Zorro & ik op wedstrijd afgelopen zondag....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 03:00

Zo hey! Als ik je foto's bekijk wordt ik bijna jaloers dat ik geen Shet meer kan rijden (dan slepen mijn voeten over de grond).

Ziet er goed uit!

Ik wil stiekem ook wel een Shet, waarom ben ik nu zo lang????

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 13:05

Gaaf zeg, jij rijdt gewoon punten tussen de paarden! Alle respect!! Een vriendin van mij heeft een Haf, maar ze is erg lang. Met deze foto's kan ik haar een beetje overtuigen om gezellig met me op wedstrijd te gaan!!!

Sommige juryleden vinden het niks, maar daar moet je gewoon sch**t aan hebben. Echt super stoer jouw Shet (ik = fan!!).
Als je ooit een mes en vork (stang en trenshoofdstel) nodig hebt, laat het me even weten. Ik heb er nog een liggen van mijn oude Welsh pony van 1.25, uit Engeland!!

Succes ermee, ik hoop dat ik je ooit eens zie op wedstrijd! Haha!

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-03 14:39

Missouri schreef:
Gaaf zeg, jij rijdt gewoon punten tussen de paarden! Alle respect!! Een vriendin van mij heeft een Haf, maar ze is erg lang. Met deze foto's kan ik haar een beetje overtuigen om gezellig met me op wedstrijd te gaan!!!

Sommige juryleden vinden het niks, maar daar moet je gewoon sch**t aan hebben. Echt super stoer jouw Shet (ik = fan!!).
Als je ooit een mes en vork (stang en trenshoofdstel) nodig hebt, laat het me even weten. Ik heb er nog een liggen van mijn oude Welsh pony van 1.25, uit Engeland!!
Succes ermee, ik hoop dat ik je ooit eens zie op wedstrijd! Haha!


Ik hoop het Nog eventjes doorrijden Bloos

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 22:53

Ik vind et super dat je zoiets doet..
Veel emsne vergeten dat shetlanders makkelijk het gewicht van volwassen mensen kunnen dragen.. zeker de grote maat..
Heel veel succes nog!!!

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 11:08

ben het met iedereen eens di ezegt dat je er te groot voor bent maar zorro ziet er gewoon niet uit als een pony di ehet vervelend vind en als je winstpunten haalt enzo zulen de jurys het ook niet stom vinden:) ik vind dat je er gewoon mee door moet kunnen gaan Haha! en het is idd zo dat je kunt laten zien dat shette meer kunnen als gras maaie go zorro OK dan!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 14:22

Naja wat een opmerking zeg!!!
Ik weet niet hoe de eigenaar heet maar ze is dan wat lang maar super slank!!!!! en zo te zien heeft die pony het nog naar zijn zin ook op wedstrijden!!!!!

MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 14:46

k vind jullie echt cool samen!heb ook tot mn 15 op een shet rond gehobbeld kon niemand anders op maar toen hak ook nog een dpony..die shet bokte iedereen eraf behalve ik en mn vriendin!

MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 15:02

en dan maak ik me al druk over alsk strax met mn pony tussen de paarden wil(is nu 1,50)knap dat je het durft joh

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 15:22

eindelijk! Er komen meer positieve dan negatieve reacties! Ik vind het geweldig dat je met een shet zo veel kan presteren! Ga gewoon lekker door.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 15:31

Kom je niet een keer hier op concour Tong uitsteken
Lijkt me echt super om te zien Haha!
Misschien is de pony wel klein, maar ik zie ook weleens hele dikke kindjes op dunne sportponytjes rijden, denk dat deze shet t makkelijker heeft!Tis ook een prachtige!

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 15:48

daar is super zorro weer Haha! Haha! Haha! Haha!
gefeliciteerd!

Rocco

Berichten: 830
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 15:55

Cool! Echt leuk bij de paarden. Ik vind het er niet eens gek uitzien...
En gefeliciteerd met je winstpunten.

Gulpje

Berichten: 8076
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 16:17

djangogirl schreef:
jah ik vind ook wel dat je er n beetje groot voor bent. hij kan het wel houden maar t ziet er ook niet echt mooi uit



Ik denk dat belangrijker is of ze er te zwaar voor is, en dat lijkt me iig niet. Als ze van plan is om binnen 3 maanden 60 kilo aan te komen is het een ander verhaal.

(Stelletje zeurkousen)

Gulpje

Berichten: 8076
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 16:31

En, wat een ontzettend leuk paardje is Zorro! Lachen

Takkie

Berichten: 44
Geregistreerd: 14-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 16:53

Beetje oud topic, of niet?

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 18:40

wat gaaf dat je met je pony tussen de paarden rijdt. ziet er echt wel goed uit trouwens! veel succes verder! ( wat een mooie stallen op de achtergrond )

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 19:33

gaaf hoors joes.. Ik blijf het zeggen.. geweldig koppel Haha!

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 19:35

gaaf hoors joes.. ik blijf het zeggen.. geweldig koppel Lovers

strax haal je Anky in Tong uitsteken

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 20:06

Ik ben het wel een beetje met Koortje eens Bloos! Het is trouwens niet eens goed voor een shet om aan de teugel te lopen (hals is erg kort). Verder vind ik het wel knap hoor hoe je het doet *LOL*

Ipsilonka

Berichten: 5869
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 22:01

paardje schreef:
Ik ben het wel een beetje met Koortje eens Bloos! Het is trouwens niet eens goed voor een shet om aan de teugel te lopen (hals is erg kort). Verder vind ik het wel knap hoor hoe je het doet *LOL*


Dus mijn Fjord mag ook niet aan de teugel lopen??? Doe niet zo maf! Het ziet er hardstikke goed uit! Heb jij ooit een Shet gezien die iets deed wat hem niet aanstond?? Ik niet.

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 22:36

ik vind het er echt geweldig uit zien *LOL*
succes verder met je shet en trek je niks van anderen aan! OK dan!

Sting

Berichten: 12866
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 22:45

Super Zorro!!!
En trek je niks van anderen aan, want een shet bij mij op stal heeft M gelopen, en dat is 'ook' maar een shet!

boeflover

Berichten: 6048
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 22:51

ik vind dit echt zo tof! zo groot ben je er niet voor en ik vind het ook geweldig dat je dit doet(voornamelijk om je doel, dat shetten ook wat anders kunnen dan grasmaaien). ik snap wel dat de mensen je te groot vinden maar goed, wie is er nu niet te groot voor een shetlander???? kinderen t/m 8 misschien, maar daarna steken ze er toch wel snel onderuit.

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 23:54

paardje schreef:
Ik ben het wel een beetje met Koortje eens Bloos! Het is trouwens niet eens goed voor een shet om aan de teugel te lopen (hals is erg kort). Verder vind ik het wel knap hoor hoe je het doet *LOL*



Verward Verward Verward Hoor ik dan ook voor het eerst, t'is ook een paard hoor, hij heeft ook gewoon alles wat een groot paard ook heeft alleen dan in het minnie formaat! dus ik zou echt niet weten waarom het voor een shet slecht is om aan de teugel te lopen... *LOL*
Dat jullie er de lol niet van inzien om op een klein paardje te rijden is jullie probleem, ik vind het ook leuk om af en toe te doen, ik zie er namelijk de lol niet van in om 7 dagen per week op een groot paard te moeten dressuren en elk weekend wedstrijd te moeten rijden...vertel wat is je motivatie daartoe?
Kan ik ook wel zeggen dat het zielig is voor je paard...

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 00:42

ik vraag me af hoe je de hulpen goed kan geven.