Weer wat foto's van pompano

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 22:29

toch een opmerking,je cap zit scheef Haha! Tong uitsteken

twinducklin
Berichten: 2339
Geregistreerd: 30-04-02
Woonplaats: Zuid-limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-03 22:50

Dankjewel voor je leuke reactie!! en me cap zit toch niet scheef, hoe kom je daar nou bij Clown

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 23:55

Op de foto waar je in de spiegel kijkt (:D) loopt ze super hoor, mega op haar achterhand! Alleen zul je in de galop toch echt moeten gaan zitten hoor, ik denk dat je haar meer in de weg zit dan dat je je rug ontlast.
Ga dus eerst goed aan je houding werken want, en ik wil niet l*llig overkomen, die is beroerd Haha! Maar qua training ben je goed opweg.
Ik zou het toch zonder elastiek gaan proberen als ik jou was, volgens mij haalt het weinig uit.

twinducklin
Berichten: 2339
Geregistreerd: 30-04-02
Woonplaats: Zuid-limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-03 21:55

Ik ben nu al een dag of 4 zonder elastiek aan het rijden dat was eigenlijk de laatste dag dat ik hem nog even in begin heb gebruikt.
En van mijn houding, ik weet het maarja ik rijd dan ook pas een jaar (een jaar geleden heb ik leren lichtrijden, daarvoor zat ik maar een half jaar wat op een paard) en nu ben ik 4 maanden haar aan het " trainen". Zij was echt ongelooflijk stijf, nog steeds wel en daarom is het ook zo moeilijk om een goede houding op haar te hebbben.

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 10:25

Keigave foto's, ook heel mooi beestje trouwens. Ik vind dat gele dekje en die gele bandages egt stikmooi staan bij dat zwart. OK dan!

Ik heb ook rijfoto's gemaakt, ITP genaamd: rijfoto's sunny
Kun je fijn zegegn wat je van rood op zwart vind Tong uitsteken

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 12:31

leuke foto´s! En leuk setje! Haha! hou ik wel van! Wat hebben jullie een aparte bodem. Zijn dat tapijtsnippers ofzo?

fiek

Berichten: 575
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Wormer-city

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 21:37

wat een leuk paard!!!!!

twinducklin
Berichten: 2339
Geregistreerd: 30-04-02
Woonplaats: Zuid-limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-03 22:15

Alweer bedankt voor de reactie's!! Ja wat het precies voor snippers waren weet ik eigenlijk niet. Ondertussen hebben we inmiddels een andere bodem, maar het was geen tapijt denk ik toch.

groetjes sandra