Dees Verliefd op de GVR (Lianne)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Dees Verliefd op de GVR (Lianne)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-03 22:55

Vandaag was Dees een dagje mee (zie [ITP] Dees dagje mee... en foto's van Aranka... )
En toen we bij Lianne aan waren gekomen (een ware cross-country en survivaltocht volgens Dees, die zich prompt weer 100% Pennymeisje voelde (mag ze zelf uitleggen Knipoog ) raakte ze helemaal van de mik...
Geen zinnig woord kwam meer uit haar... Paardje kopen!!!!!! ging er door haar hoofd!!! (hihihihi Knipoog )
Ja hoor! Verliefd Lovers

Het weer zat gelukkig mee. Helaas was Lianne niet in topconditie vandaag (had een week niet gereden, maar ze was nogal sloom en kortademig dus misschien een koudje ofzo...) dus het rijden ging ook niet zo denderend.
Toch even een impressie, en ik hoop dat ik geen ruzie met de eigenaar krijg, maar Dees wilde graag ook even een rondje sturen, dus daar ook maar even een fotootje van gemaakt...

Afbeelding
losstappen...
Afbeelding
van voor...
Afbeelding
van achter... Knipoog
Afbeelding
en van opzij... Dees wilde haar even goed in beeld *LOL*
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En dan nu even Dees een paar rondjes...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De anderen moeten eerst door de censuur Haha!...

En Dees, al weer wat afgekikt? Lovers Schijnheilig ...

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 23:24

Dees wordt nogal eens verliefd volgens mij Haha!
Arme Leonardo, volgens mij staat ie straks zomaar ineens weer buiten in de kou omdat de stal gevuld moet worden Schijnheilig
En dan noemt ze mij iemand met een verhoogde pennyfactor, naaaaaaah
Grapje Haha!
Maar ik vind het ook een erg leuk paard, ze heeft zo van de foto's te zien erg leuke gangen, dus een beetje door de pondjes heenkijken en dan schuilt er zeker een erg leuk dier onder.
En het koppie hè, net Tinka, tja, dan ben ik al overstag natuurlijk Knipoog

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 13:38

Clown

Valt reuze mee hoor, [naam verwijderd] is haast nooooit verliefd Hoe komen jullie erbij? Snap ik niets van....

Maar [naam verwijderd] kan gerust zijn, grote dikkers was niet te koop. Moet toch eens mijn onderschrift gaan aanpassen, geloof ik... Scheve mond NOu ja, grote dikkerd was vooralsnog niet te koop.
Leek mij wel een leuk klusje, daar weer een slank paard van te maken. Weet zeker dat ie dan nog een heel stuk mooier is.
Maar goed, ik keek gisteravond weer over de boxdeur neer op [naam verwijderd]...en eh....daar ben ik héél blij mee [naam verwijderd] dus afgekickt Knipoog

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 15:10

Ziet er weer goed uit Joyce, Lianne kan flink sjouwen voor zo'n joekel
Als ze eens wat slanker is, wil ik wel mee om foto's te maken Tong uitsteken

DJQuarter

Berichten: 1115
Geregistreerd: 28-09-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 19:51

Op de 7de foto lijkt ze wel slanker! OK dan! Daar loopt ze heel goed!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 20:25

Hoe lang zou hetr duren voordat het spek er afgetraind is?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 22:09

*krijgt Dees op Harald-visioen* *LOL*

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-03 22:25

Pellie schreef:
Hoe lang zou hetr duren voordat het spek er afgetraind is?


Uhhh... denk niet zo snel als het zo blijft regenen Schijnheilig ...
Ik was drie weken 3 keer per week geweest, maar de laatste week niet omdat ik geen tijd had... Je kunt wel zien dat ze al is afgeslankt. Aan de zijkant is de buik een stuk rechter en kun je de ribben al voelen. De rug is ook al ronder en minder vierkant. Het kuiltje verdwijnt al. Ook de kont is al minder vierkant en hoog boven op de staart en de hals is minder dik.

Maar zodra ze beginnen met bijvoeren ben ik bang dat het er zo weer aan zit. Ze staan nu vrij schraal. Wel is ze drachtig, dus misschien eet het veulen straks van binnenuit mee. Dat helpt misschien. Maar moet dus wel kunnen blijven rijden. Met dit weer zie ik dat echt niet zitten daar.
Moet met de auto een heel stuk het land in (heb geen terreinwagen Knipoog )
en dan nog een stuk lopen en allerlei hekken door om dan midden op een grote open vlakte te rijden. Tja... Niet erg aanlokkelijk met dit weer hoor!

Met recht: Survivallen en penny-meisje-spelen