Rijfoto's fjord Odie,en foto van z'n nieuwe dekje!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elsjuhh

Berichten: 603
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 18:52

hi ja zo af en toe kijk ik eens bij de foto's vind t altijd leuk, dus ik zag jou stukje en dacht, gohh nog een fjord die odie heet dat is toevallig!! Haha lekker dom. Maar laat je het wel een x zien ja, doe het zelf nooit omdat het veel werk is, maar het staat leuk. Gaat goed met rijden! Lotte zei het gisteren ook al tegen me, binnenkort kunnen we samen naar buiten, als je tijd hebt, jij op de levende ros en ik op de stalen! Knipoog

Samantha_

Berichten: 10809
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-03 18:56

Elsjuhh schreef:
hi ja zo af en toe kijk ik eens bij de foto's vind t altijd leuk, dus ik zag jou stukje en dacht, gohh nog een fjord die odie heet dat is toevallig!! Haha lekker dom. Maar laat je het wel een x zien ja, doe het zelf nooit omdat het veel werk is, maar het staat leuk. Gaat goed met rijden! Lotte zei het gisteren ook al tegen me, binnenkort kunnen we samen naar buiten, als je tijd hebt, jij op de levende ros en ik op de stalen! Knipoog


Oja, dat is leuk, naar buiten! Vrijdag vroeg iemand al aan me of ik een rondje mee ging door de wijk stappen, maar ik dacht nee, toch maar eerst eens met jou een rondje doen. Kijk maar wanneer, overdag is dan t handigste denk ik?
In de galop krijg ik m nu trouwens ook, alleen is hij dan heel moeilijk te houden en te sturen! Maar sinds ik les heb gaat t steeds beter, hij doet echt z'n best voor me dan!

Elsjuhh

Berichten: 603
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 18:57

Owh ja als je een foto van zn paps wil zien moet je naar www.fjordstudbook.com gaan en dan op de link naar de hengsten. Het is alleen niet echt een mooie foto. En misschien staat ramiro er ook wel op, dat is een halfbroer van hem, maar ik weet nog niet of hij goedgekeurd is, die lijkt wel op odie.

Elsjuhh

Berichten: 603
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 19:00

Ja ik denk van wel, want dan gaan we naar t park achter groenestijn, spreken wel een x af, en het is trouwens geen probleem als je door de wijk stapt

Samantha_

Berichten: 10809
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-03 19:01

Ok, ik zal er eens rondsnuffelen. Rakker is toch ook een halfbroertje van Odie?
Die foto in je profiel doet t trouwens niet, die moet je eerst uploaden op bijvoorbeeld www.gofoto.nl. En als ie daar staat, er op klikken met rechtermuis toets, dan bij eigenschappen de link kopieren. In je profiel zet je dan [img] dan paste de link van de foto, dan [/img]

Elsjuhh

Berichten: 603
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 19:03

owh ok thanks, heb geen scanner dus heb maar 1 foto, maar dat doe ik morgen wel even, moet nu gaan!