er telkens op wijst wanneer je de teugels laat glijden, want het gebeurd meestal zonder dat je het in de gaten hebt (tenminste bij mij).

its_me_nemo
Berichten: 12
Geregistreerd: 01-10-03
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 09:55

Leuk paardje hoor!! en idd wat de rest allemaal zegt hihi Pling

MaRviK_LoVe
Berichten: 25
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 17:57

mooi paardje hoor!! die lange hals..das egt grappig!! Lachen

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 18:06

Probeer idd. je hakken wat meer uit te drukken en je teugels korter te pakken! Houd ook altijd je handen netjes recht *LOL*

Ziet er verder leuk uit hoor!

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-03 20:36

Guinevere schreef:
Verder ben ik het eens met wat de rest al gezegd heeft ... misschien kan je vragen of je instructeur of iemand anders je er telkens op wijst wanneer je de teugels laat glijden, want het gebeurd meestal zonder dat je het in de gaten hebt (tenminste bij mij).



Beetje probleem, heb nl. al 2 jaar geen instructeur meer gezien en aangezien ik nooit iemand mee mag nemen... Maar ik ga er nu nog beter op letten!

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-03 20:37

MaRviK_LoVe schreef:
mooi paardje hoor!! die lange hals..das egt grappig!! Lachen


Vind hem zelf eigenlijk niet zo mooi.... Bloos! Vind zn hoofd te groot voor de rest en zn hals weer te dun.... En eigenlijk moeten zn manen nodig getrokken, maar komt er maar niet van!